Darren Newnham nowym prezesem United Label
United Label, globalny wydawca gier notowany na NewConnect, ma nowego prezesa. Decyzją Rady Nadzorczej spółki od 1 lipca br. funkcję tę będzie pełnić Darren Newnham, który ma ponad 25-letnie doświadczenie w branży gier.
- Jestem bardzo zadowolony, że udało nam się pozyskać tak dobrego menadżera, jakim jest Darren. Szczególnie biorąc pod uwagę jego doświadczenie w budowaniu nowego biznesu, miedzy innymi dla Sega i Disney Interactive. Mamy długoterminowe plany związane z United Label i jestem przekonany, że potencjalny sukces najbliższych premier tym bardziej rozwinie jej skrzydła, które zresztą są częścią logo spółki. – komentuje Marek Tymiński, prezes CI Games – największego akcjonariusza United Label. – Jednocześnie chcę podziękować Tomaszowi za jego wkład na pozycji dotychczasowego prezesa spółki i życzyć powodzenia w kolejnych wyzwaniach. – dodaje.
- Jestem zaszczycony, że Rada Nadzorcza powołała mnie na stanowisko Prezesa Zarządu United Label. Cieszę się, że mogę być częścią organizacji, która ma w sobie tyle kreatywności i pasji. – powiedział Darren Newnham, nowy prezes spółki. Jak dodał – W pełni odnajduję się w misji United Label. Naszym celem jest wspieranie twórców gier niezależnych za pomocą sprawdzonych możliwości wydawniczych. Będę oceniać strategię, analizować nowe możliwości biznesowe, umożliwiać zespołowi realizację jego celów i napędzać ogólny rozwój firmy. Zmiana prezesa Zarządu spółki w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na zaplanowany proces wydawniczy w United Label; wszystkie już ustalone daty premier pozostają niezagrożone.
Zaczynając od sprzedaży detalicznej gier, Darren Newnham kształtował komercyjny krajobraz gier mobilnych w firmach Hutchison 3g (Three) i O2. W SEGA miał za zadanie budować europejską strategię gier dla kultowego japońskiego wydawcy, później pracował m.in. dla The Walt Disney Company. W 2016 roku Newnham wszedł do sektora e-sportu. W kwestiach dotyczących e-sportu doradzał ministrom rządu brytyjskiego, a zespołom i organizacjom – jak zmaksymalizować możliwości partnerstwa i sponsoringu. Przez ostatnie 2 lata zasiadał w Radzie Doradczej dla British Esports Association.
- Wprowadzenie United Label na rynek NewConnect było dla mnie bardzo ciekawym i ważnym doświadczeniem. Cieszę się, że mogłem wykorzystać swoje doświadczenia z czasów pracy w PwC i pomóc spółce w sprawnym wejściu na parkiet i przygotowaniu struktur raportowania giełdowego i zarządczego. Życzę Spółce samych sukcesów i udanych premier w najbliższych miesiącach. – komentuje Tomasz Litwiniuk, były prezes United Label.
United Label to wydawnictwo zajmujące się wspieraniem niezależnych deweloperów. W ubiegłym roku premierę miała pierwsza gra z portfolio spółki, "Röki". W najbliższych miesiącach ukażą się 3 kolejne tytuły. Już 29 lipca premierę będzie miała gra „Eldest Souls”. To dynamiczna gra typu „soulslike” w oprawie pixel’art, skupiająca się na starciach z bossami. Kolejny tytuł spółki – „Tails of Iron”, narracyjna gra z gatunku RPG, opowiadająca historię prawowitego dziedzica tronu królestwa szczurów, pojawi się w drugim półroczu 2021 r. Obie produkcje już w dniu premiery będą dostępne na wszystkich najważniejszych platformach.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.