Galeria Klif dynamicznie otwiera II półrocze 2021: kolejni najemcy
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Ostatnie sześć miesięcy w Galerii Klif to ponad trzy tysiące powierzchni wynajętej nowym najemcom, inicjatywy wspierające najemców oraz odwiedzalność powyżej średniej prezentowanej przez Polską Radę Centrów Handlowych.
Odwiedzalność Galerii Klif po ostatnim lockdownie, w maju i w czerwcu, przewyższyła średnią Daily Footfall Index. To potwierdza duże zainteresowanie gdyńską galerią, która mimo obostrzeń rozwija ofertę i utrzymuje stałą, intensywną komunikację z klientami.
Nowy najemca w Klifie i pierwszy sklep w Trójmieście
Najnowszym najemcą w Galerii Klif jest HalfPrice, sklep należący do Grupy CCC i działający w modelu off-price. W nowo otwartym salonie można będzie znaleźć markowe obuwie i odzież damską, męską i dziecięcą, akcesoria do domu, kosmetyki, a także zabawki. Wszystko, zgodnie z obietnicą marki, w obniżonych cenach. HalfPrice w 2021 roku rozpoczął działalność w 15 miastach w Polsce - Galeria Klif jest pierwszym gospodarzem tej marki w Trójmieście.
Znane marki, modowe niespodzianki i otwarcie z udziałem ambasadora Estonii
W doborowym towarzystwie nowo otwartych sklepów modowych Galerii Klif znalazły się także Sinsay, Garaż na Fali, Fitnau.com, Na Dobranoc oraz Tatuum. Nową propozycją gastronomiczną jest kawiarnia Amber Coffee & Bakery oferująca egzotyczne kawy i herbaty, śniadania, świeże sałatki, desery i ciasta.
Grono nowych najemców zamyka Tavex - sprzedawca i pośrednik w sprzedaży złota, srebra, platyny i walut. Działająca na terenie 9 państw w Europie firma wybrała Galerię Klif jako pierwszy swój punkt w Trójmieście. W uroczystym otwarciu wzięli udział Martin Roger, ambasador Estonii w Polsce oraz Mecenas Tomasz Posadzki, konsul honorowy Estonii.
Wkrótce kolejny najemca
Na gastronomicznej mapie Galerii Klif pojawi się wkrótce nowy najemca - restauracja Yoko Sushi, oferująca sushi oraz bogaty wybór dań kuchni japońsko-koreańskiej. Profesjonalni kucharze z wieloletnim doświadczeniem, dla Klientów Klifu będą serwować menu, które pobudzi zmysły, zachwyci smakiem i wyglądem. Otwarcie restauracji zaplanowane jest na koniec sierpnia.
Inicjatywy online i offline łączące klientów i najemców
- Galeria Klif ma przede wszystkim łączyć ludzi, zaspakajać potrzebę spokojnego, przyjemnego, wspólnego spędzania czasu - mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. – Stale poszerzana oferta gastronomiczna, modowa i usługowa służą temu celowi.
Ostatnie półrocze to także szereg inicjatyw komunikacyjnych, które miały zadbać o widoczność Galerii w sieci w czasie lockdownu. Jednym z takich wydarzeń są prowadzone na żywo transmisje Moda Live Online organizowane w sklepach obecnych w Klifie.
Dużą popularnością cieszy się także akcja #NIEGOTUJĘKUPUJĘ. W ramach działań wspierających najemców z branży gastronomicznej do końca lipca klienci, którzy zrobili zakupy w Klife mogą otrzymać vouchery do restauracji i kawiarni działających na terenie galerii.
Moda i kultura zachęcają do odwiedzin
Wydarzeniem, na które czekało wielu klientów i przedstawicieli branży, były połączone
z letnimi wyprzedażami Targi Mody ’21, odbywające się w Galerii Klif w ostatnich dniach czerwca. W ramach tegorocznych Targów zaprezentowało się dziesięciu młodych polskich projektantów. Zwyciężczynią zorganizowanego w podczas Targów konkursu Klif Fashion Masters została Ismena Warszawska, projektantka z Gdyni. Nagrodzone projekty marki ISMENA STUDIO będzie można zakupić w salonie projektantki w Galerii Klif od 19 lipca do 20 sierpnia.
Galeria kontynuuje także współpracę z Muzeum Miasta Gdyni. Otwarto wystawę “(Twoje) Szklane Historie”, która prezentuje zdjęcia zbiorów kolekcjonerów szkła użytkowego zaprojektowanego i wykonanego przez Erykę i Jana Drostów. Wystawa dostępna jest dla odwiedzających do 12 września 2021.
Galeria Klif
Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 120 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.
W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.
Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.
Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.
Właścicielem Galerii Klif jest spółka reprezentowana przez AEW Asset Management. Zarządcą centrum jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.