Demolish Games S.A. rozpoczyna ofertę publiczną akcji
Demolish Games S.A., producent gier z gatunku symulatorów na PC, rozpoczął dziś pierwszą transzę oferty publicznej w związku z emisją nowych akcji. Zapisy od indywidualnie oznaczonych, większych inwestorów, przyjmowane są do 1 marca. Druga transza oferty, skierowana do wszystkich zaineresowanych, rozpocznie się 2 marca. Celem emisji akcji jest pozyskanie 1 mln zł. Środki te spółka przeznaczy na nowe produkcje. Usługę oferowania akcji Demolish Games wykonuje Dom Maklerski INC S.A. Do końca br. Spółka zamierza wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect.
- Rozpoczęliśmy dziś pierwszą transzę oferty publicznej akcji Demolish Games, skierowaną do większych inwestorów. W tej rundzie chcemy pozyskać 0,5 mln zł. Naszym głównym celem jest dynamiczny rozwój, dywersyfikowanie działań oraz produkcja nowych tytułów. Mamy wiele pomysłów na gry o dużym potencjale sprzedażowym. Wierzymy, że efekty naszej pracy spełnią oczekiwania inwestorów, którzy nam zaufają – mówi Paweł Dywelski, prezes zarządu Demolish Games S.A.
Od 22 lutego na platformie CrowdConnect.pl oraz stronie https://demolish-games.com/ dostępne są informacje o akcjach oraz warunkach składania zapisów na akcje wraz z dokumentem ofertowym.
Pierwsza transza oferty publicznej potrwa do 1 marca. Dzień później Spółka rozpocznie drugą transzę oferty, skierowaną do wszystkich zainteresowanych. Jednorazowy zapis na akcje Spółki w ramach drugiej transzy nie może przekroczyć 15 tys. zł.
- W obu transzach oferty publicznej chcemy pozyskać łącznie 1 mln zł. Środki przeznaczymy na produkcję nowych gier. Aktualnie pracujemy m.in. nad naszym największym projektem Demolish & Build 2022. W rozgrywce zastosujemy rozwinięty system zniszczeń oraz wprowadzimy nowości w zakresie sterowania pojazdami oraz zarządzania firmą. Chcemy także, aby tytuł wyróżniał się realistyczną oprawą wizualną i odwzorowywał jak najlepiej wyburzanie budynków. W grze pojawią się elementy, których nie obejmowały poprzednie wersje, np. angażujące gracza zagrożenia prądowe, czy instalacje gazowe, które mogą wybuchnąć – informuje Paweł Dywelski.
Demolish Games jest właścicielem dwóch tytułów z popularnej serii Demolish & Build – Demolish & Build 2017 i Demolish & Build 2018. Oba symulatory budowlane otrzymały bardzo pozytywny feedback od graczy, o czym świadczą m.in. wysokie oceny od użytkowników. Gra Demolish & Build 2017 sprzedała się w nakładzie ok. 40 tys. egzemplarzy (Steam) i zgromadziła 73 proc. pozytywnych opinii. Demolish & Build 2018 w wersji na PC kupiło ok. 115 tys. osób, z czego ponad 7 tys. nabyło ją od momentu przejęcia gry przez Demolish Games.
W ramach rozgrywki Demolish & Build gracz wciela się w kierownika firmy budowlanej, przyjmuje i wykonuje zlecenia na wyburzenia, zatrudnia personel, obsługuje maszyny budowlane oraz kupuje posiadłości.
W portfolio Spółki znajduje się także gra Car Demolition Clicker. Obecnie trzy tytuły Demolish Games – Explosive Demolition Simulator, WW2 Underground oraz Malone In Nightmares – są w fazie preprodukcji.
Wszystkie gry Spółki będą dostępne na PC oraz konsole Nintendo Switch, Xbox Series X/S i PlayStation 5. Wydawcą wersji dedykowanych komputerom stacjonarnym będzie Demolish Games, wydaniem na konsole zajmie się Ultimate Games S.A., która jest głównym akcjonariuszem Spółki.
Demolish Games do końca br. zamierza wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.