Komunikaty PR

DO OK rozwija projekt dla strategicznego klienta z Holandii z branży ubezpieczeń

2021-07-26  |  15:00
Biuro prasowe

 

DO OK SA, notowana na NewConnect firma specjalizująca się w konsultingu IT i dostarczaniu kompleksowych usług programistycznych, rozpocznie pracę nad projektem dla strategicznego klienta z Holandii. Będzie to już drugi projekt realizowany z tym podmiotem. Szacowana wartość przychodów ze sprzedaży  wyniesie 2,2 mln zł, a czas prac 18 miesięcy. Współpraca będzie rozliczona w modelu time & material.  Spółka od czerwca realizuje także umowę z podmiotem norweskim – stworzenie aplikacji mobilnych inteligentnych urządzeń grzewczych o wartości około 0,5 mln zł.

– Prace z naszym partnerem z Holandii rozpoczniemy już w lipcu. Szacowany czas realizacji projektu, w którym odpowiadamy za zarządzanie i development to półtora roku. Nie wykluczamy jednak, że pojawią się kolejne umowy ze spółką córką Grupy Achmea. Jesteśmy zadowoleni z perspektyw, które otwierają się przed nami – mówi Dmitrij Żatuchin, prezes DO OK.   

Niedawno spółka DO OK uzyskała pozytywnie audyty ISO 9001 (jakość)  i ISO 27001 (bezpieczeństwo danych), dzięki certyfikacji spółka stała się jednym z niewielu software house’ów w Polsce posiadającymi takie standardy. Od początku lipca firma uzyskała status partnera zarządzanego przez Microsoft (ISV). Dzięki tej współpracy DO OK chce zwiększyć widoczność produktu DoConnect wśród klientów z sektora energetycznego i branży produkującej produkty jednostkowe – samochody, telefony, zabawki i inne.

– Wiemy, że w biznesie istotne jest zaufanie do partnerów, dlatego stawiamy na dużą wiarygodność naszych produktów. Stale rozwijamy też DoConnect - platformę w chmurze, ułatwiającą firmom prowadzenie działalności operacyjnej. Widzimy, że klienci są  zainteresowani tym rozwiązaniem, szczególnie, że pandemia pokazała, jak istotna jest elastyczność w prowadzeniu biznesu – dodaje Dmitrij Żatuchin.

W czerwcu DO OK podpisało umowę z norweską spółką o wartości 0,5 mln zł na wykonanie aplikacji mobilnych do inteligentnych urządzeń grzewczych. W maju spółka zawarła umowę z duńską firmą na rozwój aplikacji mobilnej, przychody ze sprzedaży z tego projektu mogą osiągnąć poziom około 0,7 mln zł do końca 2021 r. Inna umowa realizowana od maja br. dotyczy stworzenia oprogramowania dla norweskiej firmy specjalizującej się w technologii bezprzewodowej, która zapewnia inteligentne rozwiązania dla bezpieczeństwa żeglugi morskiej.

Obecnie DO OK realizuje 13 projektów, a 70 proc. obrotów spółki generowane jest przez współpracę z zagranicznymi podmiotami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.