Komunikaty PR

Disc Ninja Immersion Games już dostępny w Oculus Quest Store

2021-08-06  |  14:50
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Disc Ninja, autorski projekt Immersion Games – producenta gier VR z grupy Immersion, właśnie zadebiutował na platformie Oculus Quest w cenie 19.99$. Gra opiera się na zasadach popularnego w Stanach Zjednoczonych disc golfa, i jest osadzona w pełnej kolorów wizji feudalnej Japonii w wirtualnej rzeczywistości (VR). Studio planuje rozwijać dalej tytuł, m.in. poprzez wprowadzenie nowych trybów rozgrywki i kolejnych rozbudowanych map. Jednocześnie spółka jest na etapie procedowania przed GPW w Warszawie Dokumentu Informacyjnego w związku z planowanym wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect. Spółka planuje debiut na NewConnect w Q3 br.

  • Disc Ninja – największy projekt Immersion Games – zadebiutował na platformie Oculus Quest. Tytuł dostępny jest na goglach Oculus Quest i Oculus Quest 2 w cenie 19,99$.
  • Spółka planuje rozwój gry w postaci uaktualnień, z których pierwsze zawiera m.in. tryb wyścigowy.
  • Za produkcję i wydanie tytułu odpowiada Immersion Games. Budżet gry wyniósł 1,5 mln zł.
  • Immersion Games aktualnie pracuje nad drugim autorskim tytułem – Extreme Escape. Premiera gry zaplanowana jest na II połowę 2021 r. Spółka liczy na debiut na NewConnect w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.

Disc Ninja to tytuł osadzony w wirtualnym świecie, inspirowany feudalną Japonią, który łączy w sobie stylizowaną grafikę z dopracowaną symulacją rzutu dyskiem. Rozgrywka oferuje dużą grywalność, poprzez zabawę na 15 zróżnicowanych mapach i w ramach dwóch trybów zabawy. Głównym zadaniem graczy będzie pokonanie serii coraz trudniejszych tras, w jak najmniejszej ilości rzutów. Bawić się będzie można w pojedynkę lub z innymi, poprzez tryb multiplayer, umożliwiający rozgrywkę nawet dla czterech graczy.

- Disc Ninja od innych gier disc golfowych z pewnością wyróżnia strona wizualna, a także to, jak duży nacisk położyliśmy na dopracowanie fizyki rzutu dyskiem. Zależało nam, żeby w grze jak najlepiej odwzorowane były prawdziwe techniki rzucania – z ramienia, nadgarstka czy podkręcanie dysku. Poświęciliśmy wiele czasu, żeby osiągnąć wysoki poziom realizmu. Dedykujemy grę zarówno osobom, które posiadają już doświadczenie w tym sporcie, jak i tym, co będą mieli z nim styczność po raz pierwszy. Dla tych drugich przygotowaliśmy specjalny tryb pomocy w rzucaniu, który z pewnością ułatwi rozpoczęcie przygody z grą. Ponadto przepiękne krajobrazy oraz dbałość o szczegóły sprawiają, że Disc Ninja to najlepiej wyglądający symulator disc golfa wśród gier sportowych w VR - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games S.A.

Gracze będą przemierzać mroczne, bambusowe lasy, zapierające dech w piersiach świątynie czy japońskie miasta urzekające charakterystyczną dla danego regionu architekturą z przeszłości. Mapy zawierają liczne przeszkody i utrudnienia, które urozmaicają rozgrywkę, a także alternatywne ścieżki, otwierające przed graczami nowe drogi. W trakcie zabawy, można odnajdywać i odblokowywać nowe stroje i skórki do dysków. Pozwala to na personalizację swojego avatara ninja, którym gracz będzie mógł pochwalić się przed innymi. Przy projekcie Immersion Games pełni zarówno rolę wydawcy, jak i producenta. Budżet gry wyniósł 1,5 mln zł. Deweloperzy zapowiedzieli także plany rozwoju gry.

- Pierwsze uaktualnienie jest już zaplanowane i powinno pojawić się niedługo po premierze. Znajdzie się w nim m.in. nowy tryb gry – oparty na koncepcji wyścigu, gdzie nie liczy się liczba rzutów, ale dotarcie do celu w jak najkrótszym czasie. Zaplanowaliśmy także udogodnienia dla użytkowników, w tym dla tych, którzy chcieliby organizować mini-turnieje - zdradza Bartosz Rosłoński.

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=IYJstKjnSmY

Presskit: https://we.tl/t-OS9K5jYGqH

Oculus Quest Store: https://www.oculus.com/experiences/quest/3669819606376951/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Robs Group Logistic podsumowuje I kwartał 2024 r. Biuro prasowe
2024-05-16 | 14:00

Robs Group Logistic podsumowuje I kwartał 2024 r.

Robs Group Logistic SA (RGL), notowana na NewConnect spółka z branży magazynowo – logistycznej, w I kwartale 2024 r. miała 5,67 mln zł przychodów ze sprzedaży,
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-05-16 | 12:22

Milisystem publikuje wyniki za I kwartał 2024 r.

Milisystem, podmiot z branży obronności i strzelectwa, w minionym kwartale zakończył fazę testową nowych replik broni krótkiej o napędzie elektrycznym, co ma być istotną przewagą konkurencyjną w nadchodzącym sezonie
Giełda Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku
2024-05-13 | 14:30

Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku

Warszawski deweloper jeszcze w tym roku planuje dwie premiery gier Ponad 701 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży wypracował w pierwszym kwartale br. notowany na NewConnect

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.