Disc Ninja zadebiutuje 5 sierpnia na Oculus Quest

Immersion Games – producent gier VR z grupy Immersion, jednego z najbardziej doświadczonych studiów VR/AR na świecie, ogłosił datę premiery Disc Ninja na platformie Oculus Quest. Autorski projekt studia 5 sierpnia zadebiutuje na goglach Oculus Quest i Oculus Quest 2. Wraz z zapowiedzią opublikowano najnowszy trailer gry. Spółka jest na etapie procedowania przed GPW w Warszawie Dokumentu Informacyjnego w związku z planowanym wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect, które spodziewane jest w Q3 br.
- Disc Ninja to niezwykle istotny tytuł z perspektywy rozwoju naszego portfolio. Realizacja pełnej wersji wymagała od nas dopracowania wielu aspektów gry, w tym scenariusza i zawartych mechanik. Nasz zespół przygotował symulator disc golfa osadzony w wirtualnej rzeczywistości. Premiera projektu na gogle Facebooka zaplanowana jest na 5 sierpnia. Już dziś z wielką przyjemnością oddajemy w ręce graczy najnowszy trailer gry – mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games S.A.
Tytuł osadzony w wirtualnym świecie, inspirowanym feudalną Japonią, łączy w sobie stylizowaną grafikę z realistyczną symulacją rzutu dyskiem. Rozgrywka oferuje dużą grywalność, poprzez zabawę na ponad 15 zróżnicowanych mapach. Głównym zadaniem graczy będzie pokonanie serii coraz trudniejszych tras, w jak najmniejszej ilości rzutów. Bawić się będzie można w pojedynkę lub z innymi, poprzez tryb multiplayer, umożliwiający zabawę dla grup liczących do 4 graczy.
- Stale rosnąca popularność gier VR dowodzi, że warto zainteresować się tym segmentem rozrywki. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że już wkrótce będziemy mogli zaprezentować społeczności graczy nasz nowy projekt. Disc Ninja kierujemy zarówno do pasjonatów Disc Golfa, jak i entuzjastów elektronicznej rozrywki. W naszych projektach stawiamy na realizm, zabieramy graczy w dalekie podróże oraz zapewniamy przy tym sporą dawkę emocji – mówi Bartosz Rosłoński.
Przy projekcie Immersion Games pełni zarówno rolę wydawcy, jak i producenta. Budżet gry wynosi 1,5 mln zł.
Aktualnie spółka pracuje nad swoim drugim tytułem - Extreme Escape, którego premiera zaplanowana jest na II półrocze tego roku. To seria interaktywnych przygód w wirtualnej rzeczywistości, która wprowadza gracza w sytuacje rodem z filmów akcji. Tytuł łączy w sobie elementy survivalu z łamigłówkami znanymi z escape room’ów. Docelowo Immersion Games chce produkować dwa-trzy tytuły w ciągu roku, które będą dostępne na Oculus Quest Store oraz pozostałe platformy VR, m.in. Steam, Oculus Store i Viveport.
W Q4 2020 r. Immersion Games pozyskało 4,5 mln zł z prywatnych emisji akcji. Walory spółki nabyli inwestorzy prywatni oraz instytucje finansowe. – Jednym z kolejnych celów Immersion Games jest debiut na rynku NewConnect. Z dołączeniem do grona spółek publicznych celujemy w najbliższe tygodnie. Aktualnie czekamy na zatwierdzenie Dokumentu Informacyjnego przez GPW w Warszawie. O dalszych etapach będziemy informowali na bieżąco. – komentuje Bartosz Rosłoński.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.