Disc Ninja Immersion Games już dostępny w Oculus Quest Store
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Disc Ninja, autorski projekt Immersion Games – producenta gier VR z grupy Immersion, właśnie zadebiutował na platformie Oculus Quest w cenie 19.99$. Gra opiera się na zasadach popularnego w Stanach Zjednoczonych disc golfa, i jest osadzona w pełnej kolorów wizji feudalnej Japonii w wirtualnej rzeczywistości (VR). Studio planuje rozwijać dalej tytuł, m.in. poprzez wprowadzenie nowych trybów rozgrywki i kolejnych rozbudowanych map. Jednocześnie spółka jest na etapie procedowania przed GPW w Warszawie Dokumentu Informacyjnego w związku z planowanym wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect. Spółka planuje debiut na NewConnect w Q3 br.
- Disc Ninja – największy projekt Immersion Games – zadebiutował na platformie Oculus Quest. Tytuł dostępny jest na goglach Oculus Quest i Oculus Quest 2 w cenie 19,99$.
- Spółka planuje rozwój gry w postaci uaktualnień, z których pierwsze zawiera m.in. tryb wyścigowy.
- Za produkcję i wydanie tytułu odpowiada Immersion Games. Budżet gry wyniósł 1,5 mln zł.
- Immersion Games aktualnie pracuje nad drugim autorskim tytułem – Extreme Escape. Premiera gry zaplanowana jest na II połowę 2021 r. Spółka liczy na debiut na NewConnect w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.
Disc Ninja to tytuł osadzony w wirtualnym świecie, inspirowany feudalną Japonią, który łączy w sobie stylizowaną grafikę z dopracowaną symulacją rzutu dyskiem. Rozgrywka oferuje dużą grywalność, poprzez zabawę na 15 zróżnicowanych mapach i w ramach dwóch trybów zabawy. Głównym zadaniem graczy będzie pokonanie serii coraz trudniejszych tras, w jak najmniejszej ilości rzutów. Bawić się będzie można w pojedynkę lub z innymi, poprzez tryb multiplayer, umożliwiający rozgrywkę nawet dla czterech graczy.
- Disc Ninja od innych gier disc golfowych z pewnością wyróżnia strona wizualna, a także to, jak duży nacisk położyliśmy na dopracowanie fizyki rzutu dyskiem. Zależało nam, żeby w grze jak najlepiej odwzorowane były prawdziwe techniki rzucania – z ramienia, nadgarstka czy podkręcanie dysku. Poświęciliśmy wiele czasu, żeby osiągnąć wysoki poziom realizmu. Dedykujemy grę zarówno osobom, które posiadają już doświadczenie w tym sporcie, jak i tym, co będą mieli z nim styczność po raz pierwszy. Dla tych drugich przygotowaliśmy specjalny tryb pomocy w rzucaniu, który z pewnością ułatwi rozpoczęcie przygody z grą. Ponadto przepiękne krajobrazy oraz dbałość o szczegóły sprawiają, że Disc Ninja to najlepiej wyglądający symulator disc golfa wśród gier sportowych w VR - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games S.A.
Gracze będą przemierzać mroczne, bambusowe lasy, zapierające dech w piersiach świątynie czy japońskie miasta urzekające charakterystyczną dla danego regionu architekturą z przeszłości. Mapy zawierają liczne przeszkody i utrudnienia, które urozmaicają rozgrywkę, a także alternatywne ścieżki, otwierające przed graczami nowe drogi. W trakcie zabawy, można odnajdywać i odblokowywać nowe stroje i skórki do dysków. Pozwala to na personalizację swojego avatara ninja, którym gracz będzie mógł pochwalić się przed innymi. Przy projekcie Immersion Games pełni zarówno rolę wydawcy, jak i producenta. Budżet gry wyniósł 1,5 mln zł. Deweloperzy zapowiedzieli także plany rozwoju gry.
- Pierwsze uaktualnienie jest już zaplanowane i powinno pojawić się niedługo po premierze. Znajdzie się w nim m.in. nowy tryb gry – oparty na koncepcji wyścigu, gdzie nie liczy się liczba rzutów, ale dotarcie do celu w jak najkrótszym czasie. Zaplanowaliśmy także udogodnienia dla użytkowników, w tym dla tych, którzy chcieliby organizować mini-turnieje - zdradza Bartosz Rosłoński.
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=IYJstKjnSmY
Presskit: https://we.tl/t-OS9K5jYGqH
Oculus Quest Store: https://www.oculus.com/experiences/quest/3669819606376951/
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.