Forestlight Games odsłoni karty w nowym demie Wedding Designer
Forestlight Games SA, producent i wydawca gier na PC i konsole, weźmie udział w jesiennej odsłonie Festiwalu Steam Next i zaprezentuje nowe demo swojego autorskiego tytułu Wedding Designer. Spółka udostępni także aktualizację darmowej wersji gry Wedding Designer Prologue . Forestlight Games zakłada, że tytuł w wersji na PC pojawi się na rynku jeszcze w tym roku i jednocześnie pracuje także nad projektem w wersjach konsolowych, mobilnej i VR. Spółka z grupy PlayWay chce zadebiutować na NewConnect na przełomie 2021 i 2022 r.
– Premiera Wedding Designer zbliża się wielkimi krokami, chcemy wydać ten tytuł jeszcze w tym roku. Niedługo udostępnimy najnowsze demo gry, tym razem będziemy urządzać imprezę w chińskim ogrodzie. Liczę, że demo prezentowane podczas najbliższej edycji Festiwalu Steam Next spodoba się graczom, staraliśmy się uwzględnić ich uwagi, które przekazali nam grając w Prolog, np. kładziemy większy nacisk na możliwości dekoracyjne. Jednocześnie rozpatrujemy różne opcje na wydanie gry, nie wykluczamy także udziału wydawcy globalnego. Dzięki beta testom czyli bliskiej współpracy z graczami mamy też sprecyzowane plany jeżeli chodzi o dalszy rozwój gry – mówi Tomasz Mazur, prezes Forestlight Games.
W produkcji zadaniem gracza będzie przygotowanie miejsca na imprezę. Oprócz klasycznych zadań porządkowych i designerskich będzie też trochę humoru, czy też ukrytych niespodzianek. Tytuł ma pozwolić graczom na dużą kreatywność przy urządzaniu terenu. Twórcy zdecydowanie stawiają na duże możliwości dekoracyjne, ale też wiele wciągających mini wyzwań. Gracze będą mogli pochwalić się swoimi projektami.
Wedding Designer docelowo pojawi się także w wersji VR (wirtualna rzeczywistość), mobilnej, a także w wersjach konsolowych, na Nintendo Switch, Sony PS4 i Microsoft Xbox One.
Forestlight Games równocześnie pracuje m.in. nad Lost Viking Kingdom of Women, Rollercoaster Mechanic, Lifeguard Simulator, The Pope Power & Sin i Camper Flipper. – Obecnie pracujemy nad kilkoma własnymi tytułami, w większości z nich jesteśmy coraz bliżsi wydania dema gry. Nasze portfolio jest bardzo zdywersyfikowane, przez co możemy dotrzeć do zróżnicowanych grup odbiorców. Największym tytułem z naszego portfolio z pewnością będzie The Pope Power & Sin, jednak także pozostałe gry mają potencjał do zgromadzenia dużego grona odbiorców – dodaje Tomasz Mazur.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.