Carbon Studio: The Wizards Dark Times debiutuje w wersji na Oculus Quest

Dark Times – autorski tytuł Carbon Studio z popularnej serii gier The Wizards – właśnie debiutuje na platformie Oculus Quest. Cenę gry ustalono na 24,99 USD. Dotychczas tytuł był dostępny w wersji PC VR, w tym na gogle Oculus Rift, Valve Index oraz HTC Vive. Do tej pory sprzedaż wszystkich gier z serii The Wizards przekroczyła 200 tys. kopii. Do końca br. Carbon Studio planuje przeniesienie akcji z rynku NewConnect na główny parkiet GPW.
- Najnowsza wersja The Wizards Dark Times trafiła na rynek. Tym samym, gracze mogą nabyć naszą przygodową grę akcji kompatybilną z popularnymi wśród graczy goglami VR Oculus Quest. Gogle od marki Facebook to sprzęt bezprzewodowy, który posiada autonomiczny system stworzony z myślą o wirtualnej rzeczywistości, dzięki któremu użytkownicy mogą grać niemal wszędzie. Liczymy na to, że nowa odsłona gry dostarczy użytkownikom mnóstwo wirtualnych przyjemności i tym samym zapewni swobodę rozgrywki – informuje Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio S.A.
Carbon Studio wprowadziło niedawno The Wizards Dark Times na platformę HTC Viveport w usłudze Infinity. Seria The Wizards cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród graczy i osiągnęła już wynik ponad 200 tys. sprzedanych kopii. Niedawno spółka informowała o tym, że sprzedaż pierwszej części The Wizards przekroczyła 1 mln USD brutto na platformie Oculus Quest. Pierwsza część gry otrzymała kilka lat temu podczas konferencji GDC w San Francisco nagrodę Viveport Developer Awards. Od tego czasu spółka współpracuje z HTC i Viveport na wielu płaszczyznach.
- Liczymy na to, że najnowsza wersja Dark Times odniesie sukces, który przełoży się na znaczący wzrost wyników finansowych Carbon Studio w nadchodzących kwartałach. Realizacja nowych wersji produkcji VR jest tak, jak wspieranie i rozwijanie istniejących tytułów jednym z głównych elementów naszej strategii. W ostatnich latach obserwujemy rosnący trend zainteresowania wirtualną rzeczywistością – komentuje Aleksander Caban z zarządu Carbon Studio.
Rozgrywka w The Wizards - Dark Times opiera się na przywoływaniu czarów poprzez intuicyjny i immersyjny system rzucania zaklęć za pomocą gestów rąk. Gracz odbędzie podróż w czasie, weźmie udział w epickich bitwach i zgłębi historię krainy Meliora.
Carbon Studio pracuje także nad projektem Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Gra powstaje na licencji znanej brytyjskiej firmy Games Workshop. Premiera tytułu planowana jest na platformach Oculus i Steam latem br. w wersji na PC VR (Oculus Rift, HTC Vive, Valve Index) oraz w wersji przenośnej na Oculus Quest i Oculus Quest 2. Carbon Studio w projekcie pełni rolę zarówno producenta, jak i wydawcy. Gra będzie dostępna w kilku wersjach językowych.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.