Getin Noble Bank doceniony za budowanie relacji z Klientami
Getin Noble Bank stanął na podium w kategorii „Gwiazda relacji z klientem” w konkursie Gwiazdy Bankowości 2020 organizowanym przez Dziennik Gazetę Prawną wspólnie z firmą doradczą PwC. Bank uplasował się na 3 miejscu rankingu. Zwycięzców kategorii wyłoniono na podstawie badania internetowego przeprowadzonego na kilkunastotysięcznej próbie Klientów oceniających ich relację z bankiem.
Dokładamy wszelkich starań, aby sprawnie i skutecznie odpowiadać na zmieniające się potrzeby Klientów. Niezależnie, czy w grę wchodzi bezpośredni kontakt z doradcą w placówce, aplikacja mobilna, czy bankowość internetowa, naszym celem jest to, aby każda sprawa została załatwiona skutecznie i w krótkim czasie. To wyróżnienie to dla nas ogromna satysfakcja i kolejne potwierdzenie, że udaje nam się spełniać rosnące oczekiwania Klientów korzystających z naszych usług – mówi Wojciech Tomasik, Członek Zarządu Getin Noble Banku.
Kategoria „Gwiazda relacji z klientem” w konkursie „Gwiazdy Bankowości” ma za zadanie wyłonienie banków komercyjnych, które tworzą najlepszą relację z Klientem. Zwycięzcy kategorii zostali wybrani na podstawie zrealizowanego na potrzeby konkursu badania. Przeprowadziła je firma doradcza PwC. W ramach badania 12 tysięcy respondentów - klientów polskich banków, odpowiedziało na pytania zadane za pomocą ankiety internetowej. Na podstawie zebranych odpowiedzi wyłoniono zwycięzców kategorii.
Getin Noble Bank za priorytet przyjmuje wysoką jakość obsługi Klienta. Podejmowane przez Bank działania są regularnie doceniane w branżowych konkursach. W ostatnim tygodniu Bank znalazł się w czołówce banków najlepiej przygotowanych do obsługi Klientów w placówkach podczas epidemii COVID-19.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.