Komunikaty PR

Gaming Factory ogłasza Celebrity Life!

2020-11-17  |  11:30
Biuro prasowe

 

Gaming Factory, notowany na GPW producent i wydawca gier komputerowych na PC i konsole, udostępnił na platformie Steam pierwsze materiały ze swojej najnowszej produkcji – Celebrity Life. Tytuł, w którym gracz pozna blaski i cienie sławy, zadebiutuje w 2022 roku. Gra ukaże się w wersji na PC oraz konsole Xbox, PlayStation i Nintendo Switch.

- Celebryckie życie, które śledzimy w mediach wygląda idealnie. Kto z nas choć przez chwilę nie chciałby stać się sławny i czerpać z życia garściami nie bacząc na koszty? W grze Celebrity Life dajemy graczom możliwość zasmakowania takiej przygody. Nasz bohater wreszcie sam będzie mógł się przekonać jak  wygląda codzienność popularnej osoby. Każdy jego krok będzie śledzony i komentowany przez opinię publiczną, począwszy od tego co zje na lunch, jak wygląda, w co się ubiera, w jakiej jest kondycji, skończywszy na  komentowaniu związku, czy najbardziej prywatnych sfer życia – pozna blaski i cienie sławy. Jeśli ktoś od zawsze marzył o karierze aktora, piosenkarza czy modela, kocha błysk fleszy, pragnie występować w reklamach i udzielać wywiadów w popularnych stacjach telewizyjnych, gra Celebrity Life jest właśnie dla niego – mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory SA.

To od graczy zależeć będzie jak potoczą się losy bohatera. Czas poświęcony na budowanie, monetyzowanie i podtrzymywanie wizerunku sprawi, że stanie się najbardziej rozpoznawalnym celebrytą na świecie. Musi jednak pamiętać, że podejmowane na bieżąco decyzje będą miały wpływ na jego dalsze losy i karierę.

- Gracz wybierze swoją ścieżkę kariery i wymarzoną profesję. Żeby wejść na szczyt będzie dążył za wszelką cenę do osiągnięcia celu lub zagra według zasad. Jak przystało na celebrytę będzie otaczał się luksusem, aby przykuć uwagę opinii publicznej, zdobyć jej podziw oraz dać „zwykłym” ludziom powody do rozmów na jego temat. W budowaniu kariery musi wykazać się sprytem – zaplanować działania zwiększające jego popularność, ale jednocześnie zachować psychiczną równowagę, by utrzymać się na świeczniku jak najdłużej – dodaje Mateusz Adamkiewicz.

Celebrity Life to połączenie kilku  gatunków – od strategii, przez RPG – po symulator. Prace produkcyjne nad grą już trwają, jej premiera planowana jest w 2022 roku. Tytuł zadebiutuje w wersji na PC oraz konsole Nintendo Switch, Xbox-a oraz PlayStation.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.