Gaming Factory ogłasza Celebrity Life!
Gaming Factory, notowany na GPW producent i wydawca gier komputerowych na PC i konsole, udostępnił na platformie Steam pierwsze materiały ze swojej najnowszej produkcji – Celebrity Life. Tytuł, w którym gracz pozna blaski i cienie sławy, zadebiutuje w 2022 roku. Gra ukaże się w wersji na PC oraz konsole Xbox, PlayStation i Nintendo Switch.
- Celebryckie życie, które śledzimy w mediach wygląda idealnie. Kto z nas choć przez chwilę nie chciałby stać się sławny i czerpać z życia garściami nie bacząc na koszty? W grze Celebrity Life dajemy graczom możliwość zasmakowania takiej przygody. Nasz bohater wreszcie sam będzie mógł się przekonać jak wygląda codzienność popularnej osoby. Każdy jego krok będzie śledzony i komentowany przez opinię publiczną, począwszy od tego co zje na lunch, jak wygląda, w co się ubiera, w jakiej jest kondycji, skończywszy na komentowaniu związku, czy najbardziej prywatnych sfer życia – pozna blaski i cienie sławy. Jeśli ktoś od zawsze marzył o karierze aktora, piosenkarza czy modela, kocha błysk fleszy, pragnie występować w reklamach i udzielać wywiadów w popularnych stacjach telewizyjnych, gra Celebrity Life jest właśnie dla niego – mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory SA.
To od graczy zależeć będzie jak potoczą się losy bohatera. Czas poświęcony na budowanie, monetyzowanie i podtrzymywanie wizerunku sprawi, że stanie się najbardziej rozpoznawalnym celebrytą na świecie. Musi jednak pamiętać, że podejmowane na bieżąco decyzje będą miały wpływ na jego dalsze losy i karierę.
- Gracz wybierze swoją ścieżkę kariery i wymarzoną profesję. Żeby wejść na szczyt będzie dążył za wszelką cenę do osiągnięcia celu lub zagra według zasad. Jak przystało na celebrytę będzie otaczał się luksusem, aby przykuć uwagę opinii publicznej, zdobyć jej podziw oraz dać „zwykłym” ludziom powody do rozmów na jego temat. W budowaniu kariery musi wykazać się sprytem – zaplanować działania zwiększające jego popularność, ale jednocześnie zachować psychiczną równowagę, by utrzymać się na świeczniku jak najdłużej – dodaje Mateusz Adamkiewicz.
Celebrity Life to połączenie kilku gatunków – od strategii, przez RPG – po symulator. Prace produkcyjne nad grą już trwają, jej premiera planowana jest w 2022 roku. Tytuł zadebiutuje w wersji na PC oraz konsole Nintendo Switch, Xbox-a oraz PlayStation.
Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023
DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.