Asmodev o krok od debiutu na NewConnect

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie zatwierdziła Dokument Informacyjny Spółki Asmodev i podjęła uchwałę w sprawie wprowadzenia do obrotu na rynku NewConnect akcji polskiego producenta gier. W dniu debiutu do obrotu wprowadzonych zostanie łącznie 4.400.000 akcji zwykłych na okaziciela serii A, B, C, D oraz E o wartości nominalnej 0,10 zł każda. Rolę autoryzowanego doradcy pełni Blue Oak Advisory spółka z o.o. W październiku br. studio udostępniło darmowy epizod autorskiej gry Priest Simulator.
- Schlebia nam, gdy dostajemy zapytania o możliwość inwestycji w Spółkę, dlatego cieszę się, że serdeczne względem nas osoby będą mogły dołączyć do akcjonariatu. Naturalnie wierzę, że obecność na Giełdzie pozwoli podnieść wartość Asmodevu i wpłynąć na jakość i rozpoznawalność gier – mówi Michał Jodłowiec, prezes Asmodevu.
Producent gier czeka na wyznaczenie przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie pierwszego dnia notowań. W procesie upublicznienia Asmodevu studio wspiera Blue Oak Advisory.
Spółka pracuje nad kilkoma grami, m.in. nad autorskim tytułem Priest Simulator. W październiku br. polski deweloper udostępnił darmowy epizod pt. Heavy Duty, który został bardzo dobrze przyjęty przez graczy. Pozytywne oceny stanowią 97% wszystkich recenzji. Publikacja gry pozytywnie wpłynęła na społeczność Priest Simulator - wishlista głównego tytułu powiększa się codziennie o kilkaset zapisów.
- Faktycznie oceny Heavy Duty są wyjątkowo wysokie. Jestem zaszczycony, że mogę pracować z wytrwałymi ludźmi, którzy zgadzają się na realizowanie dziwnych gier, i zadowolony z faktu, że te gry podobają się ludziom. Jednak z otwieraniem szampana wstrzymujemy się do premiery pełnej wersji Priesta – dodaje Michał Jodłowiec.
Asmodev zajmuje się także tworzeniem gier na zlecenie. Studio współpracuje z trzema firmami; są to: Gaming Factory, Golden Eggs Studio oraz Glob Games Studio. Oprócz stałych przychodów uzyskiwanych z tytułu tworzenia gier na zlecenie Spółka będzie partycypować w zyskach z tytułów, które będą wydane przez wspomniane firmy.
***
O spółce
Asmodev SA tworzy gry własne oraz na zlecenie. Spółka specjalizuje się w produkcjach o mrocznej i często szokującej tematyce. Firma została założona na początku 2018 r. w Warszawie. Asmodev ubiega się o dopuszczenie do notowań na NewConnect. Druga autorska produkcja studia - Ultimate Summer, trafiła na początku 2021 r. do sprzedaży. Spółka pracuje obecnie nad Priest Simulator oraz trzema grami na zlecenie Gaming Factory: Mercyful Flames, Booze Master oraz Human Farm. Do portfolio produkcyjnego dewelopera dołączyły także niedawno dwie nowe pozycje przygotowywane na zlecenie: Pope Simulator i I am Your Principal.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.