Far North Survival Play2Chill na liście Top Global Wishlist

Far North Survival, tytuł z portfolio wydawniczego Play2Chill, znalazł się w zestawieniu najpopularniejszych produkcji PC – Top Global Wishlist. Przy tworzeniu projektu Play2Chill wspiera jej spółka zależna – FrogVille Games. Już niebawem zostanie udostępnione demo projektu. Premiera pełnej wersji gry planowana jest w Q2 2022 r.
- Znalezienie się Far North Survival w zestawieniu Top Global Wishlist jest dla nas potwierdzeniem, że nasz projekt podoba się graczom i przykuwa ich uwagę. Liczba osób, które deklarują zakup naszej gry sukcesywnie rośnie, co jeszcze bardziej motywuje nas do pracy przy projekcie. Prace postępują zgodnie z planem. Już niebawem planujemy udostępnić graczom darmową wersję demonstracyjną Far North Survival – mówi Piotr Parzycha, współzałożyciel FrogVille Games.
Symulator przetrwania Play2Chill i FrogVille Games przeniesie graczy na rozległy i mroźny teren za kołem podbiegunowym. W ramach rozgrywki gracz zmierzy się z wyczerpującymi warunkami atmosferycznymi, m.in. zimnem i burzami. Jego zadaniem będzie adaptacja w nowym miejscu poprzez m.in. zapewnienie sobie schronienia oraz zdobywanie pożywienia. Gracz będzie mógł poruszać się po arktycznym obszarze przy pomocy zwierząt, o których stan fizyczny oraz psychiczny będzie musiał dbać.
Premiera pełnej wersji Far North Survival planowana jest w Q2 2022 r.
- FrogVille Games jest głównym producentem projektu, za wydanie gry odpowiada Play2Chill. Jesteśmy zadowoleni z naszej wspólnej pracy, która przebiega bardzo pomyślnie. Mamy podobną wizję rozwoju tego projektu. Liczymy, że nasze zaangażowanie przełoży się na efektywne rezultaty i wysokie wyniki sprzedaży gry – dodaje Piotr Parzycha.
FrogVille Games pracuje również nad grywalną wersją średnio-budżetowego tytułu Restoration Master. Inspiracją dla gry są popularne w serwisie YouTube filmy typu restoration. W rozgrywce dostępne będą dwa tryby: jedno i wieloosobowy. Dystrybucja tytułu w pierwszej kolejności obejmie PC. Projekt w całości sfinansuje i zrealizuje FrogVille Games. Wydawcą gry będzie Play2Chill.
Play2Chill obecnie prowadzi zaawansowane prace w zakresie developmentu prologu Motorcycle Mechanic Simulator 2021. Premiera tytułu na platformie Steam planowana jest w maju br. Studio w br. chce także zaprezentować materiały z gier Restoration Master oraz Aztec Empire. Pod koniec marca Play2Chill podpisało umowę z węgierskim studiem Full Screen Kft, której przedmiotem jest portowanie i wydanie strategicznej rozgrywki czasu rzeczywistego Bugvasion TD na Nintendo Switch. Gra w wersji na PC zadebiutowała w połowie lutego br.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.