Galeria Panorama z nowym sklepem Maxi Zoo w formacie 3.0
Sklep został otwarty, zgodnie z obecną strategią marki, w nowoczesnym formacie 3.0, nastawionym na budowanie większego komfortu klientów i ich doświadczeń zakupowych. Za komercjalizację Galerii Panorama odpowiada zespół Sierra Balmain.
Galeria Panorama jest jednym ze znanych i lubianych obiektów handlowych w Poznaniu. W galerii znajduje się blisko 70 sklepów oraz punktów usługowych polskich i międzynarodowych marek. Tworzą uzupełniającą się ofertę dla mieszkańców Poznania w głównych segmentach: spożywczym, modowym, zdrowia i urody, multimediów, wyposażenia wnętrz i ogrodów, gastronomicznym, a także zoologicznym.
Ostatni z segmentów właśnie został poszerzony o nowy sklep międzynarodowej sieci MaxiZoo.
Na powierzchni 306 m2 klienci Galerii mogą znaleźć szeroki asortyment dla zwierząt. Wyróżnikiem marki jest oferowanie nie tylko podstawowych produktów, ale także artykułów specjalistycznych, jak karmy czy leki OTC dla zwierząt z problemami zdrowotnymi oraz szerokiej gamy akcesoriów.
Maxi Zoo w Galerii Panorama został otwarty w nowoczesnym formacie 3.0. W sklepie znajduje się bezpłatny bar dla czworonogów, składający z się z misek z karmą i świeżą wodą, oraz waga, dająca możliwość zważenia swojego zwierzęcia. Na miejscu oferowane są również porady w kwestii karmienia i pielęgnacji. Nowy format wprowadza jaśniejsze oświetlenie i minimalistyczny, industrialny wygląd. Wykorzystanie niższych regałów poprawia widoczność, a części modułowe pozwalają tworzyć atrakcyjne ekspozycje produktowe.
„Dzięki tak świadomym, innowacyjnym markom możemy zapewniać naszym klientom maksymalny komfort oraz wyjątkowy customer experience. To dla nas bardzo istotne. Pozytywne doświadczenie zakupowe nie ogranicza się jedynie do transakcji handlowej, ale obejmuje atmosferę i zindywidualizowane podejście do klienta. Marka Maxi Zoo zdaje się doskonale to rozumieć, co pokazuje przez konsekwentnie realizowaną strategię” – mówi Agata Stańkowska, Head of Leasing Sierra Balmain.
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. Jak zapowiada przedstawiciel marki, format 3.0 stanie się jej standardem i będzie stosowany w każdym kolejnym sklepie. Sieć zaprasza do sprawdzania nowości razem ze swoimi pupilami.
„Nasza ekspansja nabiera rozpędu – z roku na rok powstaje coraz więcej sklepów w dogodnych lokalizacjach, w których opiekunowie zwierząt mogą szybko i bezpiecznie zrobić zakupy dla swoich pupili. W ofercie mamy ponad 8000 produktów w atrakcyjnych cenach. To przyciąga klientów, a tym samym jest motorem do dalszego rozwoju – mówi Wojciech Kamiński, Country Manager Maxi Zoo Polska. – Naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie zwierzętom wszystkiego, czego potrzebują, by cieszyć się dobrą formą i pełnią zdrowia. Pracownicy Maxi Zoo mają ogromną wiedzę na temat zwierząt domowych” – dodaje.
Maxi Zoo w Galerii Panorama jest 137 salonem tej sieci w Polsce. Nowy sklep, w nowoczesnym formacie jest niewątpliwie silnym wzmocnieniem oferty Galerii Panorama skierowanej do właścicieli zwierząt domowych.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.