Komunikaty PR

Epic VR ma umowę z Toyotą

2021-09-15  |  10:00
Biuro prasowe

 

Epic VR, doświadczony Software House VR/AR, nawiązał współpracę z Toyotą. Spółki podpisały umowę na mocy której Epic VR przygotuje rozwiązanie VR dla znanego koncernu motoryzacyjnego. Aplikacja wykorzystywana będzie do wsparcia wewnętrznych szkoleń pracowników Toyoty. Jednocześnie Epic VR rozwija swoją działalność na rynku gier, obecnie pracuje nad swoją grą survivalową w technologii VR.

- Cieszymy się, że do grona naszych partnerów biznesowych dołączyła globalna marka motoryzacyjna Toyota. W ramach nawiązanej współpracy i zawartej umowy zrealizujemy projekt aplikacji VR, która będzie wspierać wewnętrzne szkolenia pracowników koncernu motoryzacyjnego. W aplikacji skupiamy się na pokazaniu skutków potencjalnych błędnych decyzji – informuje Adrian Łapczyński, prezes zarządu Epic VR.


Wirtualna rzeczywistość zyskuje coraz większą popularność w projektach szkoleniowych ze względu na umożliwianie realnych odtworzeń potencjalnych zagrożeń. – W projekcie dla Toyoty skupimy się na zademonstrowaniu w praktyce popełnionego błędu, wraz ze wszystkimi skutkami, jakie może on mieć dla końcowego odbiorcy produktu, jakim jest samochód. Obecnie jesteśmy na finalnym etapie prac nad aplikacją – mówi  Adrian Łapczyński.

To nie jedyny projekt Epic VR dla branży motoryzacyjnej. Spółka zrealizowała już rozwiązanie dla Mitsubishi. Był to projekt promocyjny, w którym każdy mógł doświadczyć wirtualnej przejażdżki nowym, niedostępnym jeszcze wówczas w Polsce, modelem samochodu.

Epic VR od lat rozwija swoje kompetencje w obszarze szkoleniowym. Wyspecjalizowani pracownicy firmy dostarczają zaawansowane rozwiązania m.in. dla branży lotniczej, kopalni, jak i branży medycznej. Spółka dywersyfikuje swoją działalność również o rynek gier VR. Obecnie Epic VR pracuje nad grą survivalową pod roboczym tytułem Reptile Park VR na platformy Oculus Quest i Steam VR. W produkcji przeplatać się będą motywy współczesne i elementy sci-fi. Tytuł dostępny będzie w trybie dla jednego gracza, jednak spółka nie wyklucza wprowadzenia trybu multiplayer po premierze.

W portfolio studia są także projekty, takie jak: Metro VR, czy gra Stock Prestige VR, w której gracz wspina się po najbardziej rozpoznawalnych budynkach na świecie, od Burj Khalifa, poprzez Empire State Building, aż po Wieże Eiffla.

Spółka w 2022 roku planuje dołączyć do grona spółek notowanych na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.