Games Box S.A. rozpoczyna pracę nad Riot Control Simulator

Games Box, producent i wydawca gier wideo na PC i konsole, należący do Grupy Ultimate Games, będzie pełnić rolę wydawcy symulatora Riot Control Simulator. W ramach rozgrywki gracz będzie nadzorować oddziały służb porządkowych i kontrolować uliczne zamieszki. Premiera tytułu na PC planowana jest w 2022 r. Riot Control Simulator w następnej kolejności będzie również dostępna na konsolach PS4, PS5 Xbox One, Xbox Series. Games Box planuje debiut na NewConnect najpóźniej w 2022 r.
- Zamieszki to coraz częstsza forma sprzeciwu społeczeństwa na całym świecie wynikająca z niezadowolenia wobec bieżącej sytuacji, jak również wprowadzanych zmian w państwie. W Riot Control Simulator chcemy, aby gracz mógł poznać specyfikę tego typu okoliczności, ale również odczuć z perspektywy służb emocje z nią związane. W rozgrywce skupiamy się na detalach i szczegółach, aby jak najdokładniej oddać realizm zamieszek, m.in. poprzez przygotowanie bogatego wyboru ekwipunku do pacyfikacji tłumów – mówi Tomasz Supeł, prezes zarządu Games Box. – W grze dostępnych będzie wiele propozycji scenariuszów, co czyni rozgrywkę jeszcze bardziej interesującą i emocjonującą. Gracz weźmie udział w zamieszkach w różnych zakątkach świata i stanie przed licznymi decyzjami moralnymi, od których zależeć będzie przebieg rozgrywki – dodaje Tomasz Supeł.
Riot Control Simulator to gra taktyczna, w której gracz będzie musiał wykazać się dużym refleksem. Tytuł cieszy się zainteresowaniem wśród środowiska graczy oraz mediów gamingowych. W ciągu pierwszych 3 dni od publikacji zapowiedzi na Wishlistę Steam zapisało się ponad 4 tys. użytkowników. Producentem projektu jest studio Corpix Games. Games Box będzie pełnić rolę wydawcy tytułu.
Premiera pełnej wersji gry planowana jest w 2022 r. na PC. Tytuł w późniejszym okresie zostanie również dostosowany do konsoli PS4, PS5 Xbox One, Xbox Series.
Model biznesowy Games Box zakłada produkcję różnorodnych gier o niskich budżetach oraz przy utrzymaniu niskich kosztów działalności operacyjnej spółki. Spółka pracuje, m.in. nad Repo Man. Wkrótce Games Box zaprezentuje dwa kolejne tytuły: Ships22 oraz Stinky Company Simulator.
- Prace nad Repo Man idą zgodnie z założeniami i są na zaawansowanym etapie. Gra cieszy się dużą popularnością wśród graczy. Do tej pory dodało ją do Wishlisty około 20 tys. użytkowników platformy Steam. W rozgrywce gracz będzie miał okazję poznać jak funkcjonuje owiany nutką tajemnicy zawód windykatora, realizując od prostszych do trudniejszych zleceń. Premierę tytułu planujemy jeszcze w tym roku – komentuje Tomasz Supeł.
Games Box dywersyfikuje źródło przychodów poprzez portowanie gier na wszystkie dostępne platformy. W tym obszarze Spółkę wspiera jej większościowy udziałowiec – Ultimate Games SA.
Studio chce dołączyć do grona spółek publicznych notowanych na rynku NewConnect najpóźniej w 2022 r. Spółka nie wyklucza wcześniejszej emisji akcji.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Coraz mniej kredytów bankowych płynie do polskiej gospodarki. Przed sektorem duże wyzwania związane z finansowaniem strategicznych projektów
Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pomóc w skróceniu drogi firm do finansowania bankowego, zwłaszcza że Polskę czekają ogromne wydatki na transformację energetyczną i obronność. Sektor ma bardzo dobre wyniki finansowe, co powoduje, że politycy patrzą w stronę jego zysków. Ryzyko prawne, jakim wciąż są kredyty frankowe, pociąga za sobą brak zainteresowania ze strony zagranicznych inwestorów.
Firma
Bezrobocie może zacząć rosnąć. Ochłodzenie odczuwane szczególnie w branży budowlanej i automotive

W Polsce od kilku lat stopa bezrobocia utrzymuje się poniżej 6 proc., a według metodologii unijnej jest o połowę niższa i jedna z najniższych w Unii. Pracownicy przywykli już, że sytuacja na rynku pracy jest dla nich korzystna. Jednak zaczynają się pojawiać pierwsze niepokojące sygnały zwiastujące możliwą zmianę trendu. Część branż ucierpiała np. z powodu spowolnienia w Niemczech, inne rozważają wybór innej niż Polska lokalizacji ze względu na wysokie koszty pracy czy energii. Na razie ogromnym wyzwaniem pozostaje aktywizacja osób biernych zawodowo.
Ochrona środowiska
Rozwój sztucznej inteligencji drastycznie zwiększa zapotrzebowanie na energię. Rozwiązaniem są zrównoważone centra danych

Centra danych to jeden z dynamicznie rozwijających się, ale przy tym energochłonnych sektorów gospodarki. Prognozy PMR wskazują, że do 2030 roku operatorzy w Polsce będą dysponować centrami danych o mocy przekraczającej 500 MW, co oznacza, że wzrośnie ona ponad trzykrotnie względem 2024 roku. Przyspieszona cyfryzacja i dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji sprawiają, że w ciągu kilku następnych lat zużycie energii elektrycznej w centrach danych tylko w Europie wzrośnie o 66 proc. Dlatego coraz więcej firm sięga po zrównoważone rozwiązania i energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.