Console Labs: Orbital Racer oraz Ultimate Ski Jumping 2020 dostępne na PS4

Na platformie PlayStation 4 dziś debiutują dwa nowe tytuły: Orbital Racer oraz Ultimate Ski Jumping 2020. Pierwszy wykonany był na zlecenie notowanego na NewConnect Studia Movie Games. Za portowanie obu gier odpowiedzialne jest Studio Console Labs z Grupy PlayWay, mające na swoim koncie wiele udanych projektów, w tym konsolową wersję Thief Simulator.
- Orbital Racer oraz Ultimate Ski Jumping 2020 portowaliśmy na PlayStation4 równolegle, dlatego też premiery obu gier zbiegły się w tym samym czasie. Koordynowanie przenoszenia kilku gier naraz wymaga określonego zaplecza oraz mocy przerobowych, dlatego też jestem dumny, że nasz zespół podołał temu wyzwaniu. Świadczy to o dużych możliwościach Console Labs i gotowości na kolejne projekty – komentuje Marcin Wesołowski, prezes zarządu Console Labs. – Zespół Console Labs ma już doświadczenie przy projekcie Orbital Racer, mam na myśli wersję na Xbox One. Liczymy na to, że projekt przygotowany po raz kolejny na zlecenie Studia Movie Games - w wersji na PS4 - zdobędzie równie duże zainteresowanie graczy i dostarczy masę rozrywki wszystkim posiadaczom tej konsoli. Natomiast Ski Jumping 2020, autorstwa Blue Sunset Games, nawiązuje do kultowej serii, która przywołuje nostalgiczne wspomnienia wśród starszych graczy, ale jestem przekonany, że również młodsi posiadacze PS4 zaciekawią się tym tytułem – dodaje prezes zarządu Console Labs.
Gra Orbital Racer swój debiut miała pod koniec 2017 roku na PC. To symulator przenoszący gracza w kosmiczny świat wyścigów. Łączy ze sobą swobodę ruchu symulatorów kosmicznych 6DOF z emocjami związanymi z wyścigami. Gra oferuje dwa tryby rozrywki: symulatora oraz akcji, a wszystko skupione na jak najdokładniejszym odwzorowaniu realnych warunków panujących w kosmosie oraz praw fizyki. – Nasz zespół dodał ciekawe rozwiązanie do projektu, mianowicie umożliwiliśmy użytkownikom tryb dla dwóch graczy na podzielonym ekranie – dodaje Marcin Wesołowski.
Ultimate Ski Jumping 2020 nawiązuje do klasyki pierwszych produkcji o skokach narciarskich. Znakomity pikselowy styl pozwala poczuć klimat dawnych gier, a jednocześnie nadaje nowy, autorski wymiar samej produkcji. Warta uwagi jest również kampania fabularna, która przenosi gracza na osiedlowe skocznie, a nawet na Księżyc.
Console Labs ma na swoim koncie kilkanaście udanych projektów, jak na przykład Thief Simulator czy Ultimate Fishing Simulator. Studio zrealizuje także port gry Contraband Police, która zostanie przeniesiona na konsole Nintendo Switch, Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4 i PlayStation 5. Portowanie tytułu odbywa się w ramach nawiązanej współpracy ze Studiem Total Games.
Dodatkowym segmentem działalności w strategii rozwoju Console Labs jest tworzenie autorskich produkcji gier w ramach działalności jej spółki zależnej. Obecnie zespół Beast Games pracuje nad dwoma autorskimi projektami, w tym Animal Rivals: Up in the Air. Podstawowym założeniem modelu biznesowego Studia jest wydawanie gier na PC i wszystkie konsole jednocześnie.
W maju br. Console Labs przeprowadziło Publiczną Ofertę Akcji, w ramach której sprzedawane było do 165 tys. akcji istniejących po cenie 41 zł za sztukę. Spółka dokonała już przydziału dla 168 inwestorów. Wartość złożonych zapisów wyniosła ok. 3,3 mln zł. Oferta Publiczna Akcji poprzedzała plany debiutu spółki na rynku NewConnect. – Szykujemy się do dołączenia do grona spółek publicznych. Aktualnie koncentrujemy się na dopracowaniu Dokumentu Informacyjnego. O kolejnych krokach będziemy informowali na bieżąco – mówi Marcin Wesołowski.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.