Coraz bliżej premiery Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall

Podczas tegorocznego Festiwalu Warhammer Skulls, fani tego popularnego uniwersum mieli możliwość zapoznać się z najnowszym zwiastunem Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Mowa o flagowym tytule Carbon Studio, notowanego na NewConnect specjalisty w dziedzinie developmentu technologii Virtual Reality. W ramach wydarzenia twórcy gry rozpoczęli także zapisy do zamkniętej wersji beta. Premiera tytułu dedykowana na PC VR oraz Oculus Quest i Oculus Quest 2 zaplanowana jest na drugą połowę tego roku. Aktualnie na kanale Discord projektu trwa konkurs z listą życzeń. Zapisy przyjmowane są do 10 czerwca.
- Za nami Festiwal Warhammer Skulls, branżowe wydarzenie dedykowane fanom uniwersum Warhammer Age of Sigmar. W ramach eventu odbyły się pokazy najlepszych gier. Nie mogło więc i zabraknąć Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall, czyli naszego największego obecnie projektu VR. Był to idealny moment do zaprezentowania nowych materiałów z gry, 3 czerwca udostępniliśmy najnowszy trailer. To doskonałe zobrazowanie klimatu naszej emocjonującej rozgrywki. Wiemy, że gracze od dawna czekali na update z naszej strony – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio. – Tempestfall od samego początku cieszy się niegasnącym zainteresowaniem, tym bardziej miło mi ogłosić, że wraz ze wspomnianym pokazem, rozpoczęliśmy także zapisy do beta testów na oficjalnym kanale Discord. Zapisy trwają do 10 czerwca. Szczegóły znajdują się także na naszej stronie internetowej. – dodaje Aleksander Caban.
Kampania Tempestfall rozpoczyna się po niszczycielskim wydarzeniu znanym jako Necroquake w Krainie Śmierci. Potężna eksplozja mrocznej magii spowodowała powstanie sił Nighthaunt we wszystkich Krainach Śmiertelników. W odpowiedzi, Wielkie Przymierze Zakonu, powołało specjalny oddział wojowników, obdarzonych nadludzką szybkością, siłą i wytrzymałością, którzy są ucieleśnieniem gniewu Sigmara. Zadaniem gracza jest wcielenie się w rolę Lorda Arcanum Castora Stormscryera i zbadania nowego zagrożenia dla Krain Śmiertelników. W tym celu wykorzystywać będzie system oparty na gestach rąk, zaimplementowany w grze.
- Uniwersum Warhammera stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych, przez co od lat zdobywa ogromną rzeszę fanów na całym świecie. Popularny świat fantasy posiada niezwykły potencjał do wykreowania widowiskowej i rozbudowanej gry strategicznej. Zamierzamy to wykorzystać, co ciekawe w niestandardowy sposób, bowiem Tempestfall to pierwszy projekt z tego uniwersum, który osadzony będzie w technologii wirtualnej rzeczywistości, z czego jesteśmy niezwykle dumni. Jednocześnie motywuje to nas do dalszego udoskonalania tytułu, tak by finalnie projekt spełnił wysokie oczekiwania fanów zarówno uniwersum, jak i gier VR. Projekt, przy którym pracujemy od stycznia 2020 r., zadebiutuje na rynku w drugiej połowie roku. Pojawi się w wersji na PC VR oraz na bezprzewodowe gogle Oculus Quest i Oculus Quest 2. Zachęcamy do śledzenia karty Steam oraz strony https://tempestfall.com/ – mówi Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio.
Budżet gry wynosi ok. 2,1 mln zł. Carbon Studio w projekcie pełni rolę zarówno producenta, jak i wydawcy. - Liczymy na to, że premiera Tempestfall będzie bardzo udana, co następnie wpłynie m.in. na wzrost wyników finansowych Carbon Studio w kolejnych kwartałach.– mówi Aleksander Caban.
Do końca 2021 r. Carbon Studio planuje przeniesienie notowań akcji spółki z rynku NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.