Komunikaty PR

Dwa dni pozostały do premiery Sniper Ghost Warrior Contracts2

2021-06-02  |  09:00
Biuro prasowe

 

4 czerwca odbędzie się długo wyczekiwana przez graczy premiera Sniper Ghost Warrior Contracts 2 z portfolio CI Games. Tytuł zadebiutuje jednocześnie na PS4, Xbox One, Xbox Series X|S oraz PC. W następnej kolejności gra będzie dostępna także na PS5. CI Games szykuje intensywną kampanię marketingową.

- Działania promocyjne wokół SGWC 2 już trwają. Zdecydowanie największa część budżetu przeznaczona na kampanię, zostanie wydana w dniu premiery i w kolejnych dniach. Gra będzie dobrze widoczna w wielu bardzo ważnych globalnych kanałach komunikacji. Budżet kampanii jest zbliżony do budżetu poprzedniej gry natomiast budżet produkcji gry jest nieco niższy – informuje Marek Tymiński, prezes zarządu CI Games.

Więcej informacji o przebiegu kampanii przekaże Ryan Hill, szef marketingu CI Games, podczas konferencji WallStreet. Jego wystąpienie odbędzie się 9 czerwca o godz. 11:00. Rejestracji można dokonać na stronie wydarzenia.

Zespół odpowiedzialny za grę zdecydował się przenieść akcję gry z niedalekiej przyszłości w czasy współczesne na Bliski Wschód. Najważniejszą nową unikalną cechą gry są strzały snajperskie na ekstremalny dystans. Te dwa aspekty, w połączeniu z wyższą jakością oprawy wizualnej, czynią grę bardziej realistyczną i jednocześnie bardziej atrakcyjną dla fanów serii i nowych graczy.

- Wierzymy, że najnowszy tytuł zapewni wiele godzin rozgrywki z uwagi na atrakcyjną kampanię oraz design gry, który zachęca do dalszego grania i przechodzenia zaliczonych już wcześniej kontraktów w nowy sposób – dodaje Marek Tymiński.

4 czerwca gra zadebiutuje jednocześnie na PS4, Xbox One, Xbox Series X|S oraz PC. Docelowo będzie także dostępna na PS5. Posiadacze zarówno cyfrowej, jak i fizycznej wersji Sniper Ghost Warrior Contracts 2 na PS4 otrzymają darmowe, cyfrowe ulepszenie gry do wersji PS5, gdy ta pojawi się na rynku.

- Jesteśmy zadowoleni z tego jak wyglądają wersje konsolowe oraz wersja na komputery osobiste. Biorąc pod uwagę sprzedaż cyfrową to właśnie platforma PC jest dla nas potencjalnie największym rynkiem. Zdecydowaliśmy się podnieść cenę detaliczną wyrównując ją z wersjami konsolowymi. Warto podkreślić, że wishlista SGWC 2 jest znacznie wyższa niż w przypadku SGWC. Poziom preorderów jest również wyższy biorąc pod uwagę np. konsolowy rynek Stanów Zjednoczonych czy globalny PC na Steam – dodaje prezes CI Games.

Celem spółki jest powrót do ligi producentów gier w strefie full price oraz działalność wydawnicza i produkcyjna na rynku gier w średniej cenie. Największym projektem CI Games jest obecnie Lords of the Fallen 2.

Grupa zatrudnia ponad 140 osób, z czego 55 osób przy produkcji LoF 2, 43 osoby przy produkcji serii SGW i kolejnych grach studia oraz 13 osób w zespole QA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca
Giełda Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.
2024-08-09 | 11:00

Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.

Warszawski deweloper koncentruje się na najnowszej grze Angst: A Tale of Survival Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował w pierwszej połowie 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.