Komunikaty PR

DRAGO entertainment z 56 proc. wzrostem przychodów netto r/r w I kwartale 2021r.

2021-05-13  |  09:00
Biuro prasowe

 

DRAGO entertainment – notowany na NewConnect producent gier wideo specjalizujący się w grach z gatunku symulator & survival, wypracował w I kwartale br. prawie 113 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży. To 56 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu ub. roku. Obecnie Studio pracuje nad kilkoma autorskimi tytułami, w tym Winter Survival Simulator, Gas Station Simulator, Food Truck Simulator, czy Red Frost. Wishlisty wszystkich autorskich gier DRAGO entertainment wynoszą prawie 250 tys. zapisów.  

- W pierwszym kwartale br. odnotowaliśmy przychody netto ze sprzedaży na poziomie prawie 113 tys. zł. Co warte podkreślenia, w raportowanym okresie nie wydaliśmy żadnej gry, przez co nie odnotowaliśmy zysku.  Był to dla nas czas intensywnej produkcji, przed nami najważniejsze premiery.  Jeszcze w tym roku do sprzedaży trafi kilka gier z naszego portfolio. Najbliższą premierą będzie Gas Station Simulator, którego prolog został już pobrany przez ponad 100 tys. graczy. – mówi Joanna Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment.  

Od 28 kwietnia prolog Gas Station Simulator: Early Days jest dostępny na platformie Steam. Gracze mogą w nim zmierzyć się z rozbudową zniszczonej stacji benzynowej. Projekt w zaledwie kilka dni otrzymał ponad 90 proc. pozytywnych recenzji i cały czas utrzymuje się na poziomie pomiędzy 91-93 proc. Dzienny przyrost wishlisty tego projektu sięga ok. 1500 zapisów. Wydawcą tytułu jest notowana na NewConnect spółka Movie Games. Premiera gry zaplanowana jest na lato br.

DRAGO entertainment pracuje jednocześnie nad kilkoma innymi tytułami, w tym m.in. Red Frost, Food Truck Simulator, czy Winter Survival Simulator. Ostatni projekt w lutym tego roku trafił na TOP Wishlist platformy Steam. Winter Survival Simulator powstaje we współpracy z podróżnikiem Markiem Kamińskim. Gra umożliwia użytkownikom wędrówkę po parku stanowym w USA wśród wzgórz Mount Washington. Symulator przetrwania pojawi się na rynku do końca 2021 r. Tytuł niezmiennie utrzymuje się na pierwszych stronach platformy Steam, wśród najbardziej oczekiwanych symulatorów oraz gier z gatunku adventures.

W kwietniu br. Studio zawarło umowy z Movie Games Mobile oraz Bored Games. W ramach pierwszej umowy powstaną wersje mobilne gier z portfolio produkcyjnego DRAGO entertainment. Bored Games zrealizuje wybrane projekty z portfolio produkcyjnego DRAGO w wersjach planszowych. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.