Demolish Games ogłasza nową produkcje – Airship Captain

Demolish Games, producent gier z gatunku symulatorów, z grupy kapitałowej Ultimate Games, zapowiedział nowy projekt. Mowa o Airship Captain, w której gracz wciela się w rolę kapitana steampunk’’owego sterowca. Gra ukaże się w wersjach dedykowanych platformom PC oraz VR. Przed właściwą premierą tytułu, studio planuje przygotować wersję w trybie Early Access. Demolish Games pracuje jednocześnie nad swoim flagowym projektem z popularnej serii Demolish and Build – Demolish and Build 2022. Spółka planuje debiut na rynku NewConnect do końca br.
- Airship Captain to nasz najnowszy projekt, który obecnie jest w fazie wczesnej preprodukcji. Aktualnie skupiamy się na rekrutacji zespołu, który będzie pracować nad grą. W ramach rozgrywki gracz wcieli się w rolę kapitana sterowca w steampunk'owym świecie. Do jego głównych zadań należeć będzie dbanie o kondycję statku oraz transportowanie towarów pomiędzy portami – mówi Paweł Dywelski. – Dostrzegamy duży potencjał w wirtualnej rzeczywistości, dlatego tytuł będzie przygotowywany jednocześnie na platformy PC oraz VR. Gra będzie rozgrywana w otwartym świecie, co mamy nadzieję, zapewni graczom emocjonującą rozgrywkę. Chcemy także wydać Airship Captain w trybie Early Access. W kolejnych etapach przewidujemy dodanie nowych zadań oraz funkcjonalności, m.in. handel, czy walkę – dodaje Paweł Dywelski.
W kwietniu br. na Nintendo Switch zadebiutowała gra Car Demolition Clicker z portfolio Demolish Games. Wcześniej tytuł dostępny był na PC, Xbox i Play Station 4.
Car Demolition Clicker na PC sprzedała się w liczbie ponad 7 tys. kopii, wersja na konsole przekroczyła ponad 1 tys. kopii. Producentem gry jest studio Blue Sunset Games. Za wydanie projektu na PC odpowiadało Demolish Games, wydawcą wersji konsolowych jest Ultimate Games.
- Aktualnie skupiamy się na naszym flagowym, najważniejszym projekcie, czyli Demolish and Build 2022. Prace przebiegają zgodnie z założeniami. Premiera projektu planowana jest na przełomie 2021 i 2022 r. – dodaje Paweł Dywelski.
W Demolish and Build 2022 gracz wcieli się w rolę kierownika firmy budowlanej i będzie, m.in.: przyjmować i wykonywać zlecenia na wyburzenia, zatrudniać personel, obsługiwać maszyny budowlane oraz kupować posiadłości.
Spółka planuje debiut na rynku NewConnect do końca br.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.