Geodis zostaje z SEGRO
GEODIS, światowy lider w dziedzinie transportu i logistyki, zdecydowało o przedłużeniu najmu powierzchni magazynowo-biurowej w SEGRO Logistics Park Stryków. Decyzja o dalszej współpracy jest wynikiem satysfakcji z wysokiej jakości usług świadczonych przez SEGRO.
GEODIS Poland wynajmuje powierzchnię na terenie SEGRO Logistics Park Stryków od 2013 roku. Zajmowany przez firmę obiekt to magazyn z modułem biurowym o powierzchni ponad 4 tys. m2. Budynek już na etapie projektu został dostosowany do indywidualnych potrzeb najemcy, a oddanie do użytku nastąpiło zaledwie 5 miesięcy po podpisaniu umowy najmu. Po niemal siedmiu latach współpracy firma GEODIS jest przekonana, że decyzja o inwestycji w Strykowie była strzałem w dziesiątkę.
- Siedem lat temu za obiektem na terenie SEGRO Logistics Park Stryków przemawiały świetna lokalizacja, na styku dwóch szlaków komunikacyjnych – autostrady A2 i A1 oraz wysokiej jakości obsługa ze strony SEGRO. Dziś możemy z pełnym przekonaniem powiedzieć, że oba te elementy pozostają niezmiennie największymi atutami. Dzięki współpracy z dedykowanym Property Managerem SEGRO możemy skupić się na dostarczaniu jak najlepszych usług dla naszych Klientów bez obaw o kwestie związane codziennym użytkowaniem budynku – mówi Bogdan Młynarczyk, Dyrektor Generalny GEODIS Poland.
GEODIS to przedsiębiorstwo logistyczne o ponad wiekowej tradycji. Od lat dostarcza najwyższej jakości rozwiązania w zakresie realizacji łańcucha dostaw. Firma kładzie nacisk na innowacyjność, optymalizację działań oraz troszczy się o środowisko naturalne. Z magazynu zlokalizowanego w SEGRO Logistics Park Stryków obsługuje przede wszystkim światowego lidera innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie wykładzin podłogowych i sportowych , oferując spersonalizowane rozwiązania z zakresu transportu i logistyki.
- Cieszymy się, że firma GEODIS Poland kolejny raz obdarzyła nas zaufaniem. Współpraca
z GEODIS to wzorcowy przykład długofalowych działań SEGRO, które przynoszą korzyść obu stronom – klientowi i właścicielowi oraz zarządcy parku. W SEGRO Logistics Park Stryków, naszym największym projekcie w Europie Środkowej, możemy pochwalić się doskonałą współpracą z coraz większą grupą przedsiębiorców, którzy korzystają już z ponad 300 tys. m2 powierzchni użytkowej – mówi Waldemar Witczak, Dyrektor Regionalny SEGRO.
W ramach SEGRO Logistics Park Stryków, deweloper oferuje aż 87 ha terenu inwestycyjnego. Docelowo ma na nim powstać niemal 400 tys. m2 powierzchni magazynowej, logistycznej i produkcyjnej. Zlokalizowany pod Łodzią park logistyczny wyróżnia infrastruktura dostosowana do potrzeb klientów – z szerokimi drogami wewnętrznymi, placami manewrowymi oraz dogodnymi parkingami.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.