Komunikaty PR

CI Games publikuje najnowsze dane sprzedażowe Sniper Ghost Warrior Contracts 2

2021-06-16  |  09:00
Biuro prasowe

 

Druga odsłona Sniper Ghost Warrior Contracts od CI Games notuje zdecydowanie lepsze wyniki sprzedaży od poprzedniej części. Po dziesięciu dniach od premiery, sprzedaż sequlea gry na PC oraz dostępnych konsolach jest zdecydowanie lepsza, w porównaniu do poprzedniej części, w analogicznym okresie po premierze.

- Jestem bardzo zadowolony ze sprzedaży najnowszej gry SGW Contracts 2. Cieszy nas bardzo dobry odbiór tytułu ze strony graczy i dalszy wzrost sentymentu do marki. Wszystko wskazuje na to, że najnowszą grą istotnie powiększymy grono lojalnych fanów serii, co z pewnością wpływa na zwiększenie jej popularności. – mówi Marek Tymiński, prezes zarządu CI Games.

Z najnowszych danych opublikowanych przez CI Games wynika, że liczba sprzedanych sztuk Sniper Ghost Warrior Contracts 2 na PC i XBOX X/S, XBOX One oraz Play Station 4 – na wszystkich terytoriach dystrybucji w kanałach cyfrowych,  w ciągu 10 dni od premiery, była o ok. 125 proc. wyższa w porównaniu do SGW Contracts na tych terytoriach w analogicznym okresie po premierze. Wynik ten nie uwzględnia pre-orderów. W raportowany okresie spółka odnotowała także 170 proc. wzrost przychodów ze sprzedaży najnowszej gry z marki, w porównaniu do wyniku jaki – w takim samym czasie po premierze – uzyskał SGW Contracts. Dane szacunkowe oparte są na raportach sprzedażowych SGW Contracts 2 otrzymanych przez CI Games od globalnych partnerów dystrybucyjnych za okres 10 dni od dnia premiery gry, a w przypadku PlayStation 4 – na terytorium Europy – za okres 3 dni od premiery tytułu. Jeszcze w tym roku najnowsza część snajperskiej serii zadebiutuje na PlayStation 5.

- Wkrótce podamy dokładną datę premiery wersji na PS5. Ta edycja jest bardzo ważna w budowaniu dalszej popularności serii i będzie dostępna zarówno cyfrowo, jak również na nośnikach fizycznych na wszystkich istotnych rynkach zbytu. – dodaje Marek Tymiński.

Na podstawie danych z wybranych rynków dystrybucji SGW Contracts 2 (Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, Wielka Brytania, Australia, kluczowe kraje Unii Europejskiej), Zarząd szacuje, że globalna odsprzedaż gry na nośnikach fizycznych przez sklepy, w okresie 10 dni od dnia premiery SGW Contracts 2, jest niższa o ok. 15 proc. w porównaniu do wyników poprzedniej części w analogicznym okresie po premierze. Zdaniem CI Games to konsekwencja ograniczenia ruchu w sklepach stacjonarnych towarzyszący epidemii COVID-19 oraz mniej intensywny okres handlowy w stosunku do okresu premiery SGW Contracts.

Marża brutto ze sprzedaży poprzedniej gry w serii – Sniper Ghost Warrior Contracts – w okresie od premiery do 31 marca 2021 – składała się ze sprzedaży cyfrowej, wynoszącej ok. 60 proc., oraz sprzedaży na nośnikach fizycznych stanowiącej ok. 40 proc.

SGW Contracts, po niespełna sześciu kwartałach od premiery, odnotowała ok. 69 mln zł przychodów ze sprzedaży, 59 mln zł marży brutto (po odliczeniu kosztu produkcji fizycznych nośników i opłat licencyjnych) oraz ok. 19 mln zł zysku na projekcie.

- Obserwujemy przyspieszenie sprzedaży SGW Contracts związane m.in. z premierą kolejnej gry. Publikujemy dane porównawcze odnoszące się do tej premiery, ponieważ zauważamy, że w ten sposób inwestorzy dostają lepsze narzędzie do prognozowania sprzedaży i zysku kolejnego tytułu. – mówi Marek Tymiński.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca
Giełda Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.
2024-08-09 | 11:00

Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.

Warszawski deweloper koncentruje się na najnowszej grze Angst: A Tale of Survival Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował w pierwszej połowie 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.