Carbon Studio zaprezentowało nowy zwiastun Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall!
Carbon Studio, notowany na NewConnect specjalista w dziedzinie developmentu technologii Virtual Reality, podczas Future Games Show, zaprezentował filmowy zwiastun swojej największej w historii produkcji – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Tytuł powstaje na licencji brytyjskiej firmy, Games Workshop. Premiera VR-owej gry na platformach Oculus i Steam planowana jest w 2021 roku. W bieżącym roku Carbon Studio planuje także przeniesienie notowań akcji spółki na główny parkiet GPW w Warszawie.
- Po wielu miesiącach przygotowań udostępniliśmy wyczekiwany przez fanów Warhammera, najnowszy zwiastun naszego autorskiego projektu – Age of Sigmar: Tempestfall, który wyznacza początek naszej drogi ku premierze. Prace produkcyjne idą zgodnie z planem. Liczymy, że latem br. tytuł zadebiutuje na platformach PC VR i Oculus Quest. Już niebawem zdradzimy też jak wygląda rozgrywka – mówi Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio.
Warhammer Age of Sigmar – Tempestfall to obecnie największy projekt Carbon Studio. Tytuł powstaje we współpracy z firmą Games Workshop. Brytyjska spółka słynie z produkcji miniaturek i gier bitewnych. Uniwersum stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych.
Kampania Tempestfall rozpoczyna się po niszczycielskim wydarzeniu znanym jako Necroquake w Krainie Śmierci. Potężna eksplozja mrocznej magii spowodowała powstanie sił Nighthaunt we wszystkich Krainach Śmiertelników. W odpowiedzi – Wielkie Przymierze Zakonu powołało specjalny oddział wojowników, obdarzonych nadludzką szybkością, siłą i wytrzymałością, którzy są ucieleśnieniem gniewu Sigmara. Zadaniem gracza jest wcielenie się w rolę przywódcy oddziału – Lorda Arcanum Castora Stormscryera – i zbadania nowego zagrożenia dla Krain Śmiertelników.
– Wspólnie z Games Workshop przygotowaliśmy dla graczy nową, wspaniałą przygodę w wirtualnym świecie. Zaprojektowaliśmy przez nas system walki, łączy w sobie zarówno wymagającą walkę wręcz, jak również immersyjne rzucanie zaklęć oparte o system gestów, przy użyciu ikonicznych broni Lorda Arcanum. Przemierzając zdradziecką Krainę Śmierci gracz będzie musiał szukać szczątków żywego metalu zwanego Sigmarytem, wraz z zapomnianymi schematami technologicznymi. Są one niezbędne w procesie ulepszania zdolności bojowych broni, a także konieczne, by przetrwać zabójcze ataki upiornych Nighthaunt – mówi Aleksander Caban z zarządu Carbon Studio.
Budżet gry szacowany jest na 2,1 mln zł, nakłady na marketing na ok. 200 tys. zł. Carbon Studio w projekcie pełni rolę producenta i wydawcy. Gra będzie dostępna w kilku wersjach językowych.
- Gry w wirtualnej rzeczywistości naszego autorstwa, oparte na walce w świecie fantasy, cieszą się dużą popularnością. Projekty z serii The Wizards, której jesteśmy twórcami, zdobyły wiele prestiżowych nagród. W lutym br. liczba sprzedanych kopii wszystkich gier serii przekroczyła 200 tys. egzemplarzy. Liczymy, że nasza najnowsza produkcja w świecie Warhammera zdobędzie jeszcze większą popularność – dodaje Aleksander Caban.
W bieżącym roku Carbon Studio planuje przeniesienie notowań akcji spółki z rynku NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. – Liczymy, że w drugim kwartale br. złożymy do KNF Prospekt Emisyjny – mówi Aleksander Caban.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.