Komunikaty PR

Darren Newnham nowym prezesem United Label

2021-07-02  |  10:00
Biuro prasowe

United Label, globalny wydawca gier notowany na NewConnect, ma nowego prezesa. Decyzją Rady Nadzorczej spółki od 1 lipca br. funkcję tę będzie pełnić Darren Newnham, który ma ponad 25-letnie doświadczenie w branży gier.

- Jestem bardzo zadowolony, że udało nam się pozyskać tak dobrego menadżera, jakim jest Darren. Szczególnie biorąc pod uwagę jego doświadczenie w budowaniu nowego biznesu, miedzy innymi dla Sega i Disney Interactive. Mamy długoterminowe plany związane z United Label i jestem przekonany, że potencjalny sukces najbliższych premier tym bardziej rozwinie jej skrzydła, które zresztą są częścią logo spółki. – komentuje Marek Tymiński, prezes CI Games – największego akcjonariusza United Label. – Jednocześnie chcę podziękować Tomaszowi za jego wkład na pozycji dotychczasowego prezesa spółki i życzyć powodzenia w kolejnych wyzwaniach. – dodaje.

- Jestem zaszczycony, że Rada Nadzorcza powołała mnie na stanowisko Prezesa Zarządu United Label. Cieszę się, że mogę być częścią organizacji, która ma w sobie tyle kreatywności i pasji. – powiedział Darren Newnham, nowy prezes spółki. Jak dodał – W pełni odnajduję się w misji United Label. Naszym celem jest wspieranie twórców gier niezależnych za pomocą sprawdzonych możliwości wydawniczych. Będę oceniać strategię, analizować nowe możliwości biznesowe, umożliwiać zespołowi realizację jego celów i napędzać ogólny rozwój firmy. Zmiana prezesa Zarządu spółki w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na zaplanowany proces wydawniczy w United Label; wszystkie już ustalone daty premier pozostają niezagrożone.

Zaczynając od sprzedaży detalicznej gier, Darren Newnham kształtował komercyjny krajobraz gier mobilnych w firmach Hutchison 3g (Three) i O2. W SEGA miał za zadanie budować europejską strategię gier dla kultowego japońskiego wydawcy, później pracował m.in. dla The Walt Disney Company. W 2016 roku Newnham wszedł do sektora e-sportu. W kwestiach dotyczących e-sportu doradzał ministrom rządu brytyjskiego, a zespołom i organizacjom – jak zmaksymalizować możliwości partnerstwa i sponsoringu. Przez ostatnie 2 lata zasiadał w Radzie Doradczej dla British Esports Association.

- Wprowadzenie United Label na rynek NewConnect było dla mnie bardzo ciekawym i ważnym doświadczeniem. Cieszę się, że mogłem wykorzystać swoje doświadczenia z czasów pracy w PwC i pomóc spółce w sprawnym wejściu na parkiet i przygotowaniu struktur raportowania giełdowego i zarządczego. Życzę Spółce samych sukcesów i udanych premier w najbliższych miesiącach. – komentuje Tomasz Litwiniuk, były prezes United Label.

United Label to wydawnictwo zajmujące się wspieraniem niezależnych deweloperów. W ubiegłym roku premierę miała pierwsza gra z portfolio spółki, "Röki". W najbliższych miesiącach ukażą się 3 kolejne tytuły. Już 29 lipca premierę będzie miała gra „Eldest Souls”. To dynamiczna gra typu „soulslike” w oprawie pixel’art, skupiająca się na starciach z bossami. Kolejny tytuł spółki – „Tails of Iron”, narracyjna gra z gatunku RPG, opowiadająca historię prawowitego dziedzica tronu królestwa szczurów, pojawi się w drugim półroczu 2021 r. Obie produkcje już w dniu premiery będą dostępne na wszystkich najważniejszych platformach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.