Komunikaty PR

Galeria Katowicka z nowymi najemcami

2020-07-08  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Chcąc zapewnić jak najbogatszą ofertę dostosowaną do rosnących wymagań rynku, Galeria Katowicka otwiera się na kolejne nowości. W ostatnim czasie swoją ofertę handlowo-usługową uzupełniła o sześć nowych propozycji. Tezenis, Many Mornings, Crocs, Semilac, IQOS oraz PANEK Car Sharing wzmacniają poszczególne kategorie branżowe, dając klientom dodatkowe powody do odwiedzin w obiekcie.

Jedną z nowości, inaugurujących swoją obecność w Galerii Katowickiej, jest Tezenis, który otworzył w centrum lokal o powierzchni 130 m kw. Włoska marka należąca do grupy Calzedonia doskonale uzupełnia dotychczasową ofertę Galerii o modną bieliznę i odzież.W gronie miejsko-modowych debiutantów w Katowickiej znalazła się także polska firma Many Mornings, oferująca najmodniejsze dodatki ostatnich sezonów: kolorowe skarpetki dla dorosłych i dzieci. Nowością, idealnie wpisującą się w oczekiwania dynamicznych i wymagających mieszkańców miejskiej aglomeracji, jest Crocs, wracający do obiektu w formie wyspy na poziomie 0. Klienci mogą tu już wybierać swoje ulubione pary spośród kilkudziesięciu barwnych wzorów obuwia. Kolejnym nowym najemcą Katowickiej, uzupełniającym branżę health&beauty, jest Semilac® z bogatym asortymentem głównie lakierów do paznokci. Serię nowych otwarć uzupełnia IQOS, zlokalizowany na powierzchni ponad 85 m kw. poziomu 0. Sklep IQOS to miejsce, gdzie dorośli użytkownicy wyrobów tytoniowych lub wyrobów zawierających nikotynę mogą kupić podgrzewacze do tytoniu IQOS, wkłady tytoniowe oraz akcesoria do personalizacji takie jak etui, nakładki, nasadki, futerały czy ładowarki. W czerwcu, dzięki obecności PANEK Car Sharing, Galeria poszerzyła także swoją ofertę usługową.  

- Dzięki nowym najemcom realizujemy nasze plany związane z powiększaniem i dostosowaniem oferty zakupowej Galerii Katowickiej. Pięć nowych propozycji oraz carsharing doskonale uzupełniają naszą ofertę i zapewniają klientom szeroki zakres usług. To także kolejny ważny krok do budowania odpowiedniej frekwencji w obiekcie, szczególnie teraz, po czasowym ograniczeniu funkcjonowania Galerii. Mamy nadzieję, że zarówno nowe marki, wzbogacające dotychczasowe propozycje zakupowe Katowickiej, jak i ściśle przestrzegany przez nas reżim sanitarny oraz nadchodzące otwarcie Multikina, będą dla klientów dodatkową zachętą do odwiedzin - podkreśla Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.