DRAGO entertainment zawarło list intencyjny z MD Games

Tytuł Gas Station Simulator, od DRAGO entertainment – notowanego na NewConnect producenta gier wideo, pojawi się na rynku nie tylko na PC, ale i w wersjach konsolowych. Dzięki zawartej umowie intencyjnej ze studiem MD Games, gra zadebiutuje na platformach PlayStation i Xbox. Jednocześnie prolog Gas Station Simulator: Early Days dzisiaj otrzyma kolejne wzbogacenia w postaci 8 nowych wersji językowych. Premiera pełnej wersji symulatora prowadzenia stacji benzynowej zaplanowana jest na Q3 br.
– Cieszę się, że w niedługim czasie po sukcesie prologu Gas Station Simulator: Early Days na PC, podpisaliśmy list intencyjny z MD Games, na wykonanie portu pełnej wersji gry na popularne platformy konsolowe - PlayStation i Xbox. Liczymy, że na sprzęcie od Sony i Microsoftu produkcja ta będzie cieszyła się niesłabnącym zainteresowaniem. Dotychczasowa współpraca z MD Games przebiega bardzo dobrze, dlatego wybór twórcy portu kolejnego naszego tytułu poparty jest dotychczasowym doświadczeniem oraz kompetencjami tego zespołu. – mówi Joanna Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment. – Gas Station Simulator to nie jedyny tytuł jaki zamierzamy w najbliższym czasie skierować na platformy konsolowe, więcej szczegółów przekażemy już wkrótce. Niemniej jednak cieszę się, że coraz bardziej dywersyfikujemy grupę naszych odbiorców. Przypomnę, że rozważamy również adaptację Gas Station Simulator do wersji planszowej – dodaje Joanna Tynor.
Gas Station Simulator pozwala na rozbudowę i odnowę zniszczonej stacji benzynowej. Gracz może zajmować się renowacją i zagospodarowaniem zarówno samego budynku stacji, dojazdu do niej oraz terenu wokół. Użytkownik również ma za zadanie wyposażyć stację paliw w niezbędne urządzenia, wprowadzić sprzedaż podstawowych towarów potrzebnych kierowcom oraz kontynuować rozbudowę biznesu o dalsze usługi i towary zwiększające zyski i atrakcyjność unikalnej stacji benzynowej.
- Dla miłośników naszej gry mamy także drugą dobrą wiadomość. Od dzisiaj prolog Gas Station Simulator: Early Days dostępny będzie także w 8 dodatkowych wersjach językowych. Udostępniamy go w języku rosyjskim, chińskim, tureckim, niemieckim, czeskim, portugalskim (brazylijskim), ukraińskim, a nawet tajskim. W zanadrzu mamy kolejne wersje językowe, które jeszcze są w trakcie testów. Chcemy umożliwić dostęp do Gas Station Simulator możliwie najszerszej grupie odbiorców, bacznie obserwujemy skąd spływa zainteresowanie. Tłumaczenia na języki obce są swego rodzaju ukłonem dla wspaniałej społeczności, która buduje się wokół naszej produkcji. – mówi Lucjan Mikociak, szef studia DRAGO entertainment.
Rolę wydawcy projektu na PC pełni notowana na NewConnect spółka Movie Games, jednocześnie jeden z akcjonariuszy DRAGO entertainment.
W 2021 r. użytkownicy PC i konsol przeznaczą na rozrywkę łącznie 84 mld USD.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.