Komunikaty PR

Cherrypick Games prezentuje wyniki za I kwartał 2021 roku

2021-05-17  |  13:00
Biuro prasowe

 

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier mobilnych, odnotował w pierwszym kwartale 2021 r. 279 tys. zł przychodów ze sprzedaży. W raportowanym okresie istotnym zdarzeniem w spółce było zawarcie umowy z Pixel Trapps, której przedmiotem jest przygotowanie i wydanie e-sportowych gier mobilnych. W lutym br. Cherrypick Games odzyskało 250 tys. euro od Kuu Hubb Oy w ramach porozumienia rozliczeniowego związanego z przeniesieniem własności gry My Hospital na fińską spółkę. W sumie Cherrypick Games otrzymało do tej pory łączną kwotę 1 mln euro.

– Wyniki finansowe odnotowane przez spółkę w od stycznia do marca na poziomie przychodów ze sprzedaży wyniosły 279 tys. zł. Jednocześnie odnotowaliśmy stratę netto. Jest to związane z licznymi wyzwaniami, w istotnej mierze z wydłużonym procesem odzyskiwania należności od spółki KuuHubb Oy, co nie pozostaje to bez znaczenia dla procesu produkcyjnego oraz wydawniczego. Od dwóch lat dysponujemy ograniczonymi środkami na produkcję gier i kampanie związane z pozyskiwaniem graczy, co przełożyło się na brak premier nowych tytułów. Liczymy na to, że do końca sierpnia Kuu Hubb ureguluje pozostałą część zobowiązań, dzięki czemu w drugim w drugim półroczu odbędzie się globalne wydanie Solitaire: Adventure Journey i przynajmniej dwóch gier na platformę Skillz, przy czym cztery takie mamy w procesie produkcyjnym – mówi Marcin Kwaśnica, prezes zarządu spółki.

Zgodnie z ustaleniami pomiędzy stronami Cherrypick Games ma otrzymać jeszcze 1.609.707 euro w dwóch ratach (550 tys. euro do końca maja oraz 1.059.707 euro do końca sierpnia) powiększone o odsetki w wysokości 7 proc. p.a.

W zakresie produkcji casualowych kluczowym partnerem spółki jest Huuuge Games, z którym spółka ma umowę na wydanie autorskiej wersji pasjansa Solitaire: Adventure Journey. Gra trafi do sprzedaży jeszcze w tym roku. Inne propozycje z portfolio autorskich tytułów Cherrypick Games to e-sportowe gry mobilne dedykowane na globalną platformę Skillz. Spółka zapowiada, że dwie premiery obędą się w drugim kwartale br. Firma planuje także przeniesienie notowań na rynek główny GPW.

– Istotne dla rozwoju naszej firmy było wznowienie działań, które umożliwią nam zmianę rynku notowań. Chcielibyśmy, aby debiut na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie nastąpił jeszcze w tym roku. Wiele jednak zależy od tego jak przebiegnie spłata zobowiązań przez KuuHubb Oy. Dążymy do tego aby odzyskać wszystkie należności oraz ugruntować nasz model biznesowy. Jednym z naszych celów jest dywersyfikacja źródeł przychodów, które będą pochodzić z dwóch kluczowych dla nas segmentów sprzedaży: casualowych gier free to play oraz e-sportowych gier mobilnych  – podsumowuje prezes spółki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.