Atomic Jelly S.A. wypracowała 0,14 mln zł przychodów netto ze sprzedaży w I kw.

Atomic Jelly – notowany na NewConnect producent i wydawca gier komputerowych, odnotował w I kw. br. ponad 0,14 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co oznacza 14 proc. wzrost do analogicznego okresu ub. roku. W lutym spółka sfinalizowała przygotowania do dołączenia do grona spółek publicznych. Od stycznia do marca Atomic Jelly S.A. koncentrowała się także na pracy nad dwoma tytułami: Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Do realizowanych projektów Studia niedawno dołączyła autorska produkcja spółki pt. Rally Mechanic Simulator.
- I kwartał br. zamykamy z przychodami netto ze sprzedaży na poziomie ponad 0,14 mln zł. To wynik zgodny z naszymi oczekiwaniami. Od stycznia do marca nie uzyskaliśmy zysku netto, ponieważ zgodnie z przyjętym wcześniej harmonogramem w raportowanym okresie nie wydaliśmy żadnej gry. – mówi Bartosz Rakowski, prezes zarządu Atomic Jelly. – Od pewnego czasu jesteśmy w fazie inwestycji produktowej dot. kilku tytułów. Najbliższe premiery będą dotyczyć projektów Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Obecnie dopracowujemy gry. Mamy nadzieję, że końcowe efekty naszych prac przełożą się na dobry odbiór realizowanych tytułów i wyniki z ich sprzedaży będą satysfakcjonujące – dodaje Bartosz Rakowski.
Space Mechanic Simulator to zaawansowany symulator kosmicznego mechanika. Akcja gry odbywa się w kosmosie na orbitach Marsa, Ziemi i Księżyca oraz ich powierzchniach, po których gracz porusza się w stanie nieważkości. W maju br. Studio udostępniło na platformie Steam kartę prologu do SMS. To wstęp do pełnej kampanii tytułu. Akcja Space Mechanic Simulator: Prologue obejmuje wyzwania i przeszkody związane z naprawą kosmicznych maszyn. Gracz ma umożliwione zlokalizowanie usterek oraz uszkodzonych części, aby następnie szybko wymieniać je na nowe. W produkcji Truck Mechanic: Dangerous Paths twórcy gry połączyli symulator mechanika samochodowego z grą eksploracyjną
z rozbudowanymi wątkami fabularnymi. Głównym elementem projektu jest naprawa i modyfikacja ciężarówki Ził-130 w rozbudowanym trybie mechanika. Gracz będzie musiał sprawnie pokonać wymagające i często niebezpieczne trasy Ameryki Płd.
Jednocześnie poznańska spółka pracuje nad grą Rally Mechanic Simulator. Do głównych zadań użytkownika należeć będzie naprawa, testowanie, tuningowanie i przerabianie pojazdów wyścigowych. Studio kieruje ten projekt do szeroko pojętego grona fanów motoryzacji.
- Warto też dodać, że w pierwszych tygodniach tego roku przygotowywaliśmy się również do debiutu na NewConnect. Dołączenie Atomic Jelly do grona spółek publicznych, nastąpiło 9 lutego. Cieszymy się, że inwestorzy uwierzyli w nasz model biznesowy. Naszym założeniem jest wydawanie jednej - dwóch średniobudżetowych gier rocznie, z czego produkcja przynajmniej jednej z nich będzie samodzielna. Chcemy także rozwijać nasze projekty m.in. w wersjach konsolowych, na popularne platformy Nintendo Switch, PlayStation i Xbox. – komentuje prezes zarządu Atomic Jelly.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.