Akcjonariusze True Games Syndicate zdecydują o wprowadzeniu programu motywacyjne
Akcjonariusze True Games Syndicate S.A., notowanej na NewConnect spółki będącej w procesie połączenia z True Games S.A., zdecydują podczas najbliższego Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia o wprowadzeniu programu motywacyjnego dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz kluczowych współpracowników Spółki. Celem programu jest zmotywowanie kluczowych osób w Spółce do rozwoju działalności produkcyjnej, wydawniczej, a także do rozbudowy zespołu deweloperskiego oraz realizacji ogłoszonych produkcji. Będzie on oparty o długoterminowy wzrost kapitalizacji Spółki.
Projekty uchwał zakładają wprowadzenie Programu Motywacyjnego na lata 2021-2024. Zakłada on zaoferowanie w tym okresie do 900 tys. warrantów subskrypcyjnych, które będą uprawniały do objęcia takiej samej liczby akcji po cenie nominalnej 0,10 zł. Warunkiem objęcia warrantów przez osoby uczestniczące w programie będzie osiągnięcie średniej ceny rynkowej za akcję z dwóch następujących po sobie dni sesyjnych w danym okresie rozliczeniowym kończącym się 30 czerwca 2022 roku, 31 grudnia w 2022 oraz 2023 roku. Średnie ceny uprawniające do objęcia akcji w latach za akcje na poziomie kolejno 2,50 zł, 4,50 zł i 6,50 zł, co oznacza, że dla uruchomienia pierwszej transzy konieczne jest osiągnięcie średniej ceny z dwóch dowolnych następujących po sobie sesji do dnia 30 czerwca 2022 roku na poziomie 2,50 zł. Analogicznie ceny 4,50 zł i 6,50 zł za akcje muszą być osiągnięte odpowiednio do końca grudnia 2022 i 2023 roku.
- Wprowadzenie Programu Motywacyjnego opartego o wartość rynkową akcji pozwoli w obiektywny sposób ocenić rozwój Spółki oraz jej postrzeganie przez rynek i inwestorów. Zgodnie z opublikowanym niedawno harmonogramem wydawniczym każdy dzień, w którym uruchamiane są warranty subskrypcyjne, jest poprzedzany istotnymi premierami. Dowiezienie ich w terminie oraz sukces sprzedażowy powinny mieć więc wpływ na wycenę rynkową, a co za tym idzie uruchomienie poszczególnych transz - komentuje Mateusz Wcześniak, prezes Movie Games, głównego akcjonariusza True Games oraz Członek RN True Games Syndicate.
True Games, producent i wydawca gier z Rodziny Movie Games, z którym zamierza połączyć się True Games Syndicate, pracuje obecnie nad produkcją dwóch gier. Night Club Manager: Violet Vibe to tytuł, w ramach którego gracz wcieli się w postać właściciela klubu nocnego i stworzy go od podstaw. Do jego zadań będzie należało m.in. zaaranżowanie wnętrz klubu oraz wybór odpowiedniej muzyki, która będzie rozgrzewać atmosferę i zachęcać do tańca. Druga gra to niezapowiedziana jeszcze produkcja o roboczej nazwie Project Castle. Pozwoli ona graczom wcielić się w postać osadzonego w więzieniu o zaostrzonym rygorze. Wykorzystując znajomości i wewnętrzne układy będzie próbował wydostać się z więzienia. Ucieczka może okazać się skomplikowana, a gracz będzie musiał wykazać się kreatywnością i sprytem, żeby pozostać przy życiu. Realizm rozgrywki gwarantuje zastosowanie techniki FPP, która pozwala na odgrywanie immersyjnych scenariuszy. Ponadto producent zapowiedział również dwa kolejne tytuły: Gangster Simulator oraz Dirty Cop.
- Mamy bardzo ambitne plany dotyczące harmonogramu naszych produkcji. Pierwsza z nich, a więc Night Club Manager, zadebiutuje na PC już w lutym przyszłego roku a symulator ucieczki z więzienia w czerwcu 2022 r. Prace nad powyższymi grami idą bardzo sprawnie. Jako Zarząd robimy wszystko, aby dostarczyć graczom jak najlepsze produkcje, a akcjonariuszom True Games i True Games Syndicate satysfakcję z inwestycji w nasz projekt – komentuje Patryk Jasiński, prezes True Games oraz prezes True Games Syndicate.
31 sierpnia br. Spółka uzgodniła oraz zatwierdziła plan połączenia z notowaną na NewConnect spółką True Games Syndicate S.A. (dawniej K&K Herbal Poland S.A.). Plan połączenia zawiera dalsze etapy działań oraz zaktualizowane wyceny obu Spółek, zgodnie z którą wszystkie akcje True Games S.A. są warte 15,0 mln zł, natomiast akcje True Games Syndicate (dawniej K&K Herbal) zostały wycenione na 15,2 mln zł. W kolejnym kroku akcjonariusze spółek zdecydują o zatwierdzeniu połączenia oraz warunków emisji połączeniowej.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.