Deli2 pozyskała 1 mln zł z prywatnej emisji akcji
Deli2 – pionier wśród polskich e-sklepów delikatesowych, 30 czerwca z sukcesem zakończył prywatną emisję akcji. W ramach emisji inwestorzy nabyli 130.000 akcji po cenie 7,70 zł za pojedynczą akcję. Łącznie spółka pozyskała 1 mln zł. Deli2 środki te przeznaczy na dalszy rozwój działalności. Emisja akcji poprzedza plany debiutu Deli2 na rynku NewConnect.
- W wyniku emisji akcji z sukcesem pozyskaliśmy 1 mln zł. Środki przeznaczymy na kontynuację rozwoju naszej firmy i dokapitalizowanie bieżących procesów. Pozyskana z emisji kwota zabezpiecza sytuację finansową Deli2 na najbliższe miesiące oraz przyczynia się do wzrostu wartości całej grupy Tower Investments – mówi Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2 i Tower Investments. – Przed nami bardzo wymagający i intensywny czas. Jesteśmy skupieni zarówno na prowadzonych umowach z naszymi partnerami biznesowymi, jak i wspomnianym rozwoju Deli2. Emisja była jednym z kroków przybliżających nas do debiutu na giełdzie. W niedalekiej przyszłości planujemy dołączyć z Deli2 do rynku NewConnect. Wkrótce przedstawimy więcej szczegółów – dodaje Bartosz Kazimierczuk.
21 maja br. na ZWZ Deli2 S.A. podjęto uchwałę o warunkowym podwyższeniu kapitału zakładowego Deli2 poprzez emisję 130.000 akcji o wartości nominalnej 0,10 zł. Akcjonariusze Deli2 ustalili cenę emisyjną na poziomie minimum 7,00 zł. Jednocześnie 30 czerwca nastąpiło objęcie akcji przez akcjonariuszy spółki po cenie 7,70 zł za pojedynczą akcję serii C.
Deli2 to innowacyjny projekt na polskim rynku spożywczym, który łączy najlepsze delikatesy, manufaktury, piekarnie, winiarnie i sklepy z żywnością ekologiczną. Oferta warszawskiego e-sklepu obejmuje zasoby od ponad 30 dostawców na jednej platformie on-line. Co więcej, Deli2 jako jedyna platforma sprzedażowa w Polsce oferuje tradycyjne dania kuchni polskiej od restauratora Adama Gesslera. Przyjęty model biznesowy spółki łączy dostawców i odbiorców bez kosztownych magazynów za pomocą nowoczesnych i szybko skalowalnych technologii. Innowacyjne podejście otwiera perspektywę rentowności przy osiągnięciu stosunkowo niskiej liczby realizowanych zamówień. Deli2 jest jednocześnie spółką zależną dewelopera Tower Investments S.A.
Do końca 2023 r. Deli2 planuje dotrzeć do 10 mln polskich konsumentów. Spółka liczy na to, że będzie to możliwe dzięki ekspansji geograficznej. E-sklep ma w planach jeszcze w tym roku wejść na rynek wrocławski, a w kolejnych latach dołączyć do aglomeracji trójmiejskiej, poznańskiej i katowickiej. – Rozwój zasięgu Deli2 o kolejne aglomeracje będzie wiązać się z pozyskaniem lokalnych dostawców, zawarciu stosownych umów i uruchomieniem niewielkich obiektów magazynowo - dystrybucyjnych. Oczywiście zmianom towarzyszyć będzie także powiększenie zespołu Deli2 – komentuje Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2.
Szacuje się, że rynek e-commerce w najbliższych latach osiągnie dwucyfrowy wzrost.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.