Komunikaty PR

Galeria Północna rusza z akcją walentynkową

2021-02-08  |  13:04
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Galeria Północna ponownie otwiera sklepy i zaprasza klientów do udziału w akcji walentynkowej. Ma ona zachęcić odwiedzających do wysyłania bliskim osobom miłych wiadomości, które dodadzą otuchy w tym trudnym czasie.

Pandemia koronawirusa wymusiła wiele zmian zarówno w sektorze gospodarczym, jak i społecznym. W marcu minie rok od wprowadzenia pierwszych obostrzeń przez co większość osób z coraz większą niecierpliwością oczekuje powrotu do normalności. Chcąc umilić ten trudny okres Galeria Północna przygotowała dla swoich klientów nietypową akcję walentynkową pod hasłem „Wkrótce będziemy blisko” oraz „Z miłością damy radę”.

Celem akcji jest zachęcenie odwiedzających do wysyłania walentynek nie tylko swojej drugiej połówce, ale także rodzicom, dziadkom, najlepszej przyjaciółce czy innym bliskim osobom, na których nam zależy. Nie zawsze musi to być wyznanie miłości. Wystarczy miłe słowo, które w obecnym czasie każdego podniesie na duchu i sprawi, że dzień stanie się lepszy.

„Od samego początku pandemii staramy się wspierać zarówno naszych klientów, jak i najemców. Mamy świadomość tego, że wiele osób jest teraz spragnionych rozrywki i towarzystwa bliskich osób, dlatego zorganizowaliśmy akcję walentynkową. Wierzymy, że nasz pomysł spotka się z dużym zainteresowaniem i dostarczy odwiedzającym choć trochę radości w tym trudnym dla nas wszystkich czasie ”- powiedziała Emilia Szkudlarek, Dyrektor Marketingu Galerii Północnej.

Do walentynki klienci mogą dołączyć również swoje zdjęcie. Na terenie Galerii Północnej, w pobliżu sklepu TK Maxx został ustawiony wielki napis „I ❤ YOU”, a za nim piękna walentynkowa animacja. Wspólnie tworzą wyjątkową scenerię, która ma zachęcić odwiedzających do zrobienia sobie zdjęcia na jej tle, a następnie wysłania jej do bliskich osób wraz z wiadomością, ile dla nas znaczą.

Wszyscy klienci mogą także wziąć udział w akcji promocyjnej, w ramach której można otrzymać maskotkę misia wielkości blisko 40 centymetrów. Aby odebrać upominek wystarczy zrobić zakupy w Galerii Północnej w dniach 6-11 lutego za minimum 150 zł na maksymalnie dwóch paragonach, a następnie zgłosić się z dowodem zakupu do Punktu Informacji w dniach 12-13 lutego. Liczba nagród jest ograniczona, o ich przyznaniu decyduje kolejność zgłoszeń. Szczegóły można znaleźć w Regulaminie promocji na stronie Galerii Północnej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.