Disc Ninja zadebiutuje 5 sierpnia na Oculus Quest
Immersion Games – producent gier VR z grupy Immersion, jednego z najbardziej doświadczonych studiów VR/AR na świecie, ogłosił datę premiery Disc Ninja na platformie Oculus Quest. Autorski projekt studia 5 sierpnia zadebiutuje na goglach Oculus Quest i Oculus Quest 2. Wraz z zapowiedzią opublikowano najnowszy trailer gry. Spółka jest na etapie procedowania przed GPW w Warszawie Dokumentu Informacyjnego w związku z planowanym wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect, które spodziewane jest w Q3 br.
- Disc Ninja to niezwykle istotny tytuł z perspektywy rozwoju naszego portfolio. Realizacja pełnej wersji wymagała od nas dopracowania wielu aspektów gry, w tym scenariusza i zawartych mechanik. Nasz zespół przygotował symulator disc golfa osadzony w wirtualnej rzeczywistości. Premiera projektu na gogle Facebooka zaplanowana jest na 5 sierpnia. Już dziś z wielką przyjemnością oddajemy w ręce graczy najnowszy trailer gry – mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games S.A.
Tytuł osadzony w wirtualnym świecie, inspirowanym feudalną Japonią, łączy w sobie stylizowaną grafikę z realistyczną symulacją rzutu dyskiem. Rozgrywka oferuje dużą grywalność, poprzez zabawę na ponad 15 zróżnicowanych mapach. Głównym zadaniem graczy będzie pokonanie serii coraz trudniejszych tras, w jak najmniejszej ilości rzutów. Bawić się będzie można w pojedynkę lub z innymi, poprzez tryb multiplayer, umożliwiający zabawę dla grup liczących do 4 graczy.
- Stale rosnąca popularność gier VR dowodzi, że warto zainteresować się tym segmentem rozrywki. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że już wkrótce będziemy mogli zaprezentować społeczności graczy nasz nowy projekt. Disc Ninja kierujemy zarówno do pasjonatów Disc Golfa, jak i entuzjastów elektronicznej rozrywki. W naszych projektach stawiamy na realizm, zabieramy graczy w dalekie podróże oraz zapewniamy przy tym sporą dawkę emocji – mówi Bartosz Rosłoński.
Przy projekcie Immersion Games pełni zarówno rolę wydawcy, jak i producenta. Budżet gry wynosi 1,5 mln zł.
Aktualnie spółka pracuje nad swoim drugim tytułem - Extreme Escape, którego premiera zaplanowana jest na II półrocze tego roku. To seria interaktywnych przygód w wirtualnej rzeczywistości, która wprowadza gracza w sytuacje rodem z filmów akcji. Tytuł łączy w sobie elementy survivalu z łamigłówkami znanymi z escape room’ów. Docelowo Immersion Games chce produkować dwa-trzy tytuły w ciągu roku, które będą dostępne na Oculus Quest Store oraz pozostałe platformy VR, m.in. Steam, Oculus Store i Viveport.
W Q4 2020 r. Immersion Games pozyskało 4,5 mln zł z prywatnych emisji akcji. Walory spółki nabyli inwestorzy prywatni oraz instytucje finansowe. – Jednym z kolejnych celów Immersion Games jest debiut na rynku NewConnect. Z dołączeniem do grona spółek publicznych celujemy w najbliższe tygodnie. Aktualnie czekamy na zatwierdzenie Dokumentu Informacyjnego przez GPW w Warszawie. O dalszych etapach będziemy informowali na bieżąco. – komentuje Bartosz Rosłoński.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.