Genesis Xenon 220 G2 — odświeżona wersja myszy dla graczy
Marka Genesis zaktualizowała ostatnio swoją ofertę produktów o modele z dopiskiem G2. Wśród odświeżonych urządzeń nie zabrakło atrakcyjnej cenowo myszy Xenon 220 G2, która powinna przypaść do gustu osobom często grającym w nocy.
Genesis Xenon 220 G2 to mysz wyróżniająca się przede wszystkim cichymi przyciskami zapewniającymi niesłyszalne kliknięcia. Produkt może więc sprawdzić się zwłaszcza w nocnych godzinach, gdy wszelkie hałasy są niepożądane przez innych domowników. Całość bazuje na sensorze optycznym o rozdzielczości do 12800 DPI, który odznacza się częstotliwością próbkowania na poziomie 1000 Hz. Te parametry powinny pozwolić na błyskawiczną reakcję podczas wirtualnych rozgrywek online.
Kolejną, ważną cechą myszy jest design z efektownymi wcięciami po bokach, przez które wydostaje się podświetlenie RGB z efektem PRISMO. Całość posiada ergonomiczny kształt oraz podpórkę na kciuk, która ma zapewnić komfortową pozycję oraz pewny chwyt. Produkt wyposażono również w teflonowe ślizgacze, które powinny zapewnić użytkownikowi precyzyjny i przewidywalny ślizg.
Genesis Xenon 220 G2 wyróżnia się siedmioma programowalnymi przyciskami oraz możliwością zmiany wartości DPI w locie. Co więcej, działanie myszy można szczegółowo dostosować za pomocą zaawansowanego oprogramowania, a wybrane ustawienia zostaną zapisane we wbudowanej pamięci gryzonia. Dzięki temu można z nich później skorzystać także na innym komputerze. Produkt obsługuje systemy Android i Windows 7/8/10/11.
Mysz Genesis Xenon 220 G2 trafia do polskich sklepów w prognozowanej cenie 89,90 zł.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.