Komunikaty PR

Aplikacja Mission To Mars AR ponownie wyróżniona

2021-06-14  |  09:00
Biuro prasowe

 

Kosmiczna aplikacja Mission To Mars AR od Immersion VR – działającej globalnie polskiej firmy VR/AR, znalazła się w gronie triumfatorów 100. edycji Konkursu ADC Awards, w którym została wyróżniona w kategorii Interactive.

- Jestem dumny z tego, że niezależni eksperci docenili naszą pracę - mówi Piotr Baczyński, prezes zarządu Immersion VR. – Wyróżnienie Art Directors Club i otrzymanie statuetki to duża nobilitacja i zachęta do dalszego działania. Natomiast nie zwalniamy tempa i postaramy się dalej zaskakiwać naszych odbiorców, tworząc nowe projekty oparte o rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość. – dodaje prezes zarządu Immersion VR.

Mission To Mars AR to aplikacja w formie interaktywnej gry edukacyjnej, która składa się z siedmiu doświadczeń, poprzez które użytkownik może poznać Marsa, odkryć jego powierzchnię, a także wziąć udział w starcie amerykańskiego łazika Perseverance i pokierować jego lądowaniem na Czerwonej Planecie. Bezpłatna aplikacja dostępna jest do pobrania w sklepach Apple App Store i Google Play.

Aplikacja wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR), by przybliżyć użytkownikowi szczegóły misji. Dzięki realistycznym doświadczeniom AR, każdy może polecieć kosmicznym helikopterem Ingenuity, wystrzelić rakietę Atlas V, umieścić w swoim mieszkaniu realistycznych rozmiarów marsjański łazik, czy przenieść się na powierzchnię Czerwonej Planety za pomocą trójwymiarowego portalu, żeby skoczyć w przyszłość. Mission To Mars AR zawiera również ogrom materiałów edukacyjnych przygotowanych we współpracy z NASA. Narodowa Agencja Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej udostępniła spółce materiały potrzebne do wiernego odwzorowania misji na Marsa. Ponadto aplikacja jest częścią promocji filmu dokumentalnego Making Tracks On Mars, wyprodukowanego przez Smithsonian Channel, a także zawiera quizy oraz szereg zdjęć dostarczonych także przez Smithsonian Channel, NASA oraz Smithsonian Institution (amerykańską organizację zrzeszającą najbardziej rozpoznawalne muzea na świecie, np. National Air and Space Museum).

Wyróżnienie przyznane przez Art Directors Club to nie jedyne pozytywne przyjęcie polskiej aplikacji. – W kwietniu br. nasza aplikacja MISSION TO MARS AR otrzymała nominację do Webby Awards. Sama nominacja była już dla nas wielkim wyróżnieniem. Nasz produkt znalazł się w ścisłej czołówce projektów prestiżowego konkursu organizowanego przez International Academy of Digital Arts and Sciences. Otrzymaliśmy też nominację do prestiżowych nagród Apple Design Awards, jako jeden z bardzo niewielu projektów z całego świata – mówi Piotr Baczyński.

Mission To Mars AR jest drugim kosmicznym projektem w historii Immersion VR. Wcześniej spółka stworzyła aplikację mobilną Apollo’s Moon Shot, która prezentowała wszystkie etapy historycznej misji na Księżyc. Wspomniana produkcja także zdobyła uznanie na całym świecie. Otrzymała nominacje do nagród EMMY, Webby oraz SXSW.

Obie aplikacje realizowane były na zlecenie Smithsonian Channel.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.