Komunikaty PR

Geodis zostaje z SEGRO

2020-02-27  |  11:00
Biuro prasowe

GEODIS, światowy lider w dziedzinie transportu i logistyki, zdecydowało o przedłużeniu najmu powierzchni magazynowo-biurowej w SEGRO Logistics Park Stryków. Decyzja o dalszej współpracy jest wynikiem satysfakcji z wysokiej jakości usług świadczonych przez SEGRO.

GEODIS Poland wynajmuje powierzchnię na terenie SEGRO Logistics Park Stryków od 2013 roku. Zajmowany przez firmę obiekt to magazyn z modułem biurowym o powierzchni ponad 4 tys. m2. Budynek już na etapie projektu został dostosowany do indywidualnych potrzeb najemcy, a oddanie do użytku nastąpiło zaledwie 5 miesięcy po podpisaniu umowy najmu. Po niemal siedmiu latach współpracy firma GEODIS jest przekonana, że decyzja o inwestycji w Strykowie była strzałem w dziesiątkę.

- Siedem lat temu za obiektem na terenie SEGRO Logistics Park Stryków przemawiały świetna lokalizacja, na styku dwóch szlaków komunikacyjnych – autostrady A2 i A1 oraz wysokiej jakości obsługa ze strony SEGRO. Dziś możemy z pełnym przekonaniem powiedzieć, że oba te elementy pozostają niezmiennie największymi atutami. Dzięki współpracy z dedykowanym Property Managerem SEGRO możemy skupić się na dostarczaniu jak najlepszych usług dla naszych Klientów bez obaw o kwestie związane codziennym użytkowaniem budynku – mówi Bogdan Młynarczyk, Dyrektor Generalny GEODIS Poland.

GEODIS to przedsiębiorstwo logistyczne o ponad wiekowej tradycji. Od lat dostarcza najwyższej jakości rozwiązania w zakresie realizacji łańcucha dostaw. Firma kładzie nacisk na innowacyjność, optymalizację działań oraz troszczy się o środowisko naturalne. Z magazynu zlokalizowanego w SEGRO Logistics Park Stryków obsługuje przede wszystkim światowego lidera innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie wykładzin podłogowych i sportowych , oferując spersonalizowane rozwiązania z zakresu transportu i logistyki.

- Cieszymy się, że firma GEODIS Poland kolejny raz obdarzyła nas zaufaniem. Współpraca
z GEODIS to wzorcowy przykład długofalowych działań SEGRO, które przynoszą korzyść obu stronom – klientowi i właścicielowi oraz zarządcy parku. W SEGRO Logistics Park Stryków, naszym największym projekcie w Europie Środkowej, możemy pochwalić się doskonałą współpracą z coraz większą grupą przedsiębiorców, którzy korzystają już z ponad 300 tys. m2  powierzchni użytkowej – mówi Waldemar Witczak, Dyrektor Regionalny SEGRO.

W ramach SEGRO Logistics Park Stryków, deweloper oferuje aż 87 ha terenu inwestycyjnego. Docelowo ma na nim powstać niemal 400 tys. m2 powierzchni magazynowej, logistycznej i produkcyjnej. Zlokalizowany pod Łodzią park logistyczny wyróżnia infrastruktura dostosowana do potrzeb klientów – z szerokimi drogami wewnętrznymi, placami manewrowymi oraz dogodnymi parkingami.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.