Elevato SA rozważa debiut na NewConnect
Elevato SA, technologiczna Spółka z branży HR Tech, oferująca system automatyzujący proces rekrutacji w firmach, udostępniany w modelu SaaS, zakłada debiut na NewConnect. Spółka dynamicznie rozwija skalę swojej działalności – w minionym roku przychody Elevato zwiększyły się o 14 proc rdr. do 1,3 mln zł.
Elevato to system ATS (Applicant Tracking System), który pozwala firmom przeprowadzić skuteczny proces rekrutacji w efektywny i szybki sposób, począwszy od publikacji ogłoszeń o pracę, przez rozmowy z kandydatami online, selekcję aplikacji, aż po końcową analizę kluczowych KPI i monitorowanie efektywności całego procesu i raportowanie.
Wśród funkcjonalności oferowanych klientom przez Elevato jest m.in. integracja zakładki „Kariera” ze strony www poprzez widget lub API, które zapewni webmasterom pełną kontrolę nad tym, jak oferty i formularz aplikacji wyświetlają się w zakładce. Ponadto, możliwe jest bieżące optymalizowanie procesu rekrutacji, dzięki kontrolowaniu wszystkich jego etapów oraz raportowanie ich skuteczności. Na uwagę zasługuje również funkcja dostosowywania etapów rekrutacji w zależności od procesu, a także automatyzacja komunikacji z kandydatami m.in. poprzez wysyłanie wiadomości na zmianę etapu rekrutacji. Istotnym faktem jest to, że klienci gromadzą w jednej wspólnej bazie CV kandydatów z różnych źródeł, niezależnie od tego, gdzie znaleźli oni ogłoszenie – pozwala to na ponowne przeszukanie bazy w przypadku kolejnych rekrutacji. Co ważne, Elevato zapewnia pełne bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych, dzięki zgodnym z RODO możliwościom zarządzania klauzulami i zgodami oraz automatyzacji usuwania danych kandydatów, którym wygasła zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
- Działamy na styku HR i technologii – poprzez automatyzację i digitalizację pomagamy firmom w prowadzeniu efektywnego procesu rekrutacyjnego. Pozwala to znacznie zaoszczędzić czas oraz istotnie usprawnia proces zatrudnienia nowych pracowników. Mogliśmy się o tym przekonać podczas szczytu pandemii COVID-19. W tym czasie praktycznie wszystkie rekrutacje odbywały się zdalnie, a dzięki naszej integracji z systemem do wideokonferencji, nasi klienci mogli zachować ciągłość procesu i z powodzeniem rekrutować nowych pracowników – komentuje Krzysztof Ogniewski, prezes zarządu Elevato.
Z systemu funkcjonującego w modelu SaaS korzystają zarówno duże korporacje, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa. Mimo pandemii, w 2020 roku Elevato zanotowało wzrost liczby klientów o 20%. Wśród nich są m. in. Ringier Axel Springer, Nazwa.pl czy Morele.net.
- W dalszym ciągu chcemy dynamicznie skalować nasz biznes, dlatego planujemy pozyskanie kapitału, który przeznaczymy na działania marketingowe, tak kluczowe w modelu SaaS. Jedną z opcji, którą bierzemy pod uwagę, jest giełda i debiut na NewConnect – dodaje Krzysztof Ogniewski.
W 2020 r. Spółka osiągnęła 1,3 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz ponad 139 tys. zł zysku netto.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.