Galeria Klif wita Tatuum. To kolejna polska marka modowa w gdyńskim centrum
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Tatuum to kolejna marka modowa, która wybrała Galerię Klif. Na pierwszym piętrze galerii otworzył się Seasonal Store Tatuum - nowy koncept sprzedażowy tej polskiej firmy. “Otwieramy sklepy większe niż dotychczas, z szerszą, wielosezonową ofertą” - zapowiadają przedstawiciele marki.
W piątek 21 maja liczący ponad 170 mkw. w Galerii Klif otworzył się salon Tatuum. Jak zapowiadają przedstawiciele marki, to zupełnie nowy koncept, wpisujący się w ekologiczny, zgodny z naturą styl życia.
- Nasz nowy koncept zakłada sprzedaż stacjonarną na większych niż dotychczas powierzchniach. Klienci będą mogli zakupić w przystępnych cenach sprawdzony i doceniony asortyment z poprzednich kolekcji - mówi Maria Koczaska Sahni, Trade Marketing Manager Tatuum. - Tworzymy wielosezonową, jakościową modę inspirowaną naturą. Miło nam, że to właśnie w Galerii Klif otwieramy nasz kolejny sklep w tym nowym formacie.
- Nie tworzymy mody na chwilę - dodaje Koczaska Sahni z Tatuum. - Dbamy o to, by nasi Klienci mogli skomponować z naszych modeli szafę kapsułową, uzupełnianą modelami z nowych kolekcji. Kolejne produkty tworzymy z rozwagą, dzięki której wiemy, że kolory i kroje z różnych lat będą ze sobą współgrały w szafie kupujących. Jednocześnie dbamy o wysoką jakość naszego produktu, bo staramy się każdego dnia wykonywać kroki ku przyszłości bardziej zrównoważonej mody.
To kolejna marka pozyskana przez Galerię Klif w trudnym dla branży handlowej okresie pandemii.
- Tatuum wzbogaca ofertę modową Galerii Klif - mówi Mariola Rogóż, dyrektorka Galerii Klif. - Mimo lockdownu i ograniczeń, które dotknęły centra handlowe, intensywnie pracowaliśmy nad nowymi projektami. Efektem jest pozyskanie marek z branży sportowej - FITANU. COM, finansowej - Tavex, a także z gastronomii, którą reprezentują Yoho Sushi Bar&Restaurant oraz Amber Coffee&Bakery. Te otwarcia traktujemy, jako wyraz zaufania do Galerii Klif.
Jak zapowiada Mariola Rogóż, na klientki i klientów Galerii Klif czekają kolejne atrakcyjne otwarcia. Warto śledzić media społecznościowe galerii, bo atrakcyjnych wydarzeń nie zabraknie.
Galeria Klif
Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.
W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.
Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.
Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.
Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.
Właścicielem Galerii Klif jest spółka reprezentowana przez AEW Asset Management. Zarządcą centrum jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.