Getin Bank rozpoczął kampanię reklamową w nowym formacie
Warszawa, 20 sierpnia 2021 r.
Getin Bank rozpoczął kampanię reklamową w nowym formacie
Getin Bank wystartował z kampanią marketingową kredytu gotówkowego w nowym formacie reklamowym. Kampania rozpoczęła się 20 sierpnia i obejmuje telewizję oraz Internet. W ramach niej, przygotowane zostały m.in. spoty reklamowe oraz szereg działań w Internecie. Spoty reklamowe będą emitowane do końca września.
Kampania została zrealizowana w nowym formacie. Ma podkreślić wyróżniki Getin Banku, czyli najwyższą jakość obsługi i usług bankowych oraz wygodę dla klientów. Uosobieniem tego połączenia są nowi brand heroes marki Getin Bank – profesjonalni bankowcy, którzy w razie potrzeby pomagają klientom w codziennych sprawach, jednocześnie nie ingerując w ich życie. Zajmują w nim mniej więcej tylko tyle miejsca, co ... smartfon z aplikacją bankową.
– Nasz bank od lat zajmuje wiodące miejsca w rankingach i badaniach dotyczących jakości obsługi. Z punktu widzenia Klienta ta jakość przejawia się przede wszystkim w odczuwanej wygodzie korzystania z naszych usług oraz w sprawności działania banku. Klienci chcą załatwiać swoje sprawy – zarówno te codzienne, jak i te poważniejsze – łatwo i szybko, a sam bank powinien być przy tym niemal niezauważalny. Z kolei po stronie banku za tym wszystkim stoją ludzie – pracownicy, którzy codziennym zaangażowaniem i pracą dbają o tę jakość. Nasz nowy format reklamowy pozwolił nie tylko w kreatywny sposób połączyć wszystkie te elementy, ale także wyraźnie odróżnić się od reklam innych instytucji finansowych– mówi Łukasz Penszko, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.
Pierwsza kampania banku w nowym formacie promuje ofertę kredytu gotówkowego. Obejmuje telewizję oraz szereg działań w Internecie, w tym m.in. video online, display, działania programmatic, działania w Google, performance marketing i komunikację w mediach społecznościowych. Towarzyszą jej materiały reklamowe w blisko 300 placówkach Getin Banku w całej Polsce – przekaz obejmie witryny placówek, ekrany LCD (system digital signage banku) oraz materiały drukowane.
Nowy format reklamowy, koncepcję i kreację reklam telewizyjnych oraz key visuale przygotowała agencja Heart & Brain. Za produkcję spotów i organizację sesji zdjęciowej odpowiada dom produkcyjny Houdini Film. Spoty wyreżyserował Marcin Serafin, a zdjęcia do materiałów zrealizował Szymon Świętochowski. Za planowanie i zakup mediów oraz realizację działań performance odpowiada dom mediowy Spark Foundry we współpracy z Performics. Za projekty materiałów drukowanych oraz materiały online odpowiada Biuro Komunikacji Marketingowej banku.
Link do spotu reklamowego: https://youtu.be/pVnA7sr1H5U

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.