DRAGO entertainment ma umowę z HeartBeat Interactive Entertainment Ltd.
DRAGO entertainment S.A. – notowany na NewConnect producent gier wideo, zawarł umowę z HeartBeat Interactive Entertainment Ltd. z siedzibą w Fujian. W ramach umowy chiński wydawca jest odpowiedzialny za wydanie oraz dystrybucję na rynku chińskim dwóch tytułów z portfolio produkcyjnego krakowskiego Studia. Mowa o Gas Station Simulator i Winter Survival Simulator. DRAGO entertainment S.A. wypracowała w 2020 r. przychody netto ze sprzedaży na poziomie niespełna 0,46 mln zł.
- Chiński rynek gier wideo to rynek ustabilizowany, który odpowiada za istotną część wydatków na gry PC. Jesteśmy podekscytowani, że dwie gry, nad którymi aktualnie pracuje nasz zespół, zostaną wydane także na rynku chińskim, z odpowiednio dostosowanym do tego rynku marketingiem. Chodzi o Gas Station Simulator oraz Winter Survival Simulator. Za wydanie i dystrybucję na terenie Chin odpowiedzialne będzie znane i skutecznie działające w tym obszarze Studio HeartBeat Interactive Entertainment. Współpracę nawiązaliśmy dzięki Duality S.A, które pomogło nam w kontakcie z chińskim partnerem. – informuje Lucjan Mikociak, szef Studia DRAGO entertainment.
Gas Station Simulator pozwala graczom na rozbudowę i odnowę zniszczonej stacji benzynowej. Użytkownik wyposaża stację benzynową w niezbędne urządzenia, wprowadza sprzedaż podstawowych towarów potrzebnych kierowcom oraz kontynuuje rozbudowę biznesu o dalsze usługi i towary zwiększające atrakcyjność unikalnej stacji benzynowej. 28 kwietnia br. na platformie Steam Studio zaprezentowało bezpłatny prolog do GSS. Gas Station Simulator: Early Days od początku cieszy się dużym zainteresowaniem wśród graczy. Od jego publikacji spółka obserwuje znaczny przyrost na wishliście tytułu, liczący ok. 1500 zapisów dziennie. Natomiast w Winter Survival Simulator gracz będzie wędrował po parku stanowym w Stanach Zjednoczonych wzdłuż gór Mount Washington. Wyprawa ta będzie pełną grozy i niepewności walką o przetrwanie. Rozgrywka będzie zapełniać doznania zimna, pragnienia, głodu i skrajnego wyczerpania. Tytuł w lutym br. znalazł się na TOP Wishlist platformy Steam. Projekt powstaje we współpracy ze znanym survivalistą - Markiem Kamińskim. Symulator przetrwania pojawi się na rynku w 2021 roku.
- Obserwując rosnące zainteresowanie naszymi tytułami pokładamy spore nadzieje w tym, że zarówno GSS, jak i WSS zdobędą jeszcze szersze grono fanów, pochodzących m.in. z drugiego krańca świata. Warto podkreślić, że chińscy gracze to wymagający użytkownicy, ale mocno doceniający zagranicznych twórców. Umowa z HeartBeat Interactive Entertainment obejmuje nie tylko grę i jej aktualizację w przyszłości, ale również DLC. Ewentualne dalsze części gry, jak również jej porty na konsole pozostawiamy u siebie. – mówi Lucjan Mikociak.
DRAGO entertainment S.A. ogłosiła wyniki za 2020 r. Spółka w raportowanym okresie wypracowała przychody netto ze sprzedaży na poziomie prawie 0,46 mln zł, co dało 16 proc. wzrost wyniku w porównaniu do roku 2019. – W minionym roku nie odnotowaliśmy zysku netto, ponieważ w tym czasie koncentrowaliśmy się wyłącznie na procesie produkcyjnym dot. kilku autorskich projektów. Część z nich swoje premiery będzie miała jeszcze w tym roku, liczymy że będzie miało to wpływ na wzrost wyników finansowych DRAGO w kolejnych okresach – mówi Joanna Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment.
Wishlisty wszystkich autorskich gier od DRAGO entertainment obecnie wynoszą prawie 250 000 zapisów.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.