Komunikaty PR

All in! Games i Punch Punk zawarły list intencyjny o współpracy przy Moonshine

2021-08-12  |  11:30
Biuro prasowe

 

Giełdowe spółki z branży gier wideo – All in! Games oraz Punch Punk, zawarły list intencyjny o rozpoczęciu negocjacji zmierzających do zawarcia współpracy przy produkcji, wydaniu i promocji gry komputerowej Moonshine oraz rozważają współpracę kapitałową. Wartość umowy to co najmniej 3,6 mln zł. Zawarcie właściwej umowy planowane jest na czwarty kwartał 2021. Gra ma  być dostępna w sprzedaży w 2023 roku.

- Moonshine będzie oryginalną grą oparta na komiksie wydawnictwa Image Comics, za który odpowiada duet twórców Brian Azzarello i Eduardo Risso, czyli absolutna czołówka współczesnych amerykańskich scenarzystów głównego nurtu. Przedstawiona fabuła – w naszej ocenie – idealnie nadaje się do dynamicznej gry przygodowej. Gracz wejdzie w świat amerykańskiej prohibicji, w którym świat gangsterów spotyka się ze światem wilkołaków. Jestem przekonany, że tak niecodzienna kombinacja przyciągnie uwagę wielu graczy, a także rzeszę fanów tego komiksu – mówi Krzysztof Grudziński, prezes zarządu Punch Punk – Cieszę się, że All in! Games, które ma na swoim koncie sukcesy wydawnicze, dostrzega potencjał naszego produktu i jest zainteresowane zaangażowaniem w Punch Punk – dodaje Krzysztof Grudziński.

Na mocy zawartego listu strony ustaliły, że produkcję, wydanie oraz marketing gry sfinansuje All in! Games. Kwota umowy to co najmniej 3,6 mln zł, z czego nie mniej niż 1,9 mln zł  to budżet na development Moonshine. Podział tantiem w Umowie zależny będzie od zwrotu nakładów na development gry – do jego osiągnięcia Punch Punk otrzyma co najmniej 10 proc., natomiast po zwrocie kosztów wyprodukowania gry udział Punch Punk w tantiemach wzrośnie do co najmniej 60 proc. Właściwa umowa wydawnicza według zapisów listu intencyjnego ma być zawarta w czwartym kwartale 2021 roku.

- Moonshine to w naszej ocenie bardzo ciekawa propozycja, obok mocnej rozgrywki gra ma odznaczać się estetyką, silną fabułą oraz storytellingiem. Będzie można poczuć komiks na własnej skórze. Obecnie prowadzimy zaawansowane rozmowy ze spółką Punch Punk. Jesteśmy dobrej myśli – mówi Piotr Żygadło, prezes zarządu All in! Games.

Strony w Umowie ustalą warunki i zasady powiązania kapitałowego pomiędzy spółkami, w tym także sposób wyceny akcji Punch Punk, które zostaną objęte przez All In! Games.

Premiera gry Moonshine planowana jest na 2023 rok.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.