Komunikaty PR

DO OK rozwija projekt dla strategicznego klienta z Holandii z branży ubezpieczeń

2021-07-26  |  15:00
Biuro prasowe

 

DO OK SA, notowana na NewConnect firma specjalizująca się w konsultingu IT i dostarczaniu kompleksowych usług programistycznych, rozpocznie pracę nad projektem dla strategicznego klienta z Holandii. Będzie to już drugi projekt realizowany z tym podmiotem. Szacowana wartość przychodów ze sprzedaży  wyniesie 2,2 mln zł, a czas prac 18 miesięcy. Współpraca będzie rozliczona w modelu time & material.  Spółka od czerwca realizuje także umowę z podmiotem norweskim – stworzenie aplikacji mobilnych inteligentnych urządzeń grzewczych o wartości około 0,5 mln zł.

– Prace z naszym partnerem z Holandii rozpoczniemy już w lipcu. Szacowany czas realizacji projektu, w którym odpowiadamy za zarządzanie i development to półtora roku. Nie wykluczamy jednak, że pojawią się kolejne umowy ze spółką córką Grupy Achmea. Jesteśmy zadowoleni z perspektyw, które otwierają się przed nami – mówi Dmitrij Żatuchin, prezes DO OK.   

Niedawno spółka DO OK uzyskała pozytywnie audyty ISO 9001 (jakość)  i ISO 27001 (bezpieczeństwo danych), dzięki certyfikacji spółka stała się jednym z niewielu software house’ów w Polsce posiadającymi takie standardy. Od początku lipca firma uzyskała status partnera zarządzanego przez Microsoft (ISV). Dzięki tej współpracy DO OK chce zwiększyć widoczność produktu DoConnect wśród klientów z sektora energetycznego i branży produkującej produkty jednostkowe – samochody, telefony, zabawki i inne.

– Wiemy, że w biznesie istotne jest zaufanie do partnerów, dlatego stawiamy na dużą wiarygodność naszych produktów. Stale rozwijamy też DoConnect - platformę w chmurze, ułatwiającą firmom prowadzenie działalności operacyjnej. Widzimy, że klienci są  zainteresowani tym rozwiązaniem, szczególnie, że pandemia pokazała, jak istotna jest elastyczność w prowadzeniu biznesu – dodaje Dmitrij Żatuchin.

W czerwcu DO OK podpisało umowę z norweską spółką o wartości 0,5 mln zł na wykonanie aplikacji mobilnych do inteligentnych urządzeń grzewczych. W maju spółka zawarła umowę z duńską firmą na rozwój aplikacji mobilnej, przychody ze sprzedaży z tego projektu mogą osiągnąć poziom około 0,7 mln zł do końca 2021 r. Inna umowa realizowana od maja br. dotyczy stworzenia oprogramowania dla norweskiej firmy specjalizującej się w technologii bezprzewodowej, która zapewnia inteligentne rozwiązania dla bezpieczeństwa żeglugi morskiej.

Obecnie DO OK realizuje 13 projektów, a 70 proc. obrotów spółki generowane jest przez współpracę z zagranicznymi podmiotami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.