Komunikaty PR

All in! Games i Punch Punk zawarły list intencyjny o współpracy przy Moonshine

2021-08-12  |  11:30
Biuro prasowe

 

Giełdowe spółki z branży gier wideo – All in! Games oraz Punch Punk, zawarły list intencyjny o rozpoczęciu negocjacji zmierzających do zawarcia współpracy przy produkcji, wydaniu i promocji gry komputerowej Moonshine oraz rozważają współpracę kapitałową. Wartość umowy to co najmniej 3,6 mln zł. Zawarcie właściwej umowy planowane jest na czwarty kwartał 2021. Gra ma  być dostępna w sprzedaży w 2023 roku.

- Moonshine będzie oryginalną grą oparta na komiksie wydawnictwa Image Comics, za który odpowiada duet twórców Brian Azzarello i Eduardo Risso, czyli absolutna czołówka współczesnych amerykańskich scenarzystów głównego nurtu. Przedstawiona fabuła – w naszej ocenie – idealnie nadaje się do dynamicznej gry przygodowej. Gracz wejdzie w świat amerykańskiej prohibicji, w którym świat gangsterów spotyka się ze światem wilkołaków. Jestem przekonany, że tak niecodzienna kombinacja przyciągnie uwagę wielu graczy, a także rzeszę fanów tego komiksu – mówi Krzysztof Grudziński, prezes zarządu Punch Punk – Cieszę się, że All in! Games, które ma na swoim koncie sukcesy wydawnicze, dostrzega potencjał naszego produktu i jest zainteresowane zaangażowaniem w Punch Punk – dodaje Krzysztof Grudziński.

Na mocy zawartego listu strony ustaliły, że produkcję, wydanie oraz marketing gry sfinansuje All in! Games. Kwota umowy to co najmniej 3,6 mln zł, z czego nie mniej niż 1,9 mln zł  to budżet na development Moonshine. Podział tantiem w Umowie zależny będzie od zwrotu nakładów na development gry – do jego osiągnięcia Punch Punk otrzyma co najmniej 10 proc., natomiast po zwrocie kosztów wyprodukowania gry udział Punch Punk w tantiemach wzrośnie do co najmniej 60 proc. Właściwa umowa wydawnicza według zapisów listu intencyjnego ma być zawarta w czwartym kwartale 2021 roku.

- Moonshine to w naszej ocenie bardzo ciekawa propozycja, obok mocnej rozgrywki gra ma odznaczać się estetyką, silną fabułą oraz storytellingiem. Będzie można poczuć komiks na własnej skórze. Obecnie prowadzimy zaawansowane rozmowy ze spółką Punch Punk. Jesteśmy dobrej myśli – mówi Piotr Żygadło, prezes zarządu All in! Games.

Strony w Umowie ustalą warunki i zasady powiązania kapitałowego pomiędzy spółkami, w tym także sposób wyceny akcji Punch Punk, które zostaną objęte przez All In! Games.

Premiera gry Moonshine planowana jest na 2023 rok.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Sylen Studio ogłasza datę premiery pierwszej gry Komornik: Nieskruszony Biuro prasowe
2021-10-21 | 14:00

Sylen Studio ogłasza datę premiery pierwszej gry Komornik: Nieskruszony

Już 9 listopada odbędzie się premiera gry Komornik: Nieskruszony – pierwszej produkcji Sylen Studio na podstawie książek Michała Gołkowskiego. Dziś o godzinie 18:00 przy
Giełda Stars.Space bije rekord polskiego equity crowdfundingu
2021-10-21 | 10:00

Stars.Space bije rekord polskiego equity crowdfundingu

Wartość zapisów na akcje w ofercie publicznej spółki Stars.Space S.A., specjalizującej się w monetyzacji influencer marketingu, wyniosła 4,55 mln złotych. Tym samym
Giełda 11. edycja Konferencji Rada Nadzorcza już niebawem
2021-10-19 | 20:00

11. edycja Konferencji Rada Nadzorcza już niebawem

Po raz 11-ty najwybitniejsi eksperci i praktycy corporate governance wezmą udział w spotkaniu „Konferencja Rada Nadzorcza”, które odbędzie się w formule online już 27

Więcej ważnych informacji

Infrastruktura

Utrata danych poważnym problemem dla firm. Coraz więcej z nich decyduje się na zewnętrzne centra przetwarzania danych

Dane są dziś dla biznesu motorem napędowym i podstawą działalności. Ich utrata może oznaczać nawet wielomilionowe konsekwencje finansowe, niemożność kontynuowania działalności i utratę zaufania klientów. Tymczasem w ostatnich latach liczba naruszeń bezpieczeństwa danych wciąż rośnie, a związane z tym koszty są najwyższe w historii. Pandemia dodatkowo zwiększyła ryzyko, przyczyniając się do wzrostu liczby ataków hakerskich. Dlatego – jak podkreśla Sebastian Mikołajczyk, menedżer produktu Kolokacja w Grupie Orange – przedsiębiorstwa muszą dziś przykładać szczególną wagę do bezpieczeństwa swoich danych, a firmowa serwerownia to często za mało, żeby zapewnić im konieczną ochronę.

Ochrona środowiska

Europejski Zielony Ład budzi niepokój producentów mleka. Może spowodować spadek wydajności produkcji i wzrost kosztów

Europa chce być neutralna dla klimatu do 2050 roku, a to oznacza poważne zmiany dla rolników. Zielona transformacja wymaga bowiem wprowadzenia daleko idących zmian w produkcji rolno-spożywczej, zwłaszcza zwierzęcej. Hodowcy bydła i producenci mleka obawiają się spadku wydajności i wzrostu kosztów produkcji, a tym samym kłopotów finansowych całego sektora, który jest znaczącym producentem żywności w kraju i ważnym eksporterem. Dlatego apelują o zachowanie równowagi między ekologią a ekonomią.

Handel

Trzeci kwartał nie był dobry dla chińskiej gospodarki. Trwający tam kryzys energetyczny może się odbić także na polskim rynku

Od tygodni na rynku chińskim trwa kryzys związany z niewypłacalnością największego lokalnego dewelopera, a także kolejnych podmiotów w branży. To mocno przekłada się na wyniki całej gospodarki Państwa Środka. Dodatkowo w przemyśle zaczyna brakować energii, co wymusza przestoje fabryk. Powodzie uniemożliwiają wydobywanie większej ilości węgla, więc Chiny chcą zwiększyć jego import. Jeśli zima w Europie i Azji będzie mroźna, to już drogie surowce mogą jeszcze podrożeć. Trwający w Chinach kryzys energetyczny może mieć poważne konsekwencje dla światowego rynku węgla i może być odczuwalny również w Polsce. Eksperci oceniają, że nie powinien on jednak wpłynąć na długofalową strategię zielonej rewolucji energetycznej w Państwie Środka.

Handel

Rekordowo niska szara strefa na rynku tytoniowym. Eksperci widzą szansę dla budżetu na większe wpływy z akcyzy na papierosy

– Podniesienie podatku akcyzowego o 5 proc. przełoży się na wzrost ceny paczki papierosów o około 30 gr. To bardzo skromna propozycja. Mamy dużą przestrzeń do tego, aby podnieść ten podatek wyżej – ocenia ekspert podatkowy Wojciech Bronicki. Jak szacuje, podniesienie minimalnej stawki akcyzy na papierosy o 15 proc. przełożyłoby się na blisko 2 mld zł dodatkowych wpływów do budżetu państwa. Mogłoby też skłonić część palących do rzucenia nałogu. Zdaniem ekspertów moment na wprowadzanie takiej podwyżki jest sprzyjający, bo szara strefa na rynku wyrobów tytoniowych w Polsce spada od sześciu lat i w tej chwili jest rekordowo niska: wynosi 5,5 proc.