Komunikaty PR

Galeria Katowicka z nowymi najemcami

2020-07-08  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Chcąc zapewnić jak najbogatszą ofertę dostosowaną do rosnących wymagań rynku, Galeria Katowicka otwiera się na kolejne nowości. W ostatnim czasie swoją ofertę handlowo-usługową uzupełniła o sześć nowych propozycji. Tezenis, Many Mornings, Crocs, Semilac, IQOS oraz PANEK Car Sharing wzmacniają poszczególne kategorie branżowe, dając klientom dodatkowe powody do odwiedzin w obiekcie.

Jedną z nowości, inaugurujących swoją obecność w Galerii Katowickiej, jest Tezenis, który otworzył w centrum lokal o powierzchni 130 m kw. Włoska marka należąca do grupy Calzedonia doskonale uzupełnia dotychczasową ofertę Galerii o modną bieliznę i odzież.W gronie miejsko-modowych debiutantów w Katowickiej znalazła się także polska firma Many Mornings, oferująca najmodniejsze dodatki ostatnich sezonów: kolorowe skarpetki dla dorosłych i dzieci. Nowością, idealnie wpisującą się w oczekiwania dynamicznych i wymagających mieszkańców miejskiej aglomeracji, jest Crocs, wracający do obiektu w formie wyspy na poziomie 0. Klienci mogą tu już wybierać swoje ulubione pary spośród kilkudziesięciu barwnych wzorów obuwia. Kolejnym nowym najemcą Katowickiej, uzupełniającym branżę health&beauty, jest Semilac® z bogatym asortymentem głównie lakierów do paznokci. Serię nowych otwarć uzupełnia IQOS, zlokalizowany na powierzchni ponad 85 m kw. poziomu 0. Sklep IQOS to miejsce, gdzie dorośli użytkownicy wyrobów tytoniowych lub wyrobów zawierających nikotynę mogą kupić podgrzewacze do tytoniu IQOS, wkłady tytoniowe oraz akcesoria do personalizacji takie jak etui, nakładki, nasadki, futerały czy ładowarki. W czerwcu, dzięki obecności PANEK Car Sharing, Galeria poszerzyła także swoją ofertę usługową.  

- Dzięki nowym najemcom realizujemy nasze plany związane z powiększaniem i dostosowaniem oferty zakupowej Galerii Katowickiej. Pięć nowych propozycji oraz carsharing doskonale uzupełniają naszą ofertę i zapewniają klientom szeroki zakres usług. To także kolejny ważny krok do budowania odpowiedniej frekwencji w obiekcie, szczególnie teraz, po czasowym ograniczeniu funkcjonowania Galerii. Mamy nadzieję, że zarówno nowe marki, wzbogacające dotychczasowe propozycje zakupowe Katowickiej, jak i ściśle przestrzegany przez nas reżim sanitarny oraz nadchodzące otwarcie Multikina, będą dla klientów dodatkową zachętą do odwiedzin - podkreśla Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Franczyzobiorcy Żabki wspierają lokalne społeczności Biuro prasowe
2024-09-27 | 10:25

Franczyzobiorcy Żabki wspierają lokalne społeczności

Sieć sklepów Żabka jest zawsze blisko lokalnych społeczności, czując się ich częścią, a jej franczyzobiorcy chcą mieć realny wpływ na poprawę jakości życia w swoim
Handel Płatności w HoReCa – cyfryzacja w akcji
2024-09-26 | 11:00

Płatności w HoReCa – cyfryzacja w akcji

Innowacje w obszarze płatności cyfrowych redefiniują funkcjonowanie branży HoReCa (Hotele, Restauracje, Catering). W sektorze hotelarskim, gastronomicznym i cateringowym, który rozwija
Handel COMP integratorem rozwiązań kaucyjnych dla sieci sklepów
2024-09-26 | 10:30

COMP integratorem rozwiązań kaucyjnych dla sieci sklepów

System kaucyjny w Polsce zacznie obowiązywać od 1 stycznia 2025 roku. Zbiórka opakowań ma przyczynić się do ochrony środowiska poprzez realizację założeń gospodarki obiegu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.