Komunikaty PR

Cherrypick Games SA otrzymała 250 tys. euro należności od Kuu Hubb Oy

2021-02-24  |  12:00
Biuro prasowe

 

Cherrypick Games SA, notowany na NewConnect producent i wydawca gier mobilnych, w ramach zawartej w ubiegłym roku ugody z Kuu Hubb Oy, odzyskał drugą część zaległych należności, w kwocie 250 tys. euro, która została spłacona w dwóch transzach w lutym br. (100 i 150 tys. euro). Przedmiotem sporu pomiędzy spółkami było nieuiszczenie płatności za nabycie praw do gry My Hospital przez fińską spółkę. Do tej pory Cherrypick Games SA otrzymała zaległą płatność w kwocie 750 tys. euro oraz zwrot kaucji w kwocie 200 tys. euro od fińskiego komornika. Zgodnie z ustaleniami pomiędzy stronami Cherrypick Games SA otrzyma jeszcze 1.609.707 euro w dwóch ratach (550 tys. euro do końca maja oraz 1.059.707 euro do końca sierpnia) powiększone o odsetki w wysokości 7 proc. p.a.

- W wyniku zawartej z Kuu Hubb Oy ugody dotyczącej rozliczeń za sprzedaż naszej gry My Hospital otrzymaliśmy w pełnej wysokości drugą ratę płatności w kwocie 250 tys. euro. Łącznie, do tej pory, do naszej spółki wpłynęło już 1 mln euro. Liczymy na to, że nasz partner dotrzyma także terminów płatności dwóch pozostałych rat przypadających na maj oraz sierpień, co pozwoli nam w pełni realizować strategiczne cele przyjęte w spółce – mówi Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games. – Środki zamierzamy przeznaczyć na rozwój bieżącej działalności operacyjnej oraz nowe projekty – dodaje.

Zgodnie z zawartym 6 października 2020 roku porozumieniem w celu uregulowania wszystkich należności, wynikających z wyroku Trybunału Arbitrażowego z 17 sierpnia 2020 roku oraz umowy sprzedaży gry My Hospital, strony ustaliły, że Cherrypick Games SA otrzyma w czterech ratach w 2020 oraz 2021 roku łącznie 2.609.707 euro powiększone o ewentualne odsetki w wysokości 7 proc. p.a. Jednocześnie 31 października 2020 roku Cherrypick Games SA przestała być odpowiedzialne za utrzymanie techniczne i rozwój gry My Hospital. Do 23 lutego 2021 roku Cherrypick Games S.A. otrzymała 1 mln eur.

Aktualnie spółka koncentruje się na dwóch segmentach gier - z gatunku e-sportu mobilnego oraz casualowych produkcjach Free to Play.

W styczniu Cherrypick Games podpisało umowę z Pixel Trapps, spółką zależną Forestlight Games, z zamiarem rozwoju nowych tytułów w wersji mobilnej, w tym również e-sportowej. Cherrypick Games docelowo chce działać w modelu, w którym udziały z produkcji gier e-sportowych stanowić będą istotną część przychodów ze sprzedaży spółki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.