GAMIVO w 2022 roku postawiło na automatyzację i udoskonalenie platformy
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, w 2022 roku kontynuował intensywny rozwój serwisu, usprawniając dotychczasowe, a także dodając nowe funkcjonalności. Spółka wprowadziła m.in. kolejne działania SEO, nowy system promowania ofert, a także geotargeting, czyli funkcję kierowania geograficznego. Automatyzacja i udoskonalenie platformy pozytywnie wpływa na rentowność biznesu. Po trzech kwartałach br. GAMIVO odnotowało zysk netto wyższy o 50 proc. względem analogicznego okresu 2021 roku.
Na początku 2022 roku GAMIVO ogłosiło pięć filarów rozwoju, które konsekwentnie realizowało, udoskonalając platformę i jednocześnie zwiększając jej rentowność. W pierwszym półroczu Spółka intensywnie pracowała nad zwiększeniem ruchu na platformie m.in. poprzez dbanie o SEO, czyli optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych takich jak Google. Ważnymi krokami prowadzącymi do tego celu było zaprezentowanie nowej strony produktowej, przebudowa strony głównej platformy oraz wprowadzenie linków kanonicznych, które pomagają rozwiązać problem duplikacji treści na platformie. Ulepszono także wyszukiwarkę wewnątrz serwisu, dzięki czemu użytkownicy jeszcze szybciej i łatwiej mogą znajdować produkty, których szukają.
Ponadto GAMIVO wprowadziło nowy system promowania ofert w modelu CPS, a także zwiększało bazę dostawców korzystających z systemu API, dzięki któremu sprzedawcy jeszcze efektywniej mogą docierać do graczy. Kolejnym krokiem prowadzącym do automatyzacji platformy było rozwinięcie chatbota, który przyczynia się do poprawy doświadczenia zakupowego użytkowników i ich zadowolenia. Dbając o swoich klientów, Spółka rozwinęła usługę GAMIVO SMART oraz uruchomiła program lojalnościowy, dzięki któremu użytkownicy czerpią jeszcze więcej korzyści.
- Funkcjonalności i usprawnienia, które wdrożyliśmy na naszej platformie mają charakter długoterminowy. Już teraz widzimy wymierne korzyści wprowadzonych przez nas działań, jednak spodziewamy się, że w kolejnych okresach zostaną one zmaksymalizowane – komentuje Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.
Kolejnym ważnym usprawnieniem jest funkcja geotargetingu, która działa na platformie od czerwca 2022 roku. Narzędzie kierowania geograficznego pozwala dokładniej personalizować ofertę serwisu w zależności od kraju użytkownika. Z kolei w ostatnim czasie GAMIVO wprowadziło możliwość zakupu produktów na platformie za pośrednictwem kryptowaluty Tether, której kurs powiązany jest z dolarem amerykańskim, dzięki czemu ryzyko nagłych wahań kursu jest zminimalizowane.
- Intensywna praca nad platformą ma przełożenie na wyniki finansowe. Po trzech kwartałach br. GAMIVO odnotowało zysk netto wyższy o 50 proc. względem analogicznego okresu 2021 roku. Spodziewamy się, że w kolejnych okresach będziemy notować dalsze wzrosty przychodów i rentowności Spółki. Już niebawem będziemy mieli przyjemność przekazać Państwu dalsze plany rozwoju GAMIVO - mówi Mateusz Śmieżewski.
W pierwszych trzech kwartałach br. GAMIVO zaraportowało zysk netto w wysokości 7,2 mln zł, natomiast rok temu w analogicznym okresie było to 4,8 mln zł, co stanowi wzrost o 50 proc.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.