Komunikaty PR

Elevato SA rozważa debiut na NewConnect

2021-07-28  |  10:00
Biuro prasowe

Elevato SA, technologiczna Spółka z branży HR Tech, oferująca system automatyzujący proces rekrutacji w firmach, udostępniany w modelu SaaS, zakłada debiut na NewConnect. Spółka dynamicznie rozwija skalę swojej działalności – w minionym roku przychody Elevato zwiększyły się o 14 proc rdr. do 1,3 mln zł.

Elevato to system ATS (Applicant Tracking System), który pozwala firmom przeprowadzić skuteczny proces rekrutacji w efektywny i szybki sposób, począwszy od publikacji ogłoszeń o pracę, przez rozmowy z kandydatami online, selekcję aplikacji, aż po końcową analizę kluczowych KPI i monitorowanie efektywności całego procesu i raportowanie.

Wśród funkcjonalności oferowanych klientom przez Elevato jest m.in.  integracja zakładki „Kariera” ze strony www poprzez widget lub API, które zapewni webmasterom pełną kontrolę nad tym, jak oferty i formularz aplikacji wyświetlają się w zakładce. Ponadto, możliwe jest bieżące optymalizowanie procesu rekrutacji, dzięki kontrolowaniu wszystkich jego etapów oraz raportowanie ich skuteczności. Na uwagę zasługuje również funkcja dostosowywania etapów rekrutacji w zależności od procesu, a także automatyzacja komunikacji z kandydatami m.in. poprzez wysyłanie wiadomości na zmianę etapu rekrutacji. Istotnym faktem jest to, że klienci gromadzą w jednej wspólnej bazie CV kandydatów z różnych źródeł, niezależnie od tego, gdzie znaleźli oni ogłoszenie – pozwala to na ponowne przeszukanie bazy w przypadku kolejnych rekrutacji. Co ważne, Elevato zapewnia pełne bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych, dzięki zgodnym z RODO możliwościom zarządzania klauzulami i zgodami oraz automatyzacji usuwania danych kandydatów, którym wygasła zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

- Działamy na styku HR i technologii – poprzez automatyzację i digitalizację pomagamy firmom w prowadzeniu efektywnego procesu rekrutacyjnego. Pozwala to znacznie zaoszczędzić czas oraz istotnie usprawnia proces zatrudnienia nowych pracowników. Mogliśmy się o tym przekonać podczas szczytu pandemii COVID-19. W tym czasie praktycznie wszystkie rekrutacje odbywały się zdalnie, a dzięki naszej integracji z systemem do wideokonferencji, nasi klienci mogli zachować ciągłość procesu i z powodzeniem rekrutować nowych pracowników – komentuje Krzysztof Ogniewski, prezes zarządu Elevato.

Z systemu funkcjonującego w modelu SaaS korzystają zarówno duże korporacje, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa. Mimo pandemii, w 2020 roku Elevato zanotowało wzrost liczby klientów o 20%. Wśród nich są m. in. Ringier Axel Springer, Nazwa.pl czy Morele.net.

 - W dalszym ciągu chcemy dynamicznie skalować nasz biznes, dlatego planujemy pozyskanie kapitału, który przeznaczymy na działania marketingowe, tak kluczowe w modelu SaaS. Jedną z opcji, którą bierzemy pod uwagę, jest giełda i debiut na NewConnect – dodaje Krzysztof Ogniewski.

W 2020 r. Spółka osiągnęła 1,3 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz ponad 139 tys. zł zysku netto.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.