Komunikaty PR

Disc Ninja Immersion Games już dostępny w Oculus Quest Store

2021-08-06  |  14:50
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Disc Ninja, autorski projekt Immersion Games – producenta gier VR z grupy Immersion, właśnie zadebiutował na platformie Oculus Quest w cenie 19.99$. Gra opiera się na zasadach popularnego w Stanach Zjednoczonych disc golfa, i jest osadzona w pełnej kolorów wizji feudalnej Japonii w wirtualnej rzeczywistości (VR). Studio planuje rozwijać dalej tytuł, m.in. poprzez wprowadzenie nowych trybów rozgrywki i kolejnych rozbudowanych map. Jednocześnie spółka jest na etapie procedowania przed GPW w Warszawie Dokumentu Informacyjnego w związku z planowanym wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect. Spółka planuje debiut na NewConnect w Q3 br.

  • Disc Ninja – największy projekt Immersion Games – zadebiutował na platformie Oculus Quest. Tytuł dostępny jest na goglach Oculus Quest i Oculus Quest 2 w cenie 19,99$.
  • Spółka planuje rozwój gry w postaci uaktualnień, z których pierwsze zawiera m.in. tryb wyścigowy.
  • Za produkcję i wydanie tytułu odpowiada Immersion Games. Budżet gry wyniósł 1,5 mln zł.
  • Immersion Games aktualnie pracuje nad drugim autorskim tytułem – Extreme Escape. Premiera gry zaplanowana jest na II połowę 2021 r. Spółka liczy na debiut na NewConnect w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.

Disc Ninja to tytuł osadzony w wirtualnym świecie, inspirowany feudalną Japonią, który łączy w sobie stylizowaną grafikę z dopracowaną symulacją rzutu dyskiem. Rozgrywka oferuje dużą grywalność, poprzez zabawę na 15 zróżnicowanych mapach i w ramach dwóch trybów zabawy. Głównym zadaniem graczy będzie pokonanie serii coraz trudniejszych tras, w jak najmniejszej ilości rzutów. Bawić się będzie można w pojedynkę lub z innymi, poprzez tryb multiplayer, umożliwiający rozgrywkę nawet dla czterech graczy.

- Disc Ninja od innych gier disc golfowych z pewnością wyróżnia strona wizualna, a także to, jak duży nacisk położyliśmy na dopracowanie fizyki rzutu dyskiem. Zależało nam, żeby w grze jak najlepiej odwzorowane były prawdziwe techniki rzucania – z ramienia, nadgarstka czy podkręcanie dysku. Poświęciliśmy wiele czasu, żeby osiągnąć wysoki poziom realizmu. Dedykujemy grę zarówno osobom, które posiadają już doświadczenie w tym sporcie, jak i tym, co będą mieli z nim styczność po raz pierwszy. Dla tych drugich przygotowaliśmy specjalny tryb pomocy w rzucaniu, który z pewnością ułatwi rozpoczęcie przygody z grą. Ponadto przepiękne krajobrazy oraz dbałość o szczegóły sprawiają, że Disc Ninja to najlepiej wyglądający symulator disc golfa wśród gier sportowych w VR - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games S.A.

Gracze będą przemierzać mroczne, bambusowe lasy, zapierające dech w piersiach świątynie czy japońskie miasta urzekające charakterystyczną dla danego regionu architekturą z przeszłości. Mapy zawierają liczne przeszkody i utrudnienia, które urozmaicają rozgrywkę, a także alternatywne ścieżki, otwierające przed graczami nowe drogi. W trakcie zabawy, można odnajdywać i odblokowywać nowe stroje i skórki do dysków. Pozwala to na personalizację swojego avatara ninja, którym gracz będzie mógł pochwalić się przed innymi. Przy projekcie Immersion Games pełni zarówno rolę wydawcy, jak i producenta. Budżet gry wyniósł 1,5 mln zł. Deweloperzy zapowiedzieli także plany rozwoju gry.

- Pierwsze uaktualnienie jest już zaplanowane i powinno pojawić się niedługo po premierze. Znajdzie się w nim m.in. nowy tryb gry – oparty na koncepcji wyścigu, gdzie nie liczy się liczba rzutów, ale dotarcie do celu w jak najkrótszym czasie. Zaplanowaliśmy także udogodnienia dla użytkowników, w tym dla tych, którzy chcieliby organizować mini-turnieje - zdradza Bartosz Rosłoński.

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=IYJstKjnSmY

Presskit: https://we.tl/t-OS9K5jYGqH

Oculus Quest Store: https://www.oculus.com/experiences/quest/3669819606376951/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca
Giełda Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.
2024-08-09 | 11:00

Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.

Warszawski deweloper koncentruje się na najnowszej grze Angst: A Tale of Survival Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował w pierwszej połowie 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Mimo wybudowania ponad miliona mieszkań w ciągu dekady warunki mieszkaniowe Polaków się nie poprawiają. Rządowe programy też nie przynoszą rezultatów

Polacy wciąż wolą posiadać mieszkanie lub dom na własność, niż wynajmować lokum. Wciąż jednak wielu z nich nie może sobie pozwolić na zakup mieszkania, a ubiegłoroczny program Bezpieczny Kredyt 2 proc. dodatkowo wywindował ceny nieruchomości. Mimo wybudowania w ostatniej dekadzie ponad miliona mieszkań popyt wciąż przewyższa podaż. W dodatku brakuje kompleksowych badań pokazujących rzeczywistą skalę niedoboru lokali mieszkalnych. Zdaniem Adama Czerniaka z Polityki Insight rozwiązanie problemów mieszkaniowych wymaga złożonych działań na różnych poziomach i kierowanych do różnych grup na rynku.

Infrastruktura

Polska nie może się uwolnić od węgla. Wszystko przez brak inwestycji w modernizację sieci elektroenergetycznych

W Polsce ponad połowa linii elektroenergetycznych jest starsza niż 30 lat, a spory odsetek ma już ponad pół wieku. To powoduje coraz większe utrudnienia w zakresie możliwości przyłączania odnawialnych źródeł energii – dane URE pokazują, że liczba odmów przyłączenia do sieci z każdym rokiem znacząco rośnie. Pogarszają się też parametry sieciowe, ale – jak wskazuje NIK – pomimo to modernizacja sieci wciąż postępuje zbyt wolno. Tymczasem bez zdecydowanych inwestycji w tę infrastrukturę rozwój odnawialnych źródeł energii w Polsce nie przyspieszy i nie będzie mowy o uwolnieniu gospodarki od węgla.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.