Genesis Xenon 220 G2 — odświeżona wersja myszy dla graczy
Marka Genesis zaktualizowała ostatnio swoją ofertę produktów o modele z dopiskiem G2. Wśród odświeżonych urządzeń nie zabrakło atrakcyjnej cenowo myszy Xenon 220 G2, która powinna przypaść do gustu osobom często grającym w nocy.
Genesis Xenon 220 G2 to mysz wyróżniająca się przede wszystkim cichymi przyciskami zapewniającymi niesłyszalne kliknięcia. Produkt może więc sprawdzić się zwłaszcza w nocnych godzinach, gdy wszelkie hałasy są niepożądane przez innych domowników. Całość bazuje na sensorze optycznym o rozdzielczości do 12800 DPI, który odznacza się częstotliwością próbkowania na poziomie 1000 Hz. Te parametry powinny pozwolić na błyskawiczną reakcję podczas wirtualnych rozgrywek online.
Kolejną, ważną cechą myszy jest design z efektownymi wcięciami po bokach, przez które wydostaje się podświetlenie RGB z efektem PRISMO. Całość posiada ergonomiczny kształt oraz podpórkę na kciuk, która ma zapewnić komfortową pozycję oraz pewny chwyt. Produkt wyposażono również w teflonowe ślizgacze, które powinny zapewnić użytkownikowi precyzyjny i przewidywalny ślizg.
Genesis Xenon 220 G2 wyróżnia się siedmioma programowalnymi przyciskami oraz możliwością zmiany wartości DPI w locie. Co więcej, działanie myszy można szczegółowo dostosować za pomocą zaawansowanego oprogramowania, a wybrane ustawienia zostaną zapisane we wbudowanej pamięci gryzonia. Dzięki temu można z nich później skorzystać także na innym komputerze. Produkt obsługuje systemy Android i Windows 7/8/10/11.
Mysz Genesis Xenon 220 G2 trafia do polskich sklepów w prognozowanej cenie 89,90 zł.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.