CI Games publikuje najnowsze dane sprzedażowe Sniper Ghost Warrior Contracts 2
Druga odsłona Sniper Ghost Warrior Contracts od CI Games notuje zdecydowanie lepsze wyniki sprzedaży od poprzedniej części. Po dziesięciu dniach od premiery, sprzedaż sequlea gry na PC oraz dostępnych konsolach jest zdecydowanie lepsza, w porównaniu do poprzedniej części, w analogicznym okresie po premierze.
- Jestem bardzo zadowolony ze sprzedaży najnowszej gry SGW Contracts 2. Cieszy nas bardzo dobry odbiór tytułu ze strony graczy i dalszy wzrost sentymentu do marki. Wszystko wskazuje na to, że najnowszą grą istotnie powiększymy grono lojalnych fanów serii, co z pewnością wpływa na zwiększenie jej popularności. – mówi Marek Tymiński, prezes zarządu CI Games.
Z najnowszych danych opublikowanych przez CI Games wynika, że liczba sprzedanych sztuk Sniper Ghost Warrior Contracts 2 na PC i XBOX X/S, XBOX One oraz Play Station 4 – na wszystkich terytoriach dystrybucji w kanałach cyfrowych, w ciągu 10 dni od premiery, była o ok. 125 proc. wyższa w porównaniu do SGW Contracts na tych terytoriach w analogicznym okresie po premierze. Wynik ten nie uwzględnia pre-orderów. W raportowany okresie spółka odnotowała także 170 proc. wzrost przychodów ze sprzedaży najnowszej gry z marki, w porównaniu do wyniku jaki – w takim samym czasie po premierze – uzyskał SGW Contracts. Dane szacunkowe oparte są na raportach sprzedażowych SGW Contracts 2 otrzymanych przez CI Games od globalnych partnerów dystrybucyjnych za okres 10 dni od dnia premiery gry, a w przypadku PlayStation 4 – na terytorium Europy – za okres 3 dni od premiery tytułu. Jeszcze w tym roku najnowsza część snajperskiej serii zadebiutuje na PlayStation 5.
- Wkrótce podamy dokładną datę premiery wersji na PS5. Ta edycja jest bardzo ważna w budowaniu dalszej popularności serii i będzie dostępna zarówno cyfrowo, jak również na nośnikach fizycznych na wszystkich istotnych rynkach zbytu. – dodaje Marek Tymiński.
Na podstawie danych z wybranych rynków dystrybucji SGW Contracts 2 (Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, Wielka Brytania, Australia, kluczowe kraje Unii Europejskiej), Zarząd szacuje, że globalna odsprzedaż gry na nośnikach fizycznych przez sklepy, w okresie 10 dni od dnia premiery SGW Contracts 2, jest niższa o ok. 15 proc. w porównaniu do wyników poprzedniej części w analogicznym okresie po premierze. Zdaniem CI Games to konsekwencja ograniczenia ruchu w sklepach stacjonarnych towarzyszący epidemii COVID-19 oraz mniej intensywny okres handlowy w stosunku do okresu premiery SGW Contracts.
Marża brutto ze sprzedaży poprzedniej gry w serii – Sniper Ghost Warrior Contracts – w okresie od premiery do 31 marca 2021 – składała się ze sprzedaży cyfrowej, wynoszącej ok. 60 proc., oraz sprzedaży na nośnikach fizycznych stanowiącej ok. 40 proc.
SGW Contracts, po niespełna sześciu kwartałach od premiery, odnotowała ok. 69 mln zł przychodów ze sprzedaży, 59 mln zł marży brutto (po odliczeniu kosztu produkcji fizycznych nośników i opłat licencyjnych) oraz ok. 19 mln zł zysku na projekcie.
- Obserwujemy przyspieszenie sprzedaży SGW Contracts związane m.in. z premierą kolejnej gry. Publikujemy dane porównawcze odnoszące się do tej premiery, ponieważ zauważamy, że w ten sposób inwestorzy dostają lepsze narzędzie do prognozowania sprzedaży i zysku kolejnego tytułu. – mówi Marek Tymiński.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.