Komunikaty PR

Forestlight Games i Arts Alliance rozwiną Aurora Studio

2021-05-11  |  10:30
Biuro prasowe

 

Forestlight Games S.A. – producent i wydawca gier na PC i konsole z Grupy PlayWay wraz z notowaną na NewConnect firmą Arts Alliance będą rozwijać Aurora Studio – spółkę specjalizującą się w produkcji gier z gatunku Indie Premium. Obie spółki będą także pełniły rolę współwydawcy gry z gatunku survial HARM. Premiera w wersji Early Access wstępnie zaplanowana jest na 2022 r. Forestlight Games S.A. celuje z debiutem na rynku NewConnect na drugą połowę br.

Spółka Aurora Studio, w której udziały posiadają Forestlight Games i Arts Alliance ma zajmować się produkcją gier z segmentu Indie Premium. W pierwszej kolejności będzie realizowała produkcję gry HARM w oparciu o wcześniej realizowany przez Arts Alliance projekt „Aurora: Weather Warfare”. Zespół Aurory pracuje także koncepcyjnie nad kolejnym projektem, który zostanie zakomunikowany w późniejszym czasie.

HARM oparty o wcześniejszą koncepcję Aurora to przygodowy survival z tajemniczą historią w tle. Produkcja będzie osadzona w mrocznym, thrillerowym klimacie, w którym akcja rozgrywa się we współczesnym, ale mocno zniszczonym kataklizmami świecie. Inspiracją dla twórców gry były programy badawcze związane z wynalazkami Nicola Tesli. Polegały one na bezprzewodowym przesyłaniu fal różnej częstotliwości oraz prądu, które mogą mieć wpływ na zawirowania pogodowe na znacznych obszarach ziemi, a także oddziaływać na ludzką psychikę. W opinii twórców, dzięki zastosowaniu algorytmów AI, HARM w pełni zaangażuje graczy na wiele godzin rozgrywki.

- Widzimy bardzo duży potencjał w projekcie HARM, wokół którego budowana jest niezwykle interesująca historia. Z tego względu zdecydowaliśmy się wspólnie z Arts Alliance rozwijać spółkę kapitałową i przejąć ciężar rozwoju tego projektu, angażując się w część marketingową i wydawniczą.  Tym bardziej że planowana gra należy do segmentu Indie Premium, a fabuła, w której gracz zmagając się z kataklizmami pogodowymi zmuszony będzie do podejmowania trudnych, niekiedy moralnych decyzji wydaje nam się niezwykle intersująca – komentuje Tomasz Mazur, prezes zarządu Forestlight Games.

W założeniu obu udziałowców, jak i zarządu Aurora Studio, tytuł ma się pojawić w pierwszej kolejności na platformie Steam w modelu Early Access. Premiera wstępnie planowana jest na 2022 rok, choć dokładna data zostanie ogłoszona pod koniec 2021 roku. Docelowo HARM ma być dostępny w pełnej wersji na PC, Nintendo Switch, Xbox oraz PlayStation.

- Angażujemy się w rokujące podmioty kapitałowe, które w swojej podstawie chcą realizować ciekawe gry z segmentu AA czy Indie Premium. Jesteśmy udziałowcem spółek z podobnymi ambicjami, czyli dostarczania jakościowych produktów i tym samym mamy przekonanie, że wspólnie z doświadczonym zespołem Forestlight Games gra HARM czy też kolejne gry autorstwa Aurora Studio będą cechowały się dużą oryginalnością i jakością – dodał Andrzej Zając, Prezes Zarządu Arts Alliance.

Forestlight Games, spółka z Grupy PlayWay planuje zadebiutować na rynku NewConnect w drugiej połowie br. Jako wydawca i producent gier na PC i konsole, zamierza wydać w 2021 roku trzy autorskie produkcje w wersji na PC: Rollercoaster Mechanic, Wedding Designer oraz Lost Viking: Kingdom of Women. Dla Forestlight Games po powołanej niedawno spółce zależnej Pixel Trapps, pracującej nad grami mobilnymi oraz dedykowanej technologii VR i motion capture spółce Motion Spirit, posiadanie udziałów w Aurora Studio produkującym gry segmentu Indie Premium jest kolejnym krokiem budowy pełnej struktury grupy kapitałowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.