Coraz bliżej premiery Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall
Podczas tegorocznego Festiwalu Warhammer Skulls, fani tego popularnego uniwersum mieli możliwość zapoznać się z najnowszym zwiastunem Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Mowa o flagowym tytule Carbon Studio, notowanego na NewConnect specjalisty w dziedzinie developmentu technologii Virtual Reality. W ramach wydarzenia twórcy gry rozpoczęli także zapisy do zamkniętej wersji beta. Premiera tytułu dedykowana na PC VR oraz Oculus Quest i Oculus Quest 2 zaplanowana jest na drugą połowę tego roku. Aktualnie na kanale Discord projektu trwa konkurs z listą życzeń. Zapisy przyjmowane są do 10 czerwca.
- Za nami Festiwal Warhammer Skulls, branżowe wydarzenie dedykowane fanom uniwersum Warhammer Age of Sigmar. W ramach eventu odbyły się pokazy najlepszych gier. Nie mogło więc i zabraknąć Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall, czyli naszego największego obecnie projektu VR. Był to idealny moment do zaprezentowania nowych materiałów z gry, 3 czerwca udostępniliśmy najnowszy trailer. To doskonałe zobrazowanie klimatu naszej emocjonującej rozgrywki. Wiemy, że gracze od dawna czekali na update z naszej strony – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio. – Tempestfall od samego początku cieszy się niegasnącym zainteresowaniem, tym bardziej miło mi ogłosić, że wraz ze wspomnianym pokazem, rozpoczęliśmy także zapisy do beta testów na oficjalnym kanale Discord. Zapisy trwają do 10 czerwca. Szczegóły znajdują się także na naszej stronie internetowej. – dodaje Aleksander Caban.
Kampania Tempestfall rozpoczyna się po niszczycielskim wydarzeniu znanym jako Necroquake w Krainie Śmierci. Potężna eksplozja mrocznej magii spowodowała powstanie sił Nighthaunt we wszystkich Krainach Śmiertelników. W odpowiedzi, Wielkie Przymierze Zakonu, powołało specjalny oddział wojowników, obdarzonych nadludzką szybkością, siłą i wytrzymałością, którzy są ucieleśnieniem gniewu Sigmara. Zadaniem gracza jest wcielenie się w rolę Lorda Arcanum Castora Stormscryera i zbadania nowego zagrożenia dla Krain Śmiertelników. W tym celu wykorzystywać będzie system oparty na gestach rąk, zaimplementowany w grze.
- Uniwersum Warhammera stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych, przez co od lat zdobywa ogromną rzeszę fanów na całym świecie. Popularny świat fantasy posiada niezwykły potencjał do wykreowania widowiskowej i rozbudowanej gry strategicznej. Zamierzamy to wykorzystać, co ciekawe w niestandardowy sposób, bowiem Tempestfall to pierwszy projekt z tego uniwersum, który osadzony będzie w technologii wirtualnej rzeczywistości, z czego jesteśmy niezwykle dumni. Jednocześnie motywuje to nas do dalszego udoskonalania tytułu, tak by finalnie projekt spełnił wysokie oczekiwania fanów zarówno uniwersum, jak i gier VR. Projekt, przy którym pracujemy od stycznia 2020 r., zadebiutuje na rynku w drugiej połowie roku. Pojawi się w wersji na PC VR oraz na bezprzewodowe gogle Oculus Quest i Oculus Quest 2. Zachęcamy do śledzenia karty Steam oraz strony https://tempestfall.com/ – mówi Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio.
Budżet gry wynosi ok. 2,1 mln zł. Carbon Studio w projekcie pełni rolę zarówno producenta, jak i wydawcy. - Liczymy na to, że premiera Tempestfall będzie bardzo udana, co następnie wpłynie m.in. na wzrost wyników finansowych Carbon Studio w kolejnych kwartałach.– mówi Aleksander Caban.
Do końca 2021 r. Carbon Studio planuje przeniesienie notowań akcji spółki z rynku NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.