Komunikaty PR

Galeria Katowicka z nowymi najemcami

2020-07-08  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Chcąc zapewnić jak najbogatszą ofertę dostosowaną do rosnących wymagań rynku, Galeria Katowicka otwiera się na kolejne nowości. W ostatnim czasie swoją ofertę handlowo-usługową uzupełniła o sześć nowych propozycji. Tezenis, Many Mornings, Crocs, Semilac, IQOS oraz PANEK Car Sharing wzmacniają poszczególne kategorie branżowe, dając klientom dodatkowe powody do odwiedzin w obiekcie.

Jedną z nowości, inaugurujących swoją obecność w Galerii Katowickiej, jest Tezenis, który otworzył w centrum lokal o powierzchni 130 m kw. Włoska marka należąca do grupy Calzedonia doskonale uzupełnia dotychczasową ofertę Galerii o modną bieliznę i odzież.W gronie miejsko-modowych debiutantów w Katowickiej znalazła się także polska firma Many Mornings, oferująca najmodniejsze dodatki ostatnich sezonów: kolorowe skarpetki dla dorosłych i dzieci. Nowością, idealnie wpisującą się w oczekiwania dynamicznych i wymagających mieszkańców miejskiej aglomeracji, jest Crocs, wracający do obiektu w formie wyspy na poziomie 0. Klienci mogą tu już wybierać swoje ulubione pary spośród kilkudziesięciu barwnych wzorów obuwia. Kolejnym nowym najemcą Katowickiej, uzupełniającym branżę health&beauty, jest Semilac® z bogatym asortymentem głównie lakierów do paznokci. Serię nowych otwarć uzupełnia IQOS, zlokalizowany na powierzchni ponad 85 m kw. poziomu 0. Sklep IQOS to miejsce, gdzie dorośli użytkownicy wyrobów tytoniowych lub wyrobów zawierających nikotynę mogą kupić podgrzewacze do tytoniu IQOS, wkłady tytoniowe oraz akcesoria do personalizacji takie jak etui, nakładki, nasadki, futerały czy ładowarki. W czerwcu, dzięki obecności PANEK Car Sharing, Galeria poszerzyła także swoją ofertę usługową.  

- Dzięki nowym najemcom realizujemy nasze plany związane z powiększaniem i dostosowaniem oferty zakupowej Galerii Katowickiej. Pięć nowych propozycji oraz carsharing doskonale uzupełniają naszą ofertę i zapewniają klientom szeroki zakres usług. To także kolejny ważny krok do budowania odpowiedniej frekwencji w obiekcie, szczególnie teraz, po czasowym ograniczeniu funkcjonowania Galerii. Mamy nadzieję, że zarówno nowe marki, wzbogacające dotychczasowe propozycje zakupowe Katowickiej, jak i ściśle przestrzegany przez nas reżim sanitarny oraz nadchodzące otwarcie Multikina, będą dla klientów dodatkową zachętą do odwiedzin - podkreśla Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DHL eCommerce Polska rozwija współpracę z siecią Żabka Biuro prasowe
2024-03-28 | 16:14

DHL eCommerce Polska rozwija współpracę z siecią Żabka

DHL eCommerce Polska ogłasza nawiązanie bezpośredniej współpracy z siecią sklepów Żabka. Nowy model kooperacji, oparty na bezpośredniej umowie obu partnerów, pozwoli na
Handel Whiskey in the Jar, czyli jedyna w Polsce restauracja, którą odwiedził Salt Bae
2024-03-27 | 12:00

Whiskey in the Jar, czyli jedyna w Polsce restauracja, którą odwiedził Salt Bae

Od samego początku działalności, Whiskey in the Jar wyróżnia się na tle swojej konkurencji wysoką jakością serwowanych potraw oraz niepowtarzalną estetyką i charakterem.
Handel Żabka pomaga dzieciom i młodzieży rozwijać talenty i pasje
2024-03-27 | 10:35

Żabka pomaga dzieciom i młodzieży rozwijać talenty i pasje

Już po raz 13. Żabka przyznała stypendia najbardziej utalentowanym dzieciom franczyzobiorców, pracowników i współpracowników. Każdy z laureatów Programu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.