Komunikaty PR

Forestlight Games odsłoni karty w nowym demie Wedding Designer

2021-09-22  |  12:00
Biuro prasowe

 

Forestlight Games SA, producent i wydawca gier na PC i konsole, weźmie udział w jesiennej odsłonie Festiwalu Steam Next i zaprezentuje nowe demo swojego autorskiego tytułu Wedding Designer. Spółka udostępni także aktualizację darmowej wersji gry Wedding Designer Prologue . Forestlight Games zakłada, że tytuł w wersji na PC pojawi się na rynku jeszcze w tym roku i jednocześnie pracuje także nad projektem w wersjach konsolowych, mobilnej i VR. Spółka z grupy PlayWay chce zadebiutować na NewConnect na przełomie 2021 i 2022 r.

– Premiera Wedding Designer zbliża się wielkimi krokami, chcemy wydać ten tytuł jeszcze w tym roku. Niedługo udostępnimy najnowsze demo gry, tym razem będziemy urządzać imprezę w chińskim ogrodzie. Liczę, że demo prezentowane podczas najbliższej edycji Festiwalu Steam Next spodoba się graczom, staraliśmy się uwzględnić ich uwagi, które przekazali nam grając w Prolog, np. kładziemy większy nacisk na możliwości dekoracyjne. Jednocześnie rozpatrujemy różne opcje na wydanie gry, nie wykluczamy także udziału wydawcy globalnego. Dzięki beta testom czyli bliskiej współpracy z graczami mamy też sprecyzowane plany jeżeli chodzi o dalszy rozwój gry – mówi Tomasz Mazur, prezes Forestlight Games.

W produkcji zadaniem gracza będzie przygotowanie miejsca na imprezę. Oprócz klasycznych zadań porządkowych i designerskich będzie też trochę humoru, czy też ukrytych niespodzianek. Tytuł ma pozwolić graczom na dużą kreatywność przy urządzaniu terenu. Twórcy zdecydowanie stawiają na duże możliwości dekoracyjne, ale też wiele wciągających mini wyzwań. Gracze będą mogli pochwalić się swoimi projektami.

Wedding Designer docelowo pojawi się także w wersji VR (wirtualna rzeczywistość), mobilnej, a także w wersjach konsolowych, na Nintendo Switch, Sony PS4 i Microsoft Xbox One.

Forestlight Games równocześnie pracuje m.in. nad Lost Viking Kingdom of Women, Rollercoaster Mechanic, Lifeguard Simulator, The Pope Power & Sin i Camper Flipper. – Obecnie pracujemy nad kilkoma własnymi tytułami, w większości z nich jesteśmy coraz bliżsi wydania dema gry. Nasze portfolio jest bardzo zdywersyfikowane, przez co możemy dotrzeć do zróżnicowanych grup odbiorców. Największym tytułem z naszego portfolio z pewnością będzie The Pope Power & Sin, jednak także pozostałe gry mają potencjał do zgromadzenia dużego grona odbiorców – dodaje Tomasz Mazur.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.