Console Labs: Orbital Racer oraz Ultimate Ski Jumping 2020 dostępne na PS4

Na platformie PlayStation 4 dziś debiutują dwa nowe tytuły: Orbital Racer oraz Ultimate Ski Jumping 2020. Pierwszy wykonany był na zlecenie notowanego na NewConnect Studia Movie Games. Za portowanie obu gier odpowiedzialne jest Studio Console Labs z Grupy PlayWay, mające na swoim koncie wiele udanych projektów, w tym konsolową wersję Thief Simulator.
- Orbital Racer oraz Ultimate Ski Jumping 2020 portowaliśmy na PlayStation4 równolegle, dlatego też premiery obu gier zbiegły się w tym samym czasie. Koordynowanie przenoszenia kilku gier naraz wymaga określonego zaplecza oraz mocy przerobowych, dlatego też jestem dumny, że nasz zespół podołał temu wyzwaniu. Świadczy to o dużych możliwościach Console Labs i gotowości na kolejne projekty – komentuje Marcin Wesołowski, prezes zarządu Console Labs. – Zespół Console Labs ma już doświadczenie przy projekcie Orbital Racer, mam na myśli wersję na Xbox One. Liczymy na to, że projekt przygotowany po raz kolejny na zlecenie Studia Movie Games - w wersji na PS4 - zdobędzie równie duże zainteresowanie graczy i dostarczy masę rozrywki wszystkim posiadaczom tej konsoli. Natomiast Ski Jumping 2020, autorstwa Blue Sunset Games, nawiązuje do kultowej serii, która przywołuje nostalgiczne wspomnienia wśród starszych graczy, ale jestem przekonany, że również młodsi posiadacze PS4 zaciekawią się tym tytułem – dodaje prezes zarządu Console Labs.
Gra Orbital Racer swój debiut miała pod koniec 2017 roku na PC. To symulator przenoszący gracza w kosmiczny świat wyścigów. Łączy ze sobą swobodę ruchu symulatorów kosmicznych 6DOF z emocjami związanymi z wyścigami. Gra oferuje dwa tryby rozrywki: symulatora oraz akcji, a wszystko skupione na jak najdokładniejszym odwzorowaniu realnych warunków panujących w kosmosie oraz praw fizyki. – Nasz zespół dodał ciekawe rozwiązanie do projektu, mianowicie umożliwiliśmy użytkownikom tryb dla dwóch graczy na podzielonym ekranie – dodaje Marcin Wesołowski.
Ultimate Ski Jumping 2020 nawiązuje do klasyki pierwszych produkcji o skokach narciarskich. Znakomity pikselowy styl pozwala poczuć klimat dawnych gier, a jednocześnie nadaje nowy, autorski wymiar samej produkcji. Warta uwagi jest również kampania fabularna, która przenosi gracza na osiedlowe skocznie, a nawet na Księżyc.
Console Labs ma na swoim koncie kilkanaście udanych projektów, jak na przykład Thief Simulator czy Ultimate Fishing Simulator. Studio zrealizuje także port gry Contraband Police, która zostanie przeniesiona na konsole Nintendo Switch, Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4 i PlayStation 5. Portowanie tytułu odbywa się w ramach nawiązanej współpracy ze Studiem Total Games.
Dodatkowym segmentem działalności w strategii rozwoju Console Labs jest tworzenie autorskich produkcji gier w ramach działalności jej spółki zależnej. Obecnie zespół Beast Games pracuje nad dwoma autorskimi projektami, w tym Animal Rivals: Up in the Air. Podstawowym założeniem modelu biznesowego Studia jest wydawanie gier na PC i wszystkie konsole jednocześnie.
W maju br. Console Labs przeprowadziło Publiczną Ofertę Akcji, w ramach której sprzedawane było do 165 tys. akcji istniejących po cenie 41 zł za sztukę. Spółka dokonała już przydziału dla 168 inwestorów. Wartość złożonych zapisów wyniosła ok. 3,3 mln zł. Oferta Publiczna Akcji poprzedzała plany debiutu spółki na rynku NewConnect. – Szykujemy się do dołączenia do grona spółek publicznych. Aktualnie koncentrujemy się na dopracowaniu Dokumentu Informacyjnego. O kolejnych krokach będziemy informowali na bieżąco – mówi Marcin Wesołowski.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.