Komunikaty PR

Czołowy marketplace z bielizną nawiąże współpracę z Infoscanem

2021-10-27  |  14:00
Biuro prasowe

Notowany na NewConnect Infoscan podpisał list intencyjny z Grupą Modne Zakupy –właścicielem czołowego sklepu e-commerce z bielizną w polskim Internecie. Tym samym rozpoczęły się rozmowy zmierzające do potencjalnej zmiany obszaru działalności Infoscan na dynamicznie rozwijającą się branżę e-commerce. Strony umowy zakładają nawiązanie współpracy, niewykluczającej powiązania kapitałowego.

- Dostrzegamy ogromny potencjał dalszego wzrostu rynku e-commerce, szczególnie w segmencie bielizny. Ostatnie lata stały pod znakiem dynamicznego wzrostu skali zakupów w Sieci, a pandemia, zmiany zwyczajów zakupowych i dostosowanie oferty firm logistycznych tylko wzmocniły ten trend. Uważamy, że wejście w branże e-commerce to dobra decyzja biznesowa, a zarazem bardzo ciekawa propozycja dla Akcjonariuszy Infoscanu-  komentuje Kamil Gaworecki, Prezes Zarządu Infoscan.

Grupa Modne Zakupy Sp. z o.o. działa w branży e-commerce, prowadzi internetowy sklep multibrandowy z bielizną (intymna.pl), odzieżą (primodo.com) oraz akcesoriami erotycznymi (blackbunny.pl). Firma posiada w swoim portfolio ponad 150 marek. Baza aktywnych użytkowników to ok. 650 tys. osób. Grupa wygenerowała w 2020 roku ponad 16,5 mln zł przychodów ze sprzedaży.

- Grupa Modne Zakupy to biznes, który zaspokaja rosnącą potrzebę rynkową. W segmencie sprzedaży bielizny online jest jeszcze wiele do zrobienia. Mamy wiedzę, doświadczenie i pomysły jak wykorzystać ten potencjał - mówi Grażyna Piotrowska-Oliwa,  prezes GMZ.co/Grupa Modne Zakupy.

Wśród głównych udziałowców GMZ.CO są Grażyna Piotrowska-Oliwa, która jest prezeską GMZ.co/Grupa Modne Zakupy. Jest także członkiem Rady Dyrektorów Pepco Group Limited NV oraz AR Packaging Group AB. Przez blisko 20 lat związana była głównie z sektorem telekomunikacyjnym. W latach 2015–2020 zarządzała Virgin Mobile Polska. Wcześniej była m.in. prezesem PTK Centertel (operator sieci Orange), członkiem zarządu ds. sprzedaży w PKN Orlen i prezesem PGNiG. Do grona współwłaścicieli GMZ.co należą także m.in. Mizyak Investments Corp., Wojciech Uchman, mający za sobą doświadczenie na kluczowych stanowiskach m.in w Orange Polska, Emitelu czy Virgin Mobile oraz Dagmara Malczewska-Grzelak - członek zarządu w Grupie Modne Zakupy, założycielka Intymna.pl

Według danych PMR (2020), wartość brutto sprzedaży bielizny online szacuje się na 2,5 mld zł. Według prognoz, w 2025 roku wyniesie 4,2 mld zł co stanowi wzrost względem 2020 roku o 68 proc. Zwiększa się również udział sprzedaży bielizny w rynku handlu detalicznego odzieżą i obuwiem. Szacuje się, ze w 2025 roku segment ten będzie stanowił 14,5 proc. czyli ponad 15 proc. więcej niż w 2020 roku.

Formalizacja warunków negocjacji lub zawarcie umowy ma nastąpić do 30 listopada 2021 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.