Arena.pl rozpoczyna współpracę z Brutto
Arena.pl S.A., notowany na NewConnect właściciel platformy zakupowej Arena.pl, rozpoczyna współpracę z Brutto. Na mocy podpisanej umowy, sprzedawcy zarejestrowani na platformie arena.pl uzyskają dostęp do usług finansowych za pośrednictwem serwisu brutto.pl. Nawiązane partnerstwo jest wynikiem realizacji kolejnych kroków strategii rozwoju spółki.
Arena.pl nawiązała współpracę z Brutto. Już niedługo sprzedający zarejestrowani na platformie będą mogli korzystać z dedykowanej oferty brutto.pl.
- Z radością informujemy, że nawiązaliśmy współpracę z podmiotem z branży fintech. Brutto ma ugruntowaną pozycję na rynku i jesteśmy przekonani, że to partnerstwo przyniesie znaczące korzyści dla firm sprzedających na arena.pl, co z kolei przełoży się na zwiększenie liczby sprzedawców i podniesie konkurencyjność naszej platformy – mówi Maria Bogajewska, prezes Arena.pl.
Usługi finansowe, które Brutto.pl zaoferuje sprzedawcom Arena.pl, to w szczególności finansowanie na podstawie umów faktoringu oraz finansowanie zakupów na preferencyjnych warunkach dedykowanych podmiotom prowadzącym działalność handlową na platformie.
- Uważam, że podmioty fintech odegrają bardzo ważną rolę w rozwoju segmentu e-commerce. Jest to jeden z trendów, na który kładziemy nacisk już od pewnego czasu, np. poprzez współpracę z bankiem PKO BP. Nowoczesne formy finansowania stają się standardem w sprzedaży online – dodaje Bogajewska.
Brutto sp. z o.o. to spółka zależna należąca do PragmaGO, która notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych. Firma posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w oferowaniu usług finansowych dla firm segmentu MSP. Do grona jej klientów należą między innymi: Allegro, Manta, inFakt, VOX, Kamsoft.
Działania są wynikiem realizacji kolejnych kroków nowej strategii rozwoju spółki. W najbliższych miesiącach Arena.pl zapowiada przeniesienie notowań na parkiet główny GPW w Warszawie.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje
Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Bankowość
Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.
Edukacja
Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.