CI Games publikuje najnowsze dane sprzedażowe Sniper Ghost Warrior Contracts 2
Druga odsłona Sniper Ghost Warrior Contracts od CI Games notuje zdecydowanie lepsze wyniki sprzedaży od poprzedniej części. Po dziesięciu dniach od premiery, sprzedaż sequlea gry na PC oraz dostępnych konsolach jest zdecydowanie lepsza, w porównaniu do poprzedniej części, w analogicznym okresie po premierze.
- Jestem bardzo zadowolony ze sprzedaży najnowszej gry SGW Contracts 2. Cieszy nas bardzo dobry odbiór tytułu ze strony graczy i dalszy wzrost sentymentu do marki. Wszystko wskazuje na to, że najnowszą grą istotnie powiększymy grono lojalnych fanów serii, co z pewnością wpływa na zwiększenie jej popularności. – mówi Marek Tymiński, prezes zarządu CI Games.
Z najnowszych danych opublikowanych przez CI Games wynika, że liczba sprzedanych sztuk Sniper Ghost Warrior Contracts 2 na PC i XBOX X/S, XBOX One oraz Play Station 4 – na wszystkich terytoriach dystrybucji w kanałach cyfrowych, w ciągu 10 dni od premiery, była o ok. 125 proc. wyższa w porównaniu do SGW Contracts na tych terytoriach w analogicznym okresie po premierze. Wynik ten nie uwzględnia pre-orderów. W raportowany okresie spółka odnotowała także 170 proc. wzrost przychodów ze sprzedaży najnowszej gry z marki, w porównaniu do wyniku jaki – w takim samym czasie po premierze – uzyskał SGW Contracts. Dane szacunkowe oparte są na raportach sprzedażowych SGW Contracts 2 otrzymanych przez CI Games od globalnych partnerów dystrybucyjnych za okres 10 dni od dnia premiery gry, a w przypadku PlayStation 4 – na terytorium Europy – za okres 3 dni od premiery tytułu. Jeszcze w tym roku najnowsza część snajperskiej serii zadebiutuje na PlayStation 5.
- Wkrótce podamy dokładną datę premiery wersji na PS5. Ta edycja jest bardzo ważna w budowaniu dalszej popularności serii i będzie dostępna zarówno cyfrowo, jak również na nośnikach fizycznych na wszystkich istotnych rynkach zbytu. – dodaje Marek Tymiński.
Na podstawie danych z wybranych rynków dystrybucji SGW Contracts 2 (Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, Wielka Brytania, Australia, kluczowe kraje Unii Europejskiej), Zarząd szacuje, że globalna odsprzedaż gry na nośnikach fizycznych przez sklepy, w okresie 10 dni od dnia premiery SGW Contracts 2, jest niższa o ok. 15 proc. w porównaniu do wyników poprzedniej części w analogicznym okresie po premierze. Zdaniem CI Games to konsekwencja ograniczenia ruchu w sklepach stacjonarnych towarzyszący epidemii COVID-19 oraz mniej intensywny okres handlowy w stosunku do okresu premiery SGW Contracts.
Marża brutto ze sprzedaży poprzedniej gry w serii – Sniper Ghost Warrior Contracts – w okresie od premiery do 31 marca 2021 – składała się ze sprzedaży cyfrowej, wynoszącej ok. 60 proc., oraz sprzedaży na nośnikach fizycznych stanowiącej ok. 40 proc.
SGW Contracts, po niespełna sześciu kwartałach od premiery, odnotowała ok. 69 mln zł przychodów ze sprzedaży, 59 mln zł marży brutto (po odliczeniu kosztu produkcji fizycznych nośników i opłat licencyjnych) oraz ok. 19 mln zł zysku na projekcie.
- Obserwujemy przyspieszenie sprzedaży SGW Contracts związane m.in. z premierą kolejnej gry. Publikujemy dane porównawcze odnoszące się do tej premiery, ponieważ zauważamy, że w ten sposób inwestorzy dostają lepsze narzędzie do prognozowania sprzedaży i zysku kolejnego tytułu. – mówi Marek Tymiński.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.