Epic VR ma umowę z Toyotą
Epic VR, doświadczony Software House VR/AR, nawiązał współpracę z Toyotą. Spółki podpisały umowę na mocy której Epic VR przygotuje rozwiązanie VR dla znanego koncernu motoryzacyjnego. Aplikacja wykorzystywana będzie do wsparcia wewnętrznych szkoleń pracowników Toyoty. Jednocześnie Epic VR rozwija swoją działalność na rynku gier, obecnie pracuje nad swoją grą survivalową w technologii VR.
- Cieszymy się, że do grona naszych partnerów biznesowych dołączyła globalna marka motoryzacyjna Toyota. W ramach nawiązanej współpracy i zawartej umowy zrealizujemy projekt aplikacji VR, która będzie wspierać wewnętrzne szkolenia pracowników koncernu motoryzacyjnego. W aplikacji skupiamy się na pokazaniu skutków potencjalnych błędnych decyzji – informuje Adrian Łapczyński, prezes zarządu Epic VR.
Wirtualna rzeczywistość zyskuje coraz większą popularność w projektach szkoleniowych ze względu na umożliwianie realnych odtworzeń potencjalnych zagrożeń. – W projekcie dla Toyoty skupimy się na zademonstrowaniu w praktyce popełnionego błędu, wraz ze wszystkimi skutkami, jakie może on mieć dla końcowego odbiorcy produktu, jakim jest samochód. Obecnie jesteśmy na finalnym etapie prac nad aplikacją – mówi Adrian Łapczyński.
To nie jedyny projekt Epic VR dla branży motoryzacyjnej. Spółka zrealizowała już rozwiązanie dla Mitsubishi. Był to projekt promocyjny, w którym każdy mógł doświadczyć wirtualnej przejażdżki nowym, niedostępnym jeszcze wówczas w Polsce, modelem samochodu.
Epic VR od lat rozwija swoje kompetencje w obszarze szkoleniowym. Wyspecjalizowani pracownicy firmy dostarczają zaawansowane rozwiązania m.in. dla branży lotniczej, kopalni, jak i branży medycznej. Spółka dywersyfikuje swoją działalność również o rynek gier VR. Obecnie Epic VR pracuje nad grą survivalową pod roboczym tytułem Reptile Park VR na platformy Oculus Quest i Steam VR. W produkcji przeplatać się będą motywy współczesne i elementy sci-fi. Tytuł dostępny będzie w trybie dla jednego gracza, jednak spółka nie wyklucza wprowadzenia trybu multiplayer po premierze.
W portfolio studia są także projekty, takie jak: Metro VR, czy gra Stock Prestige VR, w której gracz wspina się po najbardziej rozpoznawalnych budynkach na świecie, od Burj Khalifa, poprzez Empire State Building, aż po Wieże Eiffla.
Spółka w 2022 roku planuje dołączyć do grona spółek notowanych na rynku NewConnect.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.