Getin Noble Bank doceniony za budowanie relacji z Klientami
Getin Noble Bank stanął na podium w kategorii „Gwiazda relacji z klientem” w konkursie Gwiazdy Bankowości 2020 organizowanym przez Dziennik Gazetę Prawną wspólnie z firmą doradczą PwC. Bank uplasował się na 3 miejscu rankingu. Zwycięzców kategorii wyłoniono na podstawie badania internetowego przeprowadzonego na kilkunastotysięcznej próbie Klientów oceniających ich relację z bankiem.
Dokładamy wszelkich starań, aby sprawnie i skutecznie odpowiadać na zmieniające się potrzeby Klientów. Niezależnie, czy w grę wchodzi bezpośredni kontakt z doradcą w placówce, aplikacja mobilna, czy bankowość internetowa, naszym celem jest to, aby każda sprawa została załatwiona skutecznie i w krótkim czasie. To wyróżnienie to dla nas ogromna satysfakcja i kolejne potwierdzenie, że udaje nam się spełniać rosnące oczekiwania Klientów korzystających z naszych usług – mówi Wojciech Tomasik, Członek Zarządu Getin Noble Banku.
Kategoria „Gwiazda relacji z klientem” w konkursie „Gwiazdy Bankowości” ma za zadanie wyłonienie banków komercyjnych, które tworzą najlepszą relację z Klientem. Zwycięzcy kategorii zostali wybrani na podstawie zrealizowanego na potrzeby konkursu badania. Przeprowadziła je firma doradcza PwC. W ramach badania 12 tysięcy respondentów - klientów polskich banków, odpowiedziało na pytania zadane za pomocą ankiety internetowej. Na podstawie zebranych odpowiedzi wyłoniono zwycięzców kategorii.
Getin Noble Bank za priorytet przyjmuje wysoką jakość obsługi Klienta. Podejmowane przez Bank działania są regularnie doceniane w branżowych konkursach. W ostatnim tygodniu Bank znalazł się w czołówce banków najlepiej przygotowanych do obsługi Klientów w placówkach podczas epidemii COVID-19.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.