All in! Games finalizuje proces oddłużania spółki

All in! Games, notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie wydawca gier komputerowych, w ramach rozpoczętego w ubiegłym roku procesu oddłużania spółki, spłacił znaczącą część zobowiązań w łącznej kwocie 56 mln zł. Realizacja takiego scenariusza była możliwa dzięki wykorzystaniu środków własnych spółki oraz pochodzących z wpływów z emisji akcji serii H. Uregulowanie zobowiązań zmniejsza koszty odsetkowe obsługi długu oraz wpływa na możliwości All in! Games w zakresie wydawania nowych gier, co w ocenie zarządu powinno przełożyć się na przyszłe wyniki finansowe.
- Finalizacja procesu oddłużania spółki All in! Games jest znaczącym krokiem, który otwiera przed nami nowe możliwości w zakresie bieżącej działalności operacyjnej i istotnie zmniejsza koszty finansowe związane ze spłatą zobowiązań. Dzięki temu zyskujemy większą swobodę w zakresie decydowania o tym na jakie projekty wydawnicze przeznaczmy przychody finansowe spółki. Obecnie cała nasza uwaga koncentruje się na wydawaniu gier zapowiedzianych w planie premier oraz optymalizacji procesów z tym związanych, w tym dywersyfikowaniu kanałów sprzedaży. Łączna liczba gier z naszego portfolio wydawniczego przekroczyła 1 mln sprzedanych egzemplarzy, co w naszej ocenie jest dobrym wynikiem – mówi Piotr Żygadło, prezes zarządu All in! Games.
Proces oddłużania All in! Games rozpoczął się wraz z emisją serii H. Dodatnie przepływy pieniężne, które spółka odnotowała w pierwszym kwartale br. oraz środki pochodzące z emisji akcji serii H pozwoliły na przedterminową spłatę zadłużenia w kwocie 56 mln zł. Obecnie łączna wartość niespłaconych pożyczek oraz pozostałych do wykupu obligacji wynosi 6 mln zł, które będą spłacane zgodnie z harmonogramem.
Model biznesowy All in Games! zakłada wydawanie około dziesięciu gier rocznie z segmentu AA+ i Indie Premium. W najbliższym czasie spółka planuje premiery DLC dla dwóch najlepiej sprzedających się tytułów - Ghostrunnera i Tools Up! oraz premiery m.in. Lumberhill na PC oraz Of Bird and Cage i Chernobylite na najważniejsze platformy dystrybucyjne. W harmonogramie wydawnictwa na 2021 rok znalazło się łącznie siedem rozszerzeń (DLC) oraz tyle samo zupełnie nowych tytułów.
- Obecnie wszystkie nasze zasoby koncentrują się na działalności wydawniczej. Co kilka tygodni będzie ukazywał się nowy produkt. Dokładamy wszelkich starań by nasza praca przyniosła spółce jak najlepsze wyniki finansowe w kolejnych kwartałach. Mamy mocny międzynarodowy zespół oraz znaczące sukcesy na koncie, co mobilizuje nas do dalszej pracy, a także stwarza możliwości do wydawania większych tytułów, takich jak Ghostrunner czy Paradise Lost – podsumowuje Piotr Żygadło.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.