Komunikaty PR

Disc Ninja zadebiutuje 5 sierpnia na Oculus Quest

2021-07-07  |  09:00
Biuro prasowe

 

Immersion Games – producent gier VR z grupy Immersion, jednego z najbardziej doświadczonych studiów VR/AR na świecie, ogłosił datę premiery Disc Ninja na platformie Oculus Quest. Autorski projekt studia 5 sierpnia zadebiutuje na goglach Oculus Quest i Oculus Quest 2. Wraz z zapowiedzią opublikowano najnowszy trailer gry. Spółka jest na etapie procedowania przed GPW w Warszawie Dokumentu Informacyjnego w związku z planowanym wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect, które spodziewane jest w Q3 br.

- Disc Ninja to niezwykle istotny tytuł z perspektywy rozwoju naszego portfolio. Realizacja pełnej wersji wymagała od nas dopracowania wielu aspektów gry, w tym scenariusza i zawartych mechanik. Nasz zespół przygotował symulator disc golfa osadzony w wirtualnej rzeczywistości. Premiera projektu na gogle Facebooka zaplanowana jest na 5 sierpnia. Już dziś z wielką przyjemnością oddajemy w ręce graczy najnowszy trailer gry – mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games S.A.

Tytuł osadzony w wirtualnym świecie, inspirowanym feudalną Japonią, łączy w sobie stylizowaną grafikę z realistyczną symulacją rzutu dyskiem. Rozgrywka oferuje dużą grywalność, poprzez zabawę na ponad 15 zróżnicowanych mapach. Głównym zadaniem graczy będzie pokonanie serii coraz trudniejszych tras, w jak najmniejszej ilości rzutów. Bawić się będzie można w pojedynkę lub z innymi, poprzez tryb multiplayer, umożliwiający zabawę dla grup liczących do 4 graczy.

- Stale rosnąca popularność gier VR dowodzi, że warto zainteresować się tym segmentem rozrywki. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że już wkrótce będziemy mogli zaprezentować społeczności graczy nasz nowy projekt. Disc Ninja kierujemy zarówno do pasjonatów Disc Golfa, jak i entuzjastów elektronicznej rozrywki. W naszych projektach stawiamy na realizm, zabieramy graczy w dalekie podróże oraz zapewniamy przy tym sporą dawkę emocji – mówi Bartosz Rosłoński.

Przy projekcie Immersion Games pełni zarówno rolę wydawcy, jak i producenta. Budżet gry wynosi 1,5 mln zł.

Aktualnie spółka pracuje nad swoim drugim tytułem - Extreme Escape, którego premiera zaplanowana jest na II półrocze tego roku. To seria interaktywnych przygód w wirtualnej rzeczywistości, która wprowadza gracza w sytuacje rodem z filmów akcji. Tytuł łączy w sobie elementy survivalu z łamigłówkami znanymi z escape room’ów. Docelowo Immersion Games chce produkować dwa-trzy tytuły w ciągu roku, które będą dostępne na Oculus Quest Store oraz pozostałe platformy VR, m.in. Steam, Oculus Store i Viveport.

W Q4 2020 r. Immersion Games pozyskało 4,5 mln zł z prywatnych emisji akcji. Walory spółki nabyli inwestorzy prywatni oraz instytucje finansowe. – Jednym z kolejnych celów Immersion Games jest debiut na rynku NewConnect. Z dołączeniem do grona spółek publicznych celujemy w najbliższe tygodnie. Aktualnie czekamy na zatwierdzenie Dokumentu Informacyjnego przez GPW w Warszawie. O dalszych etapach będziemy informowali na bieżąco. – komentuje Bartosz Rosłoński.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Robs Group Logistic podsumowuje I kwartał 2024 r. Biuro prasowe
2024-05-16 | 14:00

Robs Group Logistic podsumowuje I kwartał 2024 r.

Robs Group Logistic SA (RGL), notowana na NewConnect spółka z branży magazynowo – logistycznej, w I kwartale 2024 r. miała 5,67 mln zł przychodów ze sprzedaży,
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-05-16 | 12:22

Milisystem publikuje wyniki za I kwartał 2024 r.

Milisystem, podmiot z branży obronności i strzelectwa, w minionym kwartale zakończył fazę testową nowych replik broni krótkiej o napędzie elektrycznym, co ma być istotną przewagą konkurencyjną w nadchodzącym sezonie
Giełda Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku
2024-05-13 | 14:30

Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku

Warszawski deweloper jeszcze w tym roku planuje dwie premiery gier Ponad 701 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży wypracował w pierwszym kwartale br. notowany na NewConnect

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.