Galeria Panorama z nowym sklepem Maxi Zoo w formacie 3.0
Sklep został otwarty, zgodnie z obecną strategią marki, w nowoczesnym formacie 3.0, nastawionym na budowanie większego komfortu klientów i ich doświadczeń zakupowych. Za komercjalizację Galerii Panorama odpowiada zespół Sierra Balmain.
Galeria Panorama jest jednym ze znanych i lubianych obiektów handlowych w Poznaniu. W galerii znajduje się blisko 70 sklepów oraz punktów usługowych polskich i międzynarodowych marek. Tworzą uzupełniającą się ofertę dla mieszkańców Poznania w głównych segmentach: spożywczym, modowym, zdrowia i urody, multimediów, wyposażenia wnętrz i ogrodów, gastronomicznym, a także zoologicznym.
Ostatni z segmentów właśnie został poszerzony o nowy sklep międzynarodowej sieci MaxiZoo.
Na powierzchni 306 m2 klienci Galerii mogą znaleźć szeroki asortyment dla zwierząt. Wyróżnikiem marki jest oferowanie nie tylko podstawowych produktów, ale także artykułów specjalistycznych, jak karmy czy leki OTC dla zwierząt z problemami zdrowotnymi oraz szerokiej gamy akcesoriów.
Maxi Zoo w Galerii Panorama został otwarty w nowoczesnym formacie 3.0. W sklepie znajduje się bezpłatny bar dla czworonogów, składający z się z misek z karmą i świeżą wodą, oraz waga, dająca możliwość zważenia swojego zwierzęcia. Na miejscu oferowane są również porady w kwestii karmienia i pielęgnacji. Nowy format wprowadza jaśniejsze oświetlenie i minimalistyczny, industrialny wygląd. Wykorzystanie niższych regałów poprawia widoczność, a części modułowe pozwalają tworzyć atrakcyjne ekspozycje produktowe.
„Dzięki tak świadomym, innowacyjnym markom możemy zapewniać naszym klientom maksymalny komfort oraz wyjątkowy customer experience. To dla nas bardzo istotne. Pozytywne doświadczenie zakupowe nie ogranicza się jedynie do transakcji handlowej, ale obejmuje atmosferę i zindywidualizowane podejście do klienta. Marka Maxi Zoo zdaje się doskonale to rozumieć, co pokazuje przez konsekwentnie realizowaną strategię” – mówi Agata Stańkowska, Head of Leasing Sierra Balmain.
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. Jak zapowiada przedstawiciel marki, format 3.0 stanie się jej standardem i będzie stosowany w każdym kolejnym sklepie. Sieć zaprasza do sprawdzania nowości razem ze swoimi pupilami.
„Nasza ekspansja nabiera rozpędu – z roku na rok powstaje coraz więcej sklepów w dogodnych lokalizacjach, w których opiekunowie zwierząt mogą szybko i bezpiecznie zrobić zakupy dla swoich pupili. W ofercie mamy ponad 8000 produktów w atrakcyjnych cenach. To przyciąga klientów, a tym samym jest motorem do dalszego rozwoju – mówi Wojciech Kamiński, Country Manager Maxi Zoo Polska. – Naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie zwierzętom wszystkiego, czego potrzebują, by cieszyć się dobrą formą i pełnią zdrowia. Pracownicy Maxi Zoo mają ogromną wiedzę na temat zwierząt domowych” – dodaje.
Maxi Zoo w Galerii Panorama jest 137 salonem tej sieci w Polsce. Nowy sklep, w nowoczesnym formacie jest niewątpliwie silnym wzmocnieniem oferty Galerii Panorama skierowanej do właścicieli zwierząt domowych.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.