Komunikaty PR

29 kwietnia na PlayStation VR zadebiutuje Layers of Fear

2021-04-07  |  14:45
Biuro prasowe

Po Oculus Rift, Oculus Quest i Viveport przyszedł czas na VR-owe gogle Sony – od 29 kwietnia – Layers of Fear – będzie dostępny także na PlayStation VR. Incuvo, notowany na NewConnect, producent gier na urządzenia Virtual Reality – zakończył właśnie prace deweloperskie nad najnowszą wersją projektu. Cenę gry ustalono na 19,90 EUR/USD. Layers of Fear to popularny, psychodeliczny horror autorstwa Bloober Team, w którym gracz przenosi się do umysłu obłąkanego malarza.

- Z satysfakcją ogłosiliśmy dziś zakończenie prac nad VR-ową wersją Layers of Fear dedykowaną kolejnej platformie sprzedażowej. Wcześniej z powodzeniem udostępniliśmy ten tytuł na Oculus Rift, Oculus Quest i Viveport. Był to pierwszy projekt, który od początku do końca przystosowaliśmy na urządzania virtual reality. Warto pamiętać, że mówimy o grze, która zadebiutowała w 2016 roku i w żadnym stopniu nie była przygotowana na etapie produkcyjnym pod technologię VR – mówi Andrzej Wychowaniec, prezes zarządu Incuvo SA. – Do tej pory Layers of Fear ściągnęło ponad 5 mln graczy na całym świecie. Wspólnie z Bloober Team dążymy do poszerzenia grupy odbiorców tej marki. Liczymy, że kolejna VR-owa wersja tytuł, dostosowana do jednych z najpopularniejszych gogli VR dostępnych na rynku, przełoży się na jeszcze większy wzrost zainteresowania tym projektem – dodaje.

Layers of Fear VR będzie dostępne na PSVR od 29 kwietnia. Cenę gry ustalono na 19,90 EUR/USD. Na mocy umowy zawartej z Bloober Team, Incuvo ma zapewniony znaczący procent przychodów ze sprzedaży gry.

Layers of Fear to psychologiczny horror o pogrążonym w szaleństwie, szalonym malarzu, który stara się stworzyć dzieło swojego życia. Podczas rozgrywki gracz poznaje mroczną historię jego przeszłości. Gra  jest inspirowana arcydziełami malarstwa z minionych stuleci oraz architekturą i wystrojem z XIX wieku.                                                                                                                                                                                         – Dynamiczny rozwój technologii gogli VR spowodował, że wirtualna rzeczywistość jest rozrywką cenowo dostępną na poziomie zbliżonym do konsol, co z pewnością przełoży się na popularność naszych projektów. Obecnie pracujemy nad Green Hell VR. Jesteśmy na etapie przygotowywania wersji alpha. Następnym etapem będzie faza testów i optymalizacji elementów graficznych oraz przygotowanie wersji beta gry, która ma być gotowa w połowie roku. – mówi Andrzej Wychowaniec. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Medinice zamyka rok wzmożonych działań inwestycyjnych zbliżając się do komercjal Biuro prasowe
2024-03-29 | 10:30

Medinice zamyka rok wzmożonych działań inwestycyjnych zbliżając się do komercjal

Medinice, notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych spółka medtech, opublikowała sprawozdanie za 2023 rok, który odzwierciedla wzmożony okres działań inwestycyjnych.
Giełda Za nami premiera Medieval Dynasty New Settlement od Spectral Games!
2024-03-29 | 01:00

Za nami premiera Medieval Dynasty New Settlement od Spectral Games!

Medieval Dynasty New Settlement, najważniejsza produkcja Spectral Games zadebiutowała w sklepie Meta Store. Tytuł jest dostępny na platformach Meta Quest 2, Meta Quest 3 i Meta Quest Pro.
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-03-28 | 11:06

Sunway Network SA przejmuje spółkę wartą ponad 190 mln PLN

Zarząd Sunway Network SA, notowanej na NewConnect technologicznej firmy z obszaru VR i AR, zwołał Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy na dzień 23 kwietnia 2024 rok. W trakcie obrad akcjonariusze zadecydują o emisji akcji dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.