Bored Games przeniesienie gry z portfolio produkcyjnego DRAGO entertainment

DRAGO entertainment, producent i deweloper gier wideo na PC z rodziny Movie Games, podpisał umowę ramową z Bored Games. Na jej mocy twórca i producent gier planszowych z Grupy RLTY Investments zrealizuje w wersji gry planszowej wybrane projekty z portfolio produkcyjnego DRAGO entertainment. Prace rozpoczną się jeszcze w tym roku. 28 kwietnia br. DRAGO entertainment zadebiutuje na rynku NewConnect.
- Realizując strategię rozwoju spółki, stale poszerzamy kanały dystrybucji naszych produkcji. Naszym celem jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców. Obecnie, możemy poinformować, iż nawiązaliśmy współpracę z Bored Games. Na mocy umowy zawartej z twórcą i producentem gier planszowych, wybrane tytuły z naszego portfolio produkcyjnego zostaną dostosowane do gier z gatunku planszówki. Tym samym, gracze będą mieli sposobność poznać nasz projekt od nieco innej niż dotychczas strony. Rozważamy adaptację Red Frost lub Gas Station Simulator, jednak decyzja w tym temacie jeszcze nie zapadła. Mamy nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli zdradzić odbiorcom więcej szczegółów. Liczymy, że planszówka, która powstanie we współpracy z Bored Games przyciągnie uwagę równie wielu odbiorców, podobnie jak nasze tytuły dedykowane komputerom stacjonarnym, konsoli PlayStation4 i Xbox One – mówi Joanna Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment.
Prace nad projektem rozpoczną się jeszcze w tym roku.
- Umowa z DRAGO entertainment jest dla naszej spółki kolejnym krokiem, pozwalającym nam na realizację ciekawych projektów związanych z jednym z punktów naszej strategii, czyli tworzeniem gier na bazie gier komputerowych. Produkcje takie jak choćby Red Frost, oparte na niesamowitej historii, aż proszą się aby przenieść je również na planszę. Współpracę z tak renomowanym partnerem biznesowym odbieramy jako ogromne wyróżnienie. Pozwala nam to z dużą dozą optymizmu patrzeć na rozwój naszego biznesu. – komentuje Sebastian Srebro, prezes zarządu Bored Games.
28 kwietnia br., na platformie Steam udostępniony zostanie Gas Station Simulator Early Days, bezpłatny prolog do autorskiego projektu DRAGO entertainment pt. Gas Station Simulator. Premiera pełnej wersji gry planowana jest na pierwszą połowie br.
Wkrótce DRAGO entertainment zadebiutuje na rynku NewConnect. Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie wyznaczyła datę 28 kwietnia jako pierwszy dzień notowań krakowskiej spółki. W procesie wprowadzenia akcji DRAGO entertainment do obrotu na NewConnect firmę wspiera INC S.A. – Jesteśmy obecni na rynku gamedev od ponad dwudziestu lat. Do NewConnect dołączamy ze zgromadzonym na przestrzeni lat doświadczeniem oraz bogatym portfolio. Liczymy na udany debiut – informuje Joanna Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.