Arena.pl robi kolejny krok w stronę głównego rynku GPW
Arena.pl S.A., notowany na NewConnect właściciel platformy zakupowej arena.pl ma umowę z Domem Maklerskim INC S.A. na przygotowanie prospektu emisyjnego w związku z przeniesieniem notowań na rynek główny GPW.
Przeniesienie notowań na rynek główny pozwoli spółce na zwiększenie płynności finansowej, a także pozwoli na otwarcie się na nowych inwestorów.
- Podpisanie umowy to kolejny krok w kierunku przeniesienia notowań akcji Arena.pl S.A. na GPW, a w konsekwencji również jest to potwierdzenie naszych aspiracji związanych z umacnianiem pozycji arena.pl na rynku e-commerce. Nie zwalniamy tempa, wciąż wdrażamy nowe rozwiązania, które mają na celu wspieranie naszych sprzedawców i uławianie im codziennej działalności – mówi Maria Bogajewska, prezes Arena.pl.
Równolegle, arena.pl spółka rozszerza pakiet usług finansowych, których celem jest wsparcie działalności sprzedawców. Spółka nawiązała współpracę z Fandla Faktoring sp. z o.o. – innowacyjną firmą finansową oferującą usługi faktoringowe, w tym finansowanie faktur w Euro.
- Chcemy powitać firmę Fandla w gronie naszych partnerów. Zawarta umowa to kolejny dowód na to, że konsekwentnie realizujemy nasze zapowiedzi dotyczące wspierania firm zarejestrowanych na naszej platformie. Wierzymy, że szeroka oferta usług finansowych wspierających działalność handlową przyczyni się do wzrostu atrakcyjności naszego serwisu – mówi Maria Bogajewska, prezes Arena.pl.
Umowa z Fandla Faktoring Sp. z o.o. to kolejny kontrakt zawarty pomiędzy arena.pl a podmiotem z branży fintech. Fandla Faktoring Sp. z o.o. jest innowacyjną firmą finansową wykorzystującą big data oraz sztuczną inteligencję w celu zapewnienia szybkości oraz jakości świadczonych usług. Łącznie sfinansowała faktury na łączną kwotę 45 mln złotych działając na rynku od 4 lat.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.