Komunikaty PR

DRAGO entertainment z 56 proc. wzrostem przychodów netto r/r w I kwartale 2021r.

2021-05-13  |  09:00
Biuro prasowe

 

DRAGO entertainment – notowany na NewConnect producent gier wideo specjalizujący się w grach z gatunku symulator & survival, wypracował w I kwartale br. prawie 113 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży. To 56 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu ub. roku. Obecnie Studio pracuje nad kilkoma autorskimi tytułami, w tym Winter Survival Simulator, Gas Station Simulator, Food Truck Simulator, czy Red Frost. Wishlisty wszystkich autorskich gier DRAGO entertainment wynoszą prawie 250 tys. zapisów.  

- W pierwszym kwartale br. odnotowaliśmy przychody netto ze sprzedaży na poziomie prawie 113 tys. zł. Co warte podkreślenia, w raportowanym okresie nie wydaliśmy żadnej gry, przez co nie odnotowaliśmy zysku.  Był to dla nas czas intensywnej produkcji, przed nami najważniejsze premiery.  Jeszcze w tym roku do sprzedaży trafi kilka gier z naszego portfolio. Najbliższą premierą będzie Gas Station Simulator, którego prolog został już pobrany przez ponad 100 tys. graczy. – mówi Joanna Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment.  

Od 28 kwietnia prolog Gas Station Simulator: Early Days jest dostępny na platformie Steam. Gracze mogą w nim zmierzyć się z rozbudową zniszczonej stacji benzynowej. Projekt w zaledwie kilka dni otrzymał ponad 90 proc. pozytywnych recenzji i cały czas utrzymuje się na poziomie pomiędzy 91-93 proc. Dzienny przyrost wishlisty tego projektu sięga ok. 1500 zapisów. Wydawcą tytułu jest notowana na NewConnect spółka Movie Games. Premiera gry zaplanowana jest na lato br.

DRAGO entertainment pracuje jednocześnie nad kilkoma innymi tytułami, w tym m.in. Red Frost, Food Truck Simulator, czy Winter Survival Simulator. Ostatni projekt w lutym tego roku trafił na TOP Wishlist platformy Steam. Winter Survival Simulator powstaje we współpracy z podróżnikiem Markiem Kamińskim. Gra umożliwia użytkownikom wędrówkę po parku stanowym w USA wśród wzgórz Mount Washington. Symulator przetrwania pojawi się na rynku do końca 2021 r. Tytuł niezmiennie utrzymuje się na pierwszych stronach platformy Steam, wśród najbardziej oczekiwanych symulatorów oraz gier z gatunku adventures.

W kwietniu br. Studio zawarło umowy z Movie Games Mobile oraz Bored Games. W ramach pierwszej umowy powstaną wersje mobilne gier z portfolio produkcyjnego DRAGO entertainment. Bored Games zrealizuje wybrane projekty z portfolio produkcyjnego DRAGO w wersjach planszowych. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.