Komunikaty PR

DO OK rozwija projekt dla strategicznego klienta z Holandii z branży ubezpieczeń

2021-07-26  |  15:00
Biuro prasowe

 

DO OK SA, notowana na NewConnect firma specjalizująca się w konsultingu IT i dostarczaniu kompleksowych usług programistycznych, rozpocznie pracę nad projektem dla strategicznego klienta z Holandii. Będzie to już drugi projekt realizowany z tym podmiotem. Szacowana wartość przychodów ze sprzedaży  wyniesie 2,2 mln zł, a czas prac 18 miesięcy. Współpraca będzie rozliczona w modelu time & material.  Spółka od czerwca realizuje także umowę z podmiotem norweskim – stworzenie aplikacji mobilnych inteligentnych urządzeń grzewczych o wartości około 0,5 mln zł.

– Prace z naszym partnerem z Holandii rozpoczniemy już w lipcu. Szacowany czas realizacji projektu, w którym odpowiadamy za zarządzanie i development to półtora roku. Nie wykluczamy jednak, że pojawią się kolejne umowy ze spółką córką Grupy Achmea. Jesteśmy zadowoleni z perspektyw, które otwierają się przed nami – mówi Dmitrij Żatuchin, prezes DO OK.   

Niedawno spółka DO OK uzyskała pozytywnie audyty ISO 9001 (jakość)  i ISO 27001 (bezpieczeństwo danych), dzięki certyfikacji spółka stała się jednym z niewielu software house’ów w Polsce posiadającymi takie standardy. Od początku lipca firma uzyskała status partnera zarządzanego przez Microsoft (ISV). Dzięki tej współpracy DO OK chce zwiększyć widoczność produktu DoConnect wśród klientów z sektora energetycznego i branży produkującej produkty jednostkowe – samochody, telefony, zabawki i inne.

– Wiemy, że w biznesie istotne jest zaufanie do partnerów, dlatego stawiamy na dużą wiarygodność naszych produktów. Stale rozwijamy też DoConnect - platformę w chmurze, ułatwiającą firmom prowadzenie działalności operacyjnej. Widzimy, że klienci są  zainteresowani tym rozwiązaniem, szczególnie, że pandemia pokazała, jak istotna jest elastyczność w prowadzeniu biznesu – dodaje Dmitrij Żatuchin.

W czerwcu DO OK podpisało umowę z norweską spółką o wartości 0,5 mln zł na wykonanie aplikacji mobilnych do inteligentnych urządzeń grzewczych. W maju spółka zawarła umowę z duńską firmą na rozwój aplikacji mobilnej, przychody ze sprzedaży z tego projektu mogą osiągnąć poziom około 0,7 mln zł do końca 2021 r. Inna umowa realizowana od maja br. dotyczy stworzenia oprogramowania dla norweskiej firmy specjalizującej się w technologii bezprzewodowej, która zapewnia inteligentne rozwiązania dla bezpieczeństwa żeglugi morskiej.

Obecnie DO OK realizuje 13 projektów, a 70 proc. obrotów spółki generowane jest przez współpracę z zagranicznymi podmiotami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.