Komunikaty PR

29 kwietnia na PlayStation VR zadebiutuje Layers of Fear

2021-04-07  |  14:45
Biuro prasowe

Po Oculus Rift, Oculus Quest i Viveport przyszedł czas na VR-owe gogle Sony – od 29 kwietnia – Layers of Fear – będzie dostępny także na PlayStation VR. Incuvo, notowany na NewConnect, producent gier na urządzenia Virtual Reality – zakończył właśnie prace deweloperskie nad najnowszą wersją projektu. Cenę gry ustalono na 19,90 EUR/USD. Layers of Fear to popularny, psychodeliczny horror autorstwa Bloober Team, w którym gracz przenosi się do umysłu obłąkanego malarza.

- Z satysfakcją ogłosiliśmy dziś zakończenie prac nad VR-ową wersją Layers of Fear dedykowaną kolejnej platformie sprzedażowej. Wcześniej z powodzeniem udostępniliśmy ten tytuł na Oculus Rift, Oculus Quest i Viveport. Był to pierwszy projekt, który od początku do końca przystosowaliśmy na urządzania virtual reality. Warto pamiętać, że mówimy o grze, która zadebiutowała w 2016 roku i w żadnym stopniu nie była przygotowana na etapie produkcyjnym pod technologię VR – mówi Andrzej Wychowaniec, prezes zarządu Incuvo SA. – Do tej pory Layers of Fear ściągnęło ponad 5 mln graczy na całym świecie. Wspólnie z Bloober Team dążymy do poszerzenia grupy odbiorców tej marki. Liczymy, że kolejna VR-owa wersja tytuł, dostosowana do jednych z najpopularniejszych gogli VR dostępnych na rynku, przełoży się na jeszcze większy wzrost zainteresowania tym projektem – dodaje.

Layers of Fear VR będzie dostępne na PSVR od 29 kwietnia. Cenę gry ustalono na 19,90 EUR/USD. Na mocy umowy zawartej z Bloober Team, Incuvo ma zapewniony znaczący procent przychodów ze sprzedaży gry.

Layers of Fear to psychologiczny horror o pogrążonym w szaleństwie, szalonym malarzu, który stara się stworzyć dzieło swojego życia. Podczas rozgrywki gracz poznaje mroczną historię jego przeszłości. Gra  jest inspirowana arcydziełami malarstwa z minionych stuleci oraz architekturą i wystrojem z XIX wieku.                                                                                                                                                                                         – Dynamiczny rozwój technologii gogli VR spowodował, że wirtualna rzeczywistość jest rozrywką cenowo dostępną na poziomie zbliżonym do konsol, co z pewnością przełoży się na popularność naszych projektów. Obecnie pracujemy nad Green Hell VR. Jesteśmy na etapie przygotowywania wersji alpha. Następnym etapem będzie faza testów i optymalizacji elementów graficznych oraz przygotowanie wersji beta gry, która ma być gotowa w połowie roku. – mówi Andrzej Wychowaniec. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.