Getin Bank wystartował z nową propozycją kredytu gotówkowego
Jak pożyczać taniej? Wraz z początkiem nowego roku Getin Noble Bank odpowiada na to pytanie
i prezentuje preferencyjną ofertę kredytu gotówkowego z RRSO 8,3 proc. Bank oferuje kredyt nawet do 200 tys. zł na okres kredytowania aż do 10 lat z prowizją 0 proc oraz oprocentowaniem 7,99 proc. Oferta skierowana jest do obecnych oraz nowych Klientów banku, a gotówkę można przeznaczyć na dowolny cel.
O kredyt gotówkowy w Getin Banku ubiegać się mogą osoby, które uzyskują dochód z tytułu umowy
o pracę, ale też z umowy zlecenie lub o dzieło. Bank kieruje ofertę zarówno do obecnych jak i nowych Klientów. Wystarczy być posiadaczem Konta Proste Zasady lub je założyć, a następnie zapewnić minimalny wpływ środków w wysokości 1 tys. zł miesięcznie i dokonać jednej transakcji bezgotówkowej na miesiąc. Ostatnie dwa warunki to brak relacji kredytowych z bankiem w ostatnich dwunastu miesiącach oraz wyrażenie niezbędnych zgód marketingowych. Warto zaznaczyć, że oprocentowanie nowej oferty jest niższe o 2 punkty procentowe w stosunku do standardowej oferty kredytów gotówkowych dostępnych w banku.
- W nowym roku chcemy zaproponować klientom jeszcze bardziej elastyczną ofertę produktową. Startujemy z preferencyjnymi warunkami kredytu gotówkowego i chcemy tym pokazać, że można pożyczać taniej. Dodatkowo nasi doradcy zarówno w placówkach, jak i w kanałach zdalnych pomogą dopasować każdą ofertę do indywidualnych potrzeb Klienta – mówi Anna Drożdżewska, Dyrektor Wydziału Kredytów Detalicznych w Getin Noble Banku.
Żeby uzyskać informacje na temat kredytu gotówkowego należy udać się do dowolnej placówki lub wypełnić formularz na stronie banku. W ciągu maksymalnie 48 godzin doradca oddzwoni i pomoże wybrać najlepszą ofertę oraz udzieli niezbędnych informacji.
Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy
Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Prawo
Wdrożenie dyrektywy o jawności wynagrodzeń będzie dużym wyzwaniem dla ustawodawcy. Pracodawcy muszą się liczyć z nowymi obowiązkami
Za niespełna półtora roku do polskiego prawa powinna zostać wdrożona dyrektywa o jawności wynagrodzeń, która nałoży na pracodawców obowiązek informowania kandydatów do pracy o widełkach płacowych dla oferowanych stanowisk. Także każdy zatrudniony pracownik będzie miał prawo do informacji na temat średnich wynagrodzeń osób zajmujących podobne stanowiska lub wykonujących pracę o tej samej wartości. Dla pracodawców oznacza to konieczność usystematyzowania siatki płac, a także – w niektórych przypadkach – ich raportowania.
Polityka
Na skrajnie prawicową AfD chce głosować co piąty Niemiec. Coraz więcej zwolenników ma jej polityka migracyjna i energetyczna
W poprzednich wyborach do Bundestagu w 2021 roku Alternatywa dla Niemiec (AfD) uzyskała 10 proc. głosów. Najnowsze sondaże przed lutowymi wyborami dają jej dwukrotnie większe poparcie, tym samym prawicowo-populistyczna partia może stać się drugą siłą polityczną. Coraz więcej Niemców popiera postulaty AfD – 68 proc. chce zaostrzenia polityki migracyjnej, podobny odsetek popiera wykorzystanie energii jądrowej, a blisko połowa – budowę nowych elektrowni.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.