All in! Games podsumowuje targi E3 i zapowiada kolejne premiery
All in! Games, notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie wydawca gier komputerowych, podczas największej z imprez branżowych - E3 2021 - zaprezentował zwiastun kolejnego tytułu ze swojego portfolio wydawniczego - Arboria w wersji na PC. Gra trafi do sprzedaży w pełnej wersji w sierpniu br. Uczestnicy wydarzenia mogli również zobaczyć najnowszy gameplay Chernobylite, której premiera odbędzie się 28 lipca br. Inny tytuł z portfolio wydawniczego All in! Games - Lumberhill - zadebiutował na platformie Steam 13 czerwca. Wszystkie najnowsze zwiastuny z zaprezentowanych gier są dostępne na kanale YouTube popularnego serwisu branżowego IGN.
– Lumberhill to najnowsza gra, którą wydaliśmy na platformę PC, stworzona przez zespół 2BIGo, przy wsparciu ARP Games. Mamy nadzieję, że w przyszłości zrealizujemy wspólnie kolejne ciekawe projekty. Tytuł spotkał się z dobrym przyjęciem. Sprzedaż po pierwszej dobie jest zbliżona do tej, którą odnotowało Tools Up!, więc z optymizmem patrzymy na kolejne prognozy. Stanowi to również pozytywną przesłankę w odniesieniu do planowanej premiery na Nintendo Switch – mówi Piotr Żygadło, prezes zarządu All in! Games. - Na zapowiedzi, ogłoszone podczas prestiżowego wydarzenia E3, w którym mieliśmy przyjemność uczestniczyć, pozytywnie zareagowała giełda, co znajduje odzwierciedlenie w dzisiejszym otwarciu kursu akcji spółki - dodaje.
Obok premiery Lumberhill na PC, spółka ogłosiła również plany premiery kolejnego tytułu, utrzymanego w klasycznej formie gier akcji typu rogulite, Arboria na PC, który trafi do sprzedaży w pełnej wersji w sierpniu br. Gracze i recenzenci mieli również okazję zapoznać się z najnowszym zwiastunem Chernobylite. Gra wyjdzie z wczesnego dostępu pod koniec lipca i dostępna będzie na platformie Steam, z kolei na Xbox One oraz PS4 w późniejszym terminie.
– Liczymy, że Arboria przyniesie graczom wiele pozytywnych wrażeń. Nad jej realizacją pracuje Dreamplant Studio, które zostało założone przez byłego pracownika One More Level. Duże nadzieje pokładamy również w Chernobylite od twórców The Farm 51, która wzbudza obecnie największe zainteresowanie wśród społeczności graczy. Dokładamy wszelkich starań, aby oddać w ich ręce wysokiej jakości, dopracowane projekty - mówi Piotr Żygadło - Podsumowując, kalendarz premier All in! Games w drugim półroczu zapowiada się naprawdę ciekawie – dodaje Piotr Żygadło.
Spółka rozwija przyjęty model biznesowy, bazujący na wydawaniu znanych i dobrze rokujących tytułów z segmentu AA+ i Indie Premium. 20 maja w wersji na PC ukazał się Of Bird and Cage - eksperymentalny projekt na granicy gamingu oraz świata muzyki.
W I kwartale 2021 r. All in! Games osiągnęło ponad 28 mln zł przychodów, na które składają się przychody netto ze sprzedaży w kwocie 4,9 mln zł oraz pozostałe przychody operacyjne, pochodzące ze sprzedaży IP do tytułu Ghostrunner. Zysk netto spółki wyniósł 8,6 mln zł.
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.