Komunikaty PR

Disc Ninja Immersion Games już dostępny w Oculus Quest Store

2021-08-06  |  14:50
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Disc Ninja, autorski projekt Immersion Games – producenta gier VR z grupy Immersion, właśnie zadebiutował na platformie Oculus Quest w cenie 19.99$. Gra opiera się na zasadach popularnego w Stanach Zjednoczonych disc golfa, i jest osadzona w pełnej kolorów wizji feudalnej Japonii w wirtualnej rzeczywistości (VR). Studio planuje rozwijać dalej tytuł, m.in. poprzez wprowadzenie nowych trybów rozgrywki i kolejnych rozbudowanych map. Jednocześnie spółka jest na etapie procedowania przed GPW w Warszawie Dokumentu Informacyjnego w związku z planowanym wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect. Spółka planuje debiut na NewConnect w Q3 br.

  • Disc Ninja – największy projekt Immersion Games – zadebiutował na platformie Oculus Quest. Tytuł dostępny jest na goglach Oculus Quest i Oculus Quest 2 w cenie 19,99$.
  • Spółka planuje rozwój gry w postaci uaktualnień, z których pierwsze zawiera m.in. tryb wyścigowy.
  • Za produkcję i wydanie tytułu odpowiada Immersion Games. Budżet gry wyniósł 1,5 mln zł.
  • Immersion Games aktualnie pracuje nad drugim autorskim tytułem – Extreme Escape. Premiera gry zaplanowana jest na II połowę 2021 r. Spółka liczy na debiut na NewConnect w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.

Disc Ninja to tytuł osadzony w wirtualnym świecie, inspirowany feudalną Japonią, który łączy w sobie stylizowaną grafikę z dopracowaną symulacją rzutu dyskiem. Rozgrywka oferuje dużą grywalność, poprzez zabawę na 15 zróżnicowanych mapach i w ramach dwóch trybów zabawy. Głównym zadaniem graczy będzie pokonanie serii coraz trudniejszych tras, w jak najmniejszej ilości rzutów. Bawić się będzie można w pojedynkę lub z innymi, poprzez tryb multiplayer, umożliwiający rozgrywkę nawet dla czterech graczy.

- Disc Ninja od innych gier disc golfowych z pewnością wyróżnia strona wizualna, a także to, jak duży nacisk położyliśmy na dopracowanie fizyki rzutu dyskiem. Zależało nam, żeby w grze jak najlepiej odwzorowane były prawdziwe techniki rzucania – z ramienia, nadgarstka czy podkręcanie dysku. Poświęciliśmy wiele czasu, żeby osiągnąć wysoki poziom realizmu. Dedykujemy grę zarówno osobom, które posiadają już doświadczenie w tym sporcie, jak i tym, co będą mieli z nim styczność po raz pierwszy. Dla tych drugich przygotowaliśmy specjalny tryb pomocy w rzucaniu, który z pewnością ułatwi rozpoczęcie przygody z grą. Ponadto przepiękne krajobrazy oraz dbałość o szczegóły sprawiają, że Disc Ninja to najlepiej wyglądający symulator disc golfa wśród gier sportowych w VR - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games S.A.

Gracze będą przemierzać mroczne, bambusowe lasy, zapierające dech w piersiach świątynie czy japońskie miasta urzekające charakterystyczną dla danego regionu architekturą z przeszłości. Mapy zawierają liczne przeszkody i utrudnienia, które urozmaicają rozgrywkę, a także alternatywne ścieżki, otwierające przed graczami nowe drogi. W trakcie zabawy, można odnajdywać i odblokowywać nowe stroje i skórki do dysków. Pozwala to na personalizację swojego avatara ninja, którym gracz będzie mógł pochwalić się przed innymi. Przy projekcie Immersion Games pełni zarówno rolę wydawcy, jak i producenta. Budżet gry wyniósł 1,5 mln zł. Deweloperzy zapowiedzieli także plany rozwoju gry.

- Pierwsze uaktualnienie jest już zaplanowane i powinno pojawić się niedługo po premierze. Znajdzie się w nim m.in. nowy tryb gry – oparty na koncepcji wyścigu, gdzie nie liczy się liczba rzutów, ale dotarcie do celu w jak najkrótszym czasie. Zaplanowaliśmy także udogodnienia dla użytkowników, w tym dla tych, którzy chcieliby organizować mini-turnieje - zdradza Bartosz Rosłoński.

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=IYJstKjnSmY

Presskit: https://we.tl/t-OS9K5jYGqH

Oculus Quest Store: https://www.oculus.com/experiences/quest/3669819606376951/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.