Komunikaty PR

Czołowy marketplace z bielizną nawiąże współpracę z Infoscanem

2021-10-27  |  14:00
Biuro prasowe

Notowany na NewConnect Infoscan podpisał list intencyjny z Grupą Modne Zakupy –właścicielem czołowego sklepu e-commerce z bielizną w polskim Internecie. Tym samym rozpoczęły się rozmowy zmierzające do potencjalnej zmiany obszaru działalności Infoscan na dynamicznie rozwijającą się branżę e-commerce. Strony umowy zakładają nawiązanie współpracy, niewykluczającej powiązania kapitałowego.

- Dostrzegamy ogromny potencjał dalszego wzrostu rynku e-commerce, szczególnie w segmencie bielizny. Ostatnie lata stały pod znakiem dynamicznego wzrostu skali zakupów w Sieci, a pandemia, zmiany zwyczajów zakupowych i dostosowanie oferty firm logistycznych tylko wzmocniły ten trend. Uważamy, że wejście w branże e-commerce to dobra decyzja biznesowa, a zarazem bardzo ciekawa propozycja dla Akcjonariuszy Infoscanu-  komentuje Kamil Gaworecki, Prezes Zarządu Infoscan.

Grupa Modne Zakupy Sp. z o.o. działa w branży e-commerce, prowadzi internetowy sklep multibrandowy z bielizną (intymna.pl), odzieżą (primodo.com) oraz akcesoriami erotycznymi (blackbunny.pl). Firma posiada w swoim portfolio ponad 150 marek. Baza aktywnych użytkowników to ok. 650 tys. osób. Grupa wygenerowała w 2020 roku ponad 16,5 mln zł przychodów ze sprzedaży.

- Grupa Modne Zakupy to biznes, który zaspokaja rosnącą potrzebę rynkową. W segmencie sprzedaży bielizny online jest jeszcze wiele do zrobienia. Mamy wiedzę, doświadczenie i pomysły jak wykorzystać ten potencjał - mówi Grażyna Piotrowska-Oliwa,  prezes GMZ.co/Grupa Modne Zakupy.

Wśród głównych udziałowców GMZ.CO są Grażyna Piotrowska-Oliwa, która jest prezeską GMZ.co/Grupa Modne Zakupy. Jest także członkiem Rady Dyrektorów Pepco Group Limited NV oraz AR Packaging Group AB. Przez blisko 20 lat związana była głównie z sektorem telekomunikacyjnym. W latach 2015–2020 zarządzała Virgin Mobile Polska. Wcześniej była m.in. prezesem PTK Centertel (operator sieci Orange), członkiem zarządu ds. sprzedaży w PKN Orlen i prezesem PGNiG. Do grona współwłaścicieli GMZ.co należą także m.in. Mizyak Investments Corp., Wojciech Uchman, mający za sobą doświadczenie na kluczowych stanowiskach m.in w Orange Polska, Emitelu czy Virgin Mobile oraz Dagmara Malczewska-Grzelak - członek zarządu w Grupie Modne Zakupy, założycielka Intymna.pl

Według danych PMR (2020), wartość brutto sprzedaży bielizny online szacuje się na 2,5 mld zł. Według prognoz, w 2025 roku wyniesie 4,2 mld zł co stanowi wzrost względem 2020 roku o 68 proc. Zwiększa się również udział sprzedaży bielizny w rynku handlu detalicznego odzieżą i obuwiem. Szacuje się, ze w 2025 roku segment ten będzie stanowił 14,5 proc. czyli ponad 15 proc. więcej niż w 2020 roku.

Formalizacja warunków negocjacji lub zawarcie umowy ma nastąpić do 30 listopada 2021 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.