DRAGO entertainment ma umowę z HeartBeat Interactive Entertainment Ltd.
DRAGO entertainment S.A. – notowany na NewConnect producent gier wideo, zawarł umowę z HeartBeat Interactive Entertainment Ltd. z siedzibą w Fujian. W ramach umowy chiński wydawca jest odpowiedzialny za wydanie oraz dystrybucję na rynku chińskim dwóch tytułów z portfolio produkcyjnego krakowskiego Studia. Mowa o Gas Station Simulator i Winter Survival Simulator. DRAGO entertainment S.A. wypracowała w 2020 r. przychody netto ze sprzedaży na poziomie niespełna 0,46 mln zł.
- Chiński rynek gier wideo to rynek ustabilizowany, który odpowiada za istotną część wydatków na gry PC. Jesteśmy podekscytowani, że dwie gry, nad którymi aktualnie pracuje nasz zespół, zostaną wydane także na rynku chińskim, z odpowiednio dostosowanym do tego rynku marketingiem. Chodzi o Gas Station Simulator oraz Winter Survival Simulator. Za wydanie i dystrybucję na terenie Chin odpowiedzialne będzie znane i skutecznie działające w tym obszarze Studio HeartBeat Interactive Entertainment. Współpracę nawiązaliśmy dzięki Duality S.A, które pomogło nam w kontakcie z chińskim partnerem. – informuje Lucjan Mikociak, szef Studia DRAGO entertainment.
Gas Station Simulator pozwala graczom na rozbudowę i odnowę zniszczonej stacji benzynowej. Użytkownik wyposaża stację benzynową w niezbędne urządzenia, wprowadza sprzedaż podstawowych towarów potrzebnych kierowcom oraz kontynuuje rozbudowę biznesu o dalsze usługi i towary zwiększające atrakcyjność unikalnej stacji benzynowej. 28 kwietnia br. na platformie Steam Studio zaprezentowało bezpłatny prolog do GSS. Gas Station Simulator: Early Days od początku cieszy się dużym zainteresowaniem wśród graczy. Od jego publikacji spółka obserwuje znaczny przyrost na wishliście tytułu, liczący ok. 1500 zapisów dziennie. Natomiast w Winter Survival Simulator gracz będzie wędrował po parku stanowym w Stanach Zjednoczonych wzdłuż gór Mount Washington. Wyprawa ta będzie pełną grozy i niepewności walką o przetrwanie. Rozgrywka będzie zapełniać doznania zimna, pragnienia, głodu i skrajnego wyczerpania. Tytuł w lutym br. znalazł się na TOP Wishlist platformy Steam. Projekt powstaje we współpracy ze znanym survivalistą - Markiem Kamińskim. Symulator przetrwania pojawi się na rynku w 2021 roku.
- Obserwując rosnące zainteresowanie naszymi tytułami pokładamy spore nadzieje w tym, że zarówno GSS, jak i WSS zdobędą jeszcze szersze grono fanów, pochodzących m.in. z drugiego krańca świata. Warto podkreślić, że chińscy gracze to wymagający użytkownicy, ale mocno doceniający zagranicznych twórców. Umowa z HeartBeat Interactive Entertainment obejmuje nie tylko grę i jej aktualizację w przyszłości, ale również DLC. Ewentualne dalsze części gry, jak również jej porty na konsole pozostawiamy u siebie. – mówi Lucjan Mikociak.
DRAGO entertainment S.A. ogłosiła wyniki za 2020 r. Spółka w raportowanym okresie wypracowała przychody netto ze sprzedaży na poziomie prawie 0,46 mln zł, co dało 16 proc. wzrost wyniku w porównaniu do roku 2019. – W minionym roku nie odnotowaliśmy zysku netto, ponieważ w tym czasie koncentrowaliśmy się wyłącznie na procesie produkcyjnym dot. kilku autorskich projektów. Część z nich swoje premiery będzie miała jeszcze w tym roku, liczymy że będzie miało to wpływ na wzrost wyników finansowych DRAGO w kolejnych okresach – mówi Joanna Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment.
Wishlisty wszystkich autorskich gier od DRAGO entertainment obecnie wynoszą prawie 250 000 zapisów.
Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023
DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.