Car Demolition Clicker od Demolish Games debiutuje na Nintendo Switch
Demolish Games, producent gier z gatunku symulatorów, należący do grupy kapitałowej Ultimate Games, udostępnił dziś Car Demolition Clicker na Nintendo Switch. Do tej pory tytuł był dostępny na PC, Xbox i Play Station 4. Cena gry dedykowana japońskiej konsoli została ustalona na 6.99$. Głównym zadaniem gracza w Car Demolition Clicker jest niszczenie pojazdów. Demolish Games do końca br. planuje debiut na NewConnect.
- Zgodnie z przyjętą przez nas strategią, nasze gry mają być dostępne dla jak największego grona graczy o różnych preferencjach, dlatego decydujemy się na udostępnianie ich na wielu platformach. Car Demolition Clicker to propozycja dla odbiorców, którzy lubią dynamiczną rozgrywkę i wyzwania – mówi Paweł Dywelski, prezes zarządu Demolish Games. – Gra od 2018 roku jest dostępna na PC, w grudniu ub. roku zadebiutowała na konsoli Microsoftu, a od marca tego roku jest dostępna na PS4. Do tej pory gra została sprzedana w ilości ponad 7 tys. kopii na PC i ponad 1 tys. kopii na konsolach. Mamy nadzieję, że podobnie jak na pozostałych platformach, również na Nintendo Switch Car Demolition Clicker będzie chętnie wybieranym przez graczy tytułem. Podczas rozgrywki gwarantujemy naprawdę dużo emocji – dodaje Paweł Dywelski.
Głównym zadaniem w Car Demolition Clicker jest niszczenie samochodów za pomocą dostępnej w rozgrywce broni. Rozbijanie okien, niszczenie masek, przebijanie opon zapewnia graczom zyski finansowe oraz dostęp do większej liczby pojazdów, m.in. tirów, wielkich buldożerów, czy samochodów dostawczych.
- Dzięki temu, że gracz musi „zapracować” na dostęp do większej dostępności broni i pojazdów, rozgrywka jest jeszcze bardziej emocjonująca i angażująca dla odbiorcy. Poza mechaniką, uwagę zwraca zróżnicowana oprawa wizualna. Skupiliśmy się na tym, aby obraz był dynamiczny i tym samym akcja przenosi graczy na nocne alejki, stacje benzynowe, czy też na plac budowy – komentuje Paweł Dywelski, prezes zarządu Demolish Games.
Producentem Car Demolition Clicker jest studio Blue Sunset Games. Wydawcą gry na PC jest Demolish games, a na konsole Ultimate Games S.A.
Demolish Games w marcu br. udostępniła w sklepie Steam zwiastun gry Malone In Nightmares, do której nabyła pełne prawa w grudniu 2020 roku. Premiera pełnej wersji gry platformowej planowana jest w przyszłym roku.
Obecnie Studio pracuje nad swoim flagowym projektem z popularnej serii Demolish and Build – Demolish and Build 2022. Podczas rozgrywki gracz wcieli się w rolę kierownika firmy budowlanej i będzie, m.in.: przyjmować i wykonywać zlecenia na wyburzenia, zatrudniać personel, obsługiwać maszyny budowlane oraz kupować posiadłości. Premiera Demolish and Build 2022 planowana jest na przełomie 2021 i 2022 r.
W fazie preprodukcji pozostają WW2 Underground oraz Explosive Demolition Simulator.
Nowe tytuły na komputery stacjonarne wyda Demolish Games, na konsole – Ultimate Games S.A., która jest głównym akcjonariuszem Spółki.
Spółka planuje debiut na rynku NewConnect do końca br.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.