Komunikaty PR

Dark Moonlight od Black Rose Projects trafi na konsole

2021-06-09  |  10:00
Biuro prasowe

 

Black Rose Projects, spółka zależna Gaming Factory, podpisała z ConsoleWay list intencyjny, którego przedmiotem jest portowanie gry Dark Moonlight na konsole Xbox Series X oraz PlayStation 5. Gra jest pierwszym tytułem w portfolio wydawniczym studia, który obecnie powstaje w wersji na PC. Za produkcję odpowiada Silent Bear Studio. Projekt reprezentuje gatunek survival horror i jest inspirowany takimi klasykami jak Outlast, Resident Evil czy Silent Hill oraz znanym brytyjskim serialem Black Mirror. Black Rose Projects w ostatnim czasie dokonało przekształcenia w spółkę akcyjną, co ma związek z planami wejścia na rynek NewConnect.

- Dark Moonlight to pierwsza gra, która ukaże się w naszym portfolio wydawniczym. Tytuł w pierwszej kolejności trafi do sprzedaży w wersji na PC, a następnie zostanie przeniesiony na konsole Xbox i PlayStation. Podpisaliśmy w tej sprawie list intencyjny z ConsoleWay. Zwiastun Dark Moonlight można zobaczyć m.in. na oficjalnym koncie Imagine Games Network oraz w serwisie YouTube. Udostępniona w lutym br. zapowiedź gry spotkała się z dużym zainteresowaniem i została dobrze odebrana w środowisku graczy.

Fabuła Dark Moonlight rozegra się w świecie z pogranicza jawy oraz sennego koszmaru. Głównym zadaniem gracza będzie kierowanie losem cierpiącego na różne lęki oraz fobie Dave'a Kellermana. Mężczyzna decyduje się poddać eksperymentalnej terapii psychologicznej. Leczenie, które ma być w pełni bezpieczne, przeniesie głównego bohatera do przerażającego świata z pogranicza jawy i sennego koszmaru.

- Cieszymy się, że Black Rose Projects zleciło port produkcji Dark Moonlight właśnie nam. Tytuł zapowiada się bardzo obiecująco, mamy nadzieję, że przygotowane przez nas wersje konsolowe zyskają popularność i przyczynią się do jego sukcesu – mówi Grzegorz Misztal, prezes ConsoleWay.

W ostatnich tygodniach Black Rose Projects dokonało przekształcenia w spółkę akcyjną. Działanie to jest związane z planami spółki, które zakładają debiut na rynku NewConnect.

- Strategia rozwoju Black Rose Projects zakłada dołączenie do spółek notowanych na tzw. małej giełdzie. Mamy nadzieję, że nastąpi to jeszcze w bieżącym roku. – mówi Łukasz Bajno. – Obecnie koncentrujemy się na działaniach związanych z portowaniem gier, choć w dłuższej perspektywie chcemy stać się samodzielnym wydawcą większych tytułów na komputery stacjonarne, w tym również realizować projekty dedykowane wirtualnej rzeczywistości  – podsumowuje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.